Lilly

Min tur til scanning

10 indlæg i dette emne

ja, så var jeg til scanning igår, havde haft lidt ondt i underlivet, så ville lige tjekke at alt var okay :)

Hjertelyden var bare skønt at hører, og vi fandt ud af at jeg var 11 uger og 4 dage og ikke 10 uger. hehe..

så fik vi også nogle billeder med hjem, super dejligt.. dog fandt man 2 mindre cyster på venstre æggestok, dem skal der holdes med. Men fik forklaret, at de kan godt komme i forbindelse med at man er gravid, og så forsvinde igen, men imorgen skal jeg til NF, bliver spændende, så må de også lige kigge lidt på de cyster, for en sikkerhedsskyld. <_<

er dog blevet lidt nervøs vedr den NF, har ikke fået taget en BP, troede jeg ikke var nødvendigt, men har dog fået fortalt at jeg kan få taget en efter scanning, og så få resultatet afvide senere hen.

Men nu må vi se imorgen hvad de siger :)

Håber ellers alt alle har det godt med deres små bebser i maven :)

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

glædeligt at høre at du har hørt fin hjerte lyd og har fået nogle fine billeder.... håber NF går lige så godt.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det bedste for dig imorgen :loveshower

Husk lige at give en Update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

held og lykke :) håber ikk der er noget galt.

men hvad er BP?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt, at det ikke er helt unormalt med cyster på æggestokkene, når man er gravid, så lad os håbe, at det ikke er alvorligt.

Held og lykke med NF! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BP = blod prøve

på herlev skal man have den taget senest en time før skanningen.. det er lang ventetid på sygehuset.... men glæder mig til at høre hvad NF siger i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Det gik godt til NF, dog ville den lille bebs ikke ligge korrekt, så jeg måtte lige ud og gå nogle ture og hoppe lidt rundt hehe. altså.. Den lå bare helt stille og ville ikke ligge som vi ønskede.

men indtil videre så det fint ud, udfra scanningen og min aldre, var risikoen 1 ud af 4243, fik dog taget blodprøver idag også, og så regner de et nyt tal ud og sender det via brev til mig :)

bliver spændene. Men men desværre fandt de som sagt 2 cyster på min venstre æggestok, og en mindre cyste på højre, så jeg skal til kontrol og 3 ugers tid og scannes af en læge. hmm ikke lige det jeg havde lyst til at høre <_<

men jeg må bare holde hovedet koldt, og tænke positivt, og nyde at indtil videre har bebs og jeg det godt :)

:gravid

så idag er jeg i uge 12, super dejligt.....

men god weekend til jer alle..

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt men en god update, håber ikke cysterne vil komme til at genere dig under din graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det håber jeg heller ikke. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige hvorfor skulle du have taget nye blodprøver når din risikovurdering var så fin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER