Winky

Begyndt at pletbløde med hormonspiral

1 indlæg i dette emne

Jeg har haft hormonspiral i 1 år uden så meget som en dråbe pletblødning i den tid. Før denne spiral og seneste graviditet havde jeg også hormonspiral i 2 år uden pletblødninger (så vidt jeg husker).

 

I starten af januar var jeg ved lægen og få lavet en rutinemæssig celleskrab. Et par dage efter begyndte jeg at pletbløde. Jeg syntes godt nok, det var en lidt sen reaktion efter at hun havde "rodet rundt deroppe", men det var jo nok derfor alligevel. Men pletblødningen varede en 4-5 dage.

 

Nu 4½ uge efter pletbløder jeg igen. Dvs.det lige passer med en menstruationscyklus. Det undrer mig bare, når der ikke har været noget tidligere.
 

Kan celleskrabet have "rodet rundt" i systemet, så jeg pludselig får en svag menstruation. Jeg går absolut ud fra at spiralen sidder der endnu, ellers ville jeg jo 1) have opdaget det og 2) have haft en "rigtig" menstruation.

 

Pletblødningen generer mig som sådan ikke, for det er meget lidt. Det bekymrer mig bare en smule, at det er startet præcist efter lægen måske har skubbet til spiralen, hvis man kan det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER