Posted February 26, 2017 2 minutes ago, Amalie F said: Åh tak hvor er I dejlige! Skal vi sætte en stork på, eller vil du vente til imorgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2017 Just now, Lille_My said: Skal vi sætte en stork på, eller vil du vente til imorgen Aaah det der quote-system driller mig! Jeg synes vi skal give den til i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2017 1 hour ago, Amalie F said: Aaah det der quote-system driller mig! Jeg synes vi skal give den til i morgen det gør vi krydser!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2017 18 hours ago, Lille_My said: det gør vi krydser!!!! Den er der! Håber det holder ved. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2017 1 hour ago, Amalie F said: Den er der! Håber det holder ved. du får en stork må vi se testen? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 27, 2017 On 6/2/2017 at 9:31 AM, Bamse86 said: Jeg vil gerne på d. 28 feb. kom så med månedens sidste to streger Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2017 On 27/2/2017 at 1:27 PM, Lille_My said: kom så med månedens sidste to streger Min ægløsning var nogle dage forsinket, så hvis jeg regner efter det, og 14 dage derefter, har jeg først testdag på søndag d. 5. Marts. Men ikke tegn på mens endnu ihvertfald. Og voldsomt hævede og ømme Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 2, 2017 7 hours ago, Bamse86 said: Min ægløsning var nogle dage forsinket, så hvis jeg regner efter det, og 14 dage derefter, har jeg først testdag på søndag d. 5. Marts. Men ikke tegn på mens endnu ihvertfald. Og voldsomt hævede og ømme uuuuh tyder godt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 On 2/3/2017 at 7:55 PM, Lille_My said: uuuuh tyder godt! Må vi bede om en stork Den er ikke så tydelig, men der en streg Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 55 minutes ago, Bamse86 said: Må vi bede om en stork Den er ikke så tydelig, men der en streg det må du da i hvertfald Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2017 En lille update: Jeg aborterede desværre spontant da jeg var 5+4. Øv for helvede. På den positive side - to måneder i træk må jo vise at jeg er god til at blive gravid. Hurra! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2017 On 7/3/2017 at 11:16 PM, Amalie F said: En lille update: Jeg aborterede desværre spontant da jeg var 5+4. Øv for helvede. På den positive side - to måneder i træk må jo vise at jeg er god til at blive gravid. Hurra! Øv for pokker. Hvor uretfærdigt! Dejligt i trods alt kan se det positive, som bestemt er meget positivt, ja! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2017 On 7/3/2017 at 11:16 PM, Amalie F said: En lille update: Jeg aborterede desværre spontant da jeg var 5+4. Øv for helvede. På den positive side - to måneder i træk må jo vise at jeg er god til at blive gravid. Hurra! øv Share this post Link to post Share on other sites