Posted February 7, 2017 Naturebaby har tilbud på deres uld frem til torsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2017 Jeg fik lige koebt en laekker uldjakke til Noah! Jubiiii Ellers har jeg nemlig en Lego overgangsjakke til ham, men han ville helst bare have sin uldjakke paa baade foraar og efteraar, saa der maa en stoerre stoerrelse hjem Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 On 9/2/2017 at 0:19 PM, Camillat said: Jeg fik lige koebt en laekker uldjakke til Noah! Jubiiii Ellers har jeg nemlig en Lego overgangsjakke til ham, men han ville helst bare have sin uldjakke paa baade foraar og efteraar, saa der maa en stoerre stoerrelse hjem Lækkert! Og tak for tippet De er jo absurd hurtige, jeg bestilte tirsdag og det kom onsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 Jeg har endnu ikke modtaget, men det skal jo ogsaa helt herned til Italien. Oh nu har jeg saa koebt forud, saa det betyder ikke noget og jeg regner ikke med hurtig leveringstid til udland Det er altid med fuld tilfredshed at jeg bestiller hos dem, virkelig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2020 Der er også mange gode ting i uld på webshoppen her: https://lillepip.dk/collections/uld Perfekt til den kolde vintertid Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2022 Nice post ,Thanks for the detailed article on this topic.I wanna buy wool for clothes.If you want to sell wool Please contact me on Yo whatsapp 2022 Share this post Link to post Share on other sites