MariaPiesen

12,5år

11 indlæg i dette emne

Her i april måned har Rasmus og jeg været kærester i 12,5 år.  

Men kan virkelig ikke finde ud af om vi skal gøre noget særligt ud af dagen. 

Men det er jo samme antal år, som svarer til kobberbryllup.  Det skal siges at vi jo også er gift, men hvert år plejer Rasmus at give mig en lille ting på vores årsdag som kærester. 

 

Ville I gøre noget særlig ud af dagen, hvis det var jer ?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh, men vi har heller aldrig fejret kærestedage (og har ikke for vane at gå amok til bryllupsdage). Så kedelige er vi :lol

 

Men altså hvis han plejer at lave noget på årsdage, så er det jo "naturligt" for jer og uanset hvad, så tænker jeg aldrig at sådan en anerkendelse vil være uvelkommen. Så hvis du har lyst til at lave noget, så go for it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var mig? Nej :) Vi har også haft rundet de 12,5 år herhjemme sidste år, men det er ikke noget, som vi har tænkt over. Men vi gør heller ikke noget ud af hverken kæreste- eller bryllupsdage.

 

Men som Mette skriver; hvis det betyder noget for jer og I har lyst, så skal I da bare fejre løs :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller aldrig fejret kærestedage og blev hemmelig gift og tog hjem og bestilte pizza :lol Så er det dét niveau vi er på ;)

 

Men derfor ville jeg nok alligevel gøre lidt. Bare en lækker aftensmad eller lign. for trods alt at markere dagen uden nødvendigvis gøre et stort nummer ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Winky said:

Vi har heller aldrig fejret kærestedage og blev hemmelig gift og tog hjem og bestilte pizza :lol Så er det dét niveau vi er på ;)

 

Men derfor ville jeg nok alligevel gøre lidt. Bare en lækker aftensmad eller lign. for trods alt at markere dagen uden nødvendigvis gøre et stort nummer ud af det :)

Vi blev faktisk også selv hemmeligt gift :) og tog så godt nok på hvidsten kro og spiste bagefter :sandie 

 

On 3/2/2017 at 7:11 PM, Barbamama said:

Næh, men vi har heller aldrig fejret kærestedage (og har ikke for vane at gå amok til bryllupsdage). Så kedelige er vi :lol

 

Men altså hvis han plejer at lave noget på årsdage, så er det jo "naturligt" for jer og uanset hvad, så tænker jeg aldrig at sådan en anerkendelse vil være uvelkommen. Så hvis du har lyst til at lave noget, så go for it :)

Det er kun han der plejer at gøre lidt ud af det. Jeg er som sådan set helt ligeglad faktisk. 

5 hours ago, Alura said:

Hvis det var mig? Nej :) Vi har også haft rundet de 12,5 år herhjemme sidste år, men det er ikke noget, som vi har tænkt over. Men vi gør heller ikke noget ud af hverken kæreste- eller bryllupsdage.

 

Men som Mette skriver; hvis det betyder noget for jer og I har lyst, så skal I da bare fejre løs :) 

Jeg går ikke så meget op i fejringen, det er nok mere Rasmus der går op i sådan noget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis jeg vidste, at min mand gik op i det, så ville jeg nok gøre noget ud af at fejre det lidt, uanset at jeg selv var ligeglad, tænker jeg. Bare for at gøre ham glad. En hyggelig aften eller lignende sammen er jo altid dejlig, uanset anledningen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Winky said:

Vi har heller aldrig fejret kærestedage og blev hemmelig gift og tog hjem og bestilte pizza :lol Så er det dét niveau vi er på ;)

 

Men derfor ville jeg nok alligevel gøre lidt. Bare en lækker aftensmad eller lign. for trods alt at markere dagen uden nødvendigvis gøre et stort nummer ud af det :)

 

Haha, så er vi ikke alene :D Her blev vi også hemmeligt gift (og forblev det i halvandet år ca.) i vores helt normale hverdagstøj og fik også pizza bagefter. Tror endda at det var frysepizza :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev jo gift på vores 12,5 kærestedag :wub

Så nu kan vi jo fejre to gange om året... 

Vi tager gerne på restaurant og/eller i bio.  Og omkring vores bryllupsdag tager vi en ferie.  Men Vi har jo heller ikke børn der skal arrangeres pasnng til:)

Måske en lille ting i dagens anledning ville gøre din mand glad.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, FruAnd15 said:

Vi blev jo gift på vores 12,5 kærestedag :wub

Så nu kan vi jo fejre to gange om året... 

Vi tager gerne på restaurant og/eller i bio.  Og omkring vores bryllupsdag tager vi en ferie.  Men Vi har jo heller ikke børn der skal arrangeres pasnng til:)

Måske en lille ting i dagens anledning ville gøre din mand glad.  

God ide med bio. 

Ud og spise bliver det nok ikke til. Da jeg ikke gider hører på Rasmus brokke sig over maden og hvor meget restauranten tjener på maden(han laver kalkulationsregning mens vi spiser) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lave lækker middag hjemme og måske få passet børnene ;) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 5.2.2017 at 2:51 PM, MariaPiesen said:

God ide med bio. 

Ud og spise bliver det nok ikke til. Da jeg ikke gider hører på Rasmus brokke sig over maden og hvor meget restauranten tjener på maden(han laver kalkulationsregning mens vi spiser) 

 

Ej, så gad jeg sku heller ikke ud og spise med ham :D:whistling mood-killer altså. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER