Barbamama

ÆL-udflåd uden ÆL?

5 indlæg i dette emne

Hej tøser.

 

Jeg er altså mere end almindeligt forvirret nu :)

 

Jeg plejer at have rimeligt tell-tell udflåd: masser ved ÆL, og absolut nada resten af tiden. Men nu har jeg siden fredag (eller var det faktisk torsdag?) haft ÆL-agtigt udflåd, mens mine ÆL-test har været top-fesne. Hvordan hænger det mon sammen?

 

Kan det hænge sammen med min SA? Kan mine ÆL tests have været defekte? Kan man have ÆL-agtigt udflåd uden ægløsning og i så fald hvorfor? Kan min krop være gået i "ÆL-mode" men have sprunget selve ægget og/eller hormonerne over? Eller kan jeg mon være så heldig, at min krop er meget fertil her efter SA'en og jeg derfor har meget udflåd længe op til den faktiske ægløsning? Måske hjulpet på vej af de bidro-piller, jeg tager? Eller er det bare helt naturligt - omend uvant for mig - med udflåd udenfor ÆL?

 

Eller andre gode bud?

 

Vi snakker altså en streng af udflåd på nok 10-15 cm (pardon), så det er ikke småting. Jeg tror heller ikke på, at det er sæd-rester (dobbelt-pardon) for vi har ikke været sammen siden lørdag og selvom sædcellerne kan overleve i op til 5 døgn, så tvivler jeg på at mit nedsunkne og ikke særligt hårdt knibende underliv ville kunne holde på sæd-væsken (trippel-pardon) i 2 døgn. Jeg er også ret sikker på, at jeg ikke har svamp eller andre sygdomme...

 

Det er minimum en uge og måske op til 10 dage siden, at mit Hcg gik i 0. Og det er 2 uger og 3 dage siden jeg havde min SA.

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Charmerende snak :D 

 

Min krop er vidst stadigvæk lidt wacko efter sidste graviditet (for over 14 måneder siden :chin: ), for jeg havde tydeligt æl slim i sidste weekend, men vidst først æl på vej nu :unsure Jeg fatter ikke noget selv, så du kan nok ikke bruge mit svar til en fløjtende fis :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens have ÆL slim i mindst 5 dage før, ÆL testen bliver positiv. Så mit bud vil være, at ÆL er på vej, og du nok skal fange den, hvis du bliver ved med at teste. Og så er kroppen nok bare lidt forunderlig (særligt) i første cyklus efter din SA. Jeg tror, at du fanger den lige om lidt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det lyder jo i hvert fald sådan relativt opmuntrende :tak

Jeg synes dog at udflåden er lidt på retur nu, og stadig fesne tests :unsure<_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7. feb. 2017 at 9:04 AM, Sparklinrock said:

Jeg kan sagtens have ÆL slim i mindst 5 dage før, ÆL testen bliver positiv. Så mit bud vil være, at ÆL er på vej, og du nok skal fange den, hvis du bliver ved med at teste. Og så er kroppen nok bare lidt forunderlig (særligt) i første cyklus efter din SA. Jeg tror, at du fanger den lige om lidt :kiss

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER