SilkeborgBaby

Februar testerne :)

165 indlæg i dette emne

8 minutes ago, Mamalicious said:

hejsa igen ...

 

Så blev det sikker jeg er IKKE gravid.... har fået menstration på fuld styrke i dag...

 

babystøv sendes til  jer alle :) knus

Kæmpe kram til dig! Det er uretfærdigt!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mens kom også hos mig i dag! Jeg tuder og magter det ikke mere.. :icon_crybad:

Please kom bedre tider snart! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Mamalicious said:

hejsa igen ...

 

Så blev det sikker jeg er IKKE gravid.... har fået menstration på fuld styrke i dag...

 

babystøv sendes til  jer alle :) knus

 

Øv :( :kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, FruLJ said:

Mens kom også hos mig i dag! Jeg tuder og magter det ikke mere.. :icon_crybad:

Please kom bedre tider snart! 

 

Også dig! Øv :( Det er da en dårlig slutning på måneden herinde. Hvordan har du det? 

Tror på dig næste måned! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Amalie F said:

 

Også dig! Øv :( Det er da en dårlig slutning på måneden herinde. Hvordan har du det? 

Tror på dig næste måned! :kram2

Jeg er nok bare lidt modløs for tiden.. det er efterhånden 18 måneder siden vi startede og jeg føler mig lige pt som en ludobrik, der måned efter måned bliver slået tilbage til start. Tak for dit kram og tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Amalie F said:

 

Også dig! Øv :( Det er da en dårlig slutning på måneden herinde. Hvordan har du det? 

Tror på dig næste måned! :kram2

Jeg er nok bare lidt modløs for tiden.. det er efterhånden 18 måneder siden vi startede og jeg føler mig lige pt som en ludobrik, der måned efter måned bliver slået tilbage til start. Tak for dit kram og tanker :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, FruLJ said:

Jeg er nok bare lidt modløs for tiden.. det er efterhånden 18 måneder siden vi startede og jeg føler mig lige pt som en ludobrik, der måned efter måned bliver slået tilbage til start. Tak for dit kram og tanker :kram2

 

Det kan jeg fandme godt forstå! Det er også cirka det, der sker - er det ikke? Man er lige så lidt gravid som 1, 2 og 3 måneder før. Det stinker! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Amalie F said:

 

Det kan jeg fandme godt forstå! Det er også cirka det, der sker - er det ikke? Man er lige så lidt gravid som 1, 2 og 3 måneder før. Det stinker! 

Jeg er i hvert fald lidt af et brokkehovede de her dage.. men tålmodigheden er bare på prøve. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, FruLJ said:

Det hjælper med så fantastiske kvinder herinde, når man bare synes det er svært.

Hvordan går det med dig? :)

det er skønt med babyklar :) 

jamen det går som det gør /: vi har sat en dato for at prøve igen, men synes stadig det er vildt hårdt ikke at have en baby :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Lille_My said:

det er skønt med babyklar :) 

jamen det går som det gør /: vi har sat en dato for at prøve igen, men synes stadig det er vildt hårdt ikke at have en baby :( 

Det forstår jeg virkelig godt! Er datoen inden for rækkevidde? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, FruLJ said:

Det forstår jeg virkelig godt! Er datoen inden for rækkevidde? 

efter mens i april, så d. 19 ca. så ja det er den :) men d. 24 april er det et år siden jeg smed pillerne, ved godt vi først gik igang i juli og vi har holdt meget mere pause end været i gang. men hvis vores liv havde gået som forventet, så kunne jeg have været højgravid nu :( og jeg er slet ikke tæt på. og nu skal vi vente igen pga. nyt job :boosynes bare det er pisse hårdt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Lille_My said:

efter mens i april, så d. 19 ca. så ja det er den :) men d. 24 april er det et år siden jeg smed pillerne, ved godt vi først gik igang i juli og vi har holdt meget mere pause end været i gang. men hvis vores liv havde gået som forventet, så kunne jeg have været højgravid nu :( og jeg er slet ikke tæt på. og nu skal vi vente igen pga. nyt job :boosynes bare det er pisse hårdt :( 

Jeg forstår dig så godt! Og det er helt i orden, at man synes, at det er hårdt, for det er det!!

Og så er de der milepæle bare ikke ret sjove at ramme.. kæmpe kram til dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, FruLJ said:

Jeg forstår dig så godt! Og det er helt i orden, at man synes, at det er hårdt, for det er det!!

Og så er de der milepæle bare ikke ret sjove at ramme.. kæmpe kram til dig! :kram2

tak :kram2 ved godt vi ikke har prøvet rigtigt udover juli, men stadig :( jeg mangler bare den baby som jeg går uden en arm, jeg er ikke hel :( gid man bare kunne få de børn man ville når man ville. er lidt træt af det hele idag, fordi min veninde snart føder, og de klarede det i første forsøg. super glad på hendes vegne, men årh :icon_crybad: jeg har købt en lille bamse til hende, og den ligger på vores spisebord og venter på at blive givet, men den kigger bare på mig og siger det kunne være til din baby..... 

har bare en hård dag :( og en masse kram din vej også :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Mamalicious said:

hejsa igen ...

 

Så blev det sikker jeg er IKKE gravid.... har fået menstration på fuld styrke i dag...

 

babystøv sendes til  jer alle :) knus

kæmpe kram din vej :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Amalie F said:

Nå men jeg aner ikke hvad jeg skal regne med! 

Jeg gættede på, jeg kunne teste i går - men testede negativt i forgårs og i dag i stedet. 

Men jeg tror måske ikke, det er min testdag, da jeg tabte en graviditet i januar. Så det er svært at regne ud, hvordan min cyklus lige er timet nu... Må væbne mig med tålmodighed. 

 

Men er der andre der kender det, at når den første test er negativ (selv om det måske er lidt for tidligt), så er man sikker på at alle de senere tests samme cyklus også vil være det? 

prøv igen imorgen :) måske det bare er for tidligt :):bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kæmpe kram til alle :kram 

 

Her forventer jeg mens den 1. marts. Mit unverliv er hårdt og nogle gange kommer der sådan nogle jag som gør sindsygt ondt! Det er nok bare mensen der samler sig sammen og gør klar..... 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Lille_My said:

prøv igen imorgen :) måske det bare er for tidligt :):bd 

 

Håber og tror du har ret! Så længe der ikke er mens, er det jo også stadig muligt. Jeg testede i hvert fald negativ i går 23/2, så jeg prøver først igen i overmorgen. Jeg tror måske jeg er lidt langsom til at udvikle hcg - var jeg i hvert fald da jeg var kortvarigt gravid i januar. Bestiller nogle af de tidlige tests, måske fungerer de som normale for mig ;) 

 

Man kan også nå at bilde sig alt muligt ind, og samtidig være bange for at tro på dem, ikke? Jeg synes nu både jeg har ret let til tårer, har stort søvnbehov og skøre bryster. Krydser fingre for den er god nok! 

 

Vil du forklare mig hvad det vil sige at I går i gang 19. april? :) Er det med fertilitetsbehandling, eller har I ikke forsøgt som sådan nu her? Kram! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, FruAnd15 said:

:kram kæmpe kram til alle :kram 

 

Her forventer jeg mens den 1. marts. Mit unverliv er hårdt og nogle gange kommer der sådan nogle jag som gør sindsygt ondt! Det er nok bare mensen der samler sig sammen og gør klar..... 

 

 

håber det er gode tegn :):kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Amalie F said:

 

Håber og tror du har ret! Så længe der ikke er mens, er det jo også stadig muligt. Jeg testede i hvert fald negativ i går 23/2, så jeg prøver først igen i overmorgen. Jeg tror måske jeg er lidt langsom til at udvikle hcg - var jeg i hvert fald da jeg var kortvarigt gravid i januar. Bestiller nogle af de tidlige tests, måske fungerer de som normale for mig ;) 

 

Man kan også nå at bilde sig alt muligt ind, og samtidig være bange for at tro på dem, ikke? Jeg synes nu både jeg har ret let til tårer, har stort søvnbehov og skøre bryster. Krydser fingre for den er god nok! 

 

Vil du forklare mig hvad det vil sige at I går i gang 19. april? :) Er det med fertilitetsbehandling, eller har I ikke forsøgt som sådan nu her? Kram! 

god ide :) 

 

jamen vi har ikke rigtig forsøgt, altså juli gav vi den gas men ellers er der kommet en masse ivejen, altså vi gjorde det måske 1 gang i måneden som var ca. tæt på æl okt, nov og dec, men ikke så det kunne passe ordentlig. og så holdte vi pause slut dec, jan, feb og marts. og nu har jeg fået nyt job, så vi vil lige vente lidt selvom det er lort at vente mere. 

så vi går egentlig bare igang for alvor april efter mens :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/24/2017 at 1:49 PM, Lille_My said:

god ide :) 

 

jamen vi har ikke rigtig forsøgt, altså juli gav vi den gas men ellers er der kommet en masse ivejen, altså vi gjorde det måske 1 gang i måneden som var ca. tæt på æl okt, nov og dec, men ikke så det kunne passe ordentlig. og så holdte vi pause slut dec, jan, feb og marts. og nu har jeg fået nyt job, så vi vil lige vente lidt selvom det er lort at vente mere. 

så vi går egentlig bare igang for alvor april efter mens :) 

 

Jeg glæder mig på dine vegne Lille_My! :) 

Tillykke med dit nye job i øvrigt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har regnet lidt...

Jeg har som udgangspunkt haft cyklusdag 1 d. 25. januar, og fik at vide, jeg skulle forvente at min cyklus blev lidt forlænget på grund af min tidlige spontane abort i januar. Så hvis jeg gætter på 32 dage i stedet for de normale 28/29, har jeg først testdag i dag...

Så hvad synes I om denne her? Den er fra i dag, og det er ikke morgenurin. Billedet er godt nok taget efter ca. 5 minutter.

IMG_1565.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Amalie F said:

Jeg har regnet lidt...

Jeg har som udgangspunkt haft cyklusdag 1 d. 25. januar, og fik at vide, jeg skulle forvente at min cyklus blev lidt forlænget på grund af min tidlige spontane abort i januar. Så hvis jeg gætter på 32 dage i stedet for de normale 28/29, har jeg først testdag i dag...

Så hvad synes I om denne her? Den er fra i dag, og det er ikke morgenurin. Billedet er godt nok taget efter ca. 5 minutter.

IMG_1565.gif

Jeg synes det er en fin streg, hvor længe efter de fem minutter ca? 

:goodluck:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det var mellem 4 og 8 minutter. Sådan noget. :D  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Amalie F said:

 

Jeg glæder mig på dine vegne Lille_My! :) 

Tillykke med dit nye job i øvrigt ;) 

tak :wub og tak :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Amalie F said:

Jeg har regnet lidt...

Jeg har som udgangspunkt haft cyklusdag 1 d. 25. januar, og fik at vide, jeg skulle forvente at min cyklus blev lidt forlænget på grund af min tidlige spontane abort i januar. Så hvis jeg gætter på 32 dage i stedet for de normale 28/29, har jeg først testdag i dag...

Så hvad synes I om denne her? Den er fra i dag, og det er ikke morgenurin. Billedet er godt nok taget efter ca. 5 minutter.

IMG_1565.gif

synes det er meget lovende :):goodluck:bd prøv igen imorgen med morgenurin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER