Stella Nutella

Hun vil ikke ligge alene

39 indlæg i dette emne

Jeg har ikke haft saadan et barn, men han blev det saa siden og der vejer de lige det mere :D

 

Men altsaa, this too shall pass. 

 

Hvis du vil vikle med straekvikle, saa linker jeg lige til min video - det er altsaa nemt! Ergobaby maa du kun bruge med babyindsats og det maa vaere endnu varmere, forestiller jeg mig... Men altsaa, straekvikle er saa nemt og bloedt. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Camillat said:

Jeg har ikke haft saadan et barn, men han blev det saa siden og der vejer de lige det mere :D

 

Men altsaa, this too shall pass. 

 

Hvis du vil vikle med straekvikle, saa linker jeg lige til min video - det er altsaa nemt! Ergobaby maa du kun bruge med babyindsats og det maa vaere endnu varmere, forestiller jeg mig... Men altsaa, straekvikle er saa nemt og bloedt. 

 

 

 

Har købt en fra boba tror jeg den hedder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Camillat said:

Jeg har ikke haft saadan et barn, men han blev det saa siden og der vejer de lige det mere :D

 

Men altsaa, this too shall pass. 

 

Hvis du vil vikle med straekvikle, saa linker jeg lige til min video - det er altsaa nemt! Ergobaby maa du kun bruge med babyindsats og det maa vaere endnu varmere, forestiller jeg mig... Men altsaa, straekvikle er saa nemt og bloedt. 

 

 

 

Super god video!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Stella Nutella said:

 

Har købt en fra boba tror jeg den hedder?

 

Boba er vist endda hybrid, saa du kan bruge den lidt laengere :super

 

7 hours ago, Centenary said:

 

Super god video!! 

 

Tak - jeg syntes dengang at saa mange havde problemer eller ikke turde, men bare man kan de faa tricks... saa hvorfor ikke lave en video med min vikleglade råbe baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Camillat said:

 

Boba er vist endda hybrid, saa du kan bruge den lidt laengere :super

 

 

Tak - jeg syntes dengang at saa mange havde problemer eller ikke turde, men bare man kan de faa tricks... saa hvorfor ikke lave en video med min vikleglade råbe baby :D

 

Den er kommet idag så er spændt på at få den igang ! Tak for link! 

Håber på en god weekend :D 

 

hvor længe må en baby på 3 uger sidde i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viklen er et hit !! 

 

Skal dog lige føle mig tryg med den :D er så bange for at fødder og arme sidder dårligt ...:))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3 hours ago, Stella Nutella said:

Sidder hun for højt ?

IMG_5756.JPG

 

Hun sidder da perfekt... Hun skal netop sidde, så du kan kysse hende... Tommelfingerregel :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 2/2/2017 at 1:33 PM, Stella Nutella said:

 

Den er kommet idag så er spændt på at få den igang ! Tak for link! 

Håber på en god weekend :D 

 

hvor længe må en baby på 3 uger sidde i den?

 

Lille skoenhed :wub  (skruk, skruk, skruk!)

 

Hun sidder ikke for hoejt. Hun skal vaere der, hvor du uden videre kan kysser hendes hovede. Hvis du skal straekke dig, saa er det for lavt. 

 

Du skal ikke vaere bange for at stramme den en lille smule mere, tror jeg, den ser en aaaaanelse loes ud. Men det kan ogsaa vaere at billedet snyder. Du maa ikke have fornemmelsen af at hun er i en pose, der "haenger", hvis det giver mening for dig. Og saa snart hun bliver tungere, saa bliver det automatisk til at du strammer den mere, saa det ikke bliver for anstraengende for dig. 

 

Hun maa bo i den... Hovedet sidder saa fint opad paa billedet og det er vigtigt for at holde luftvejene fri. Det skal vaere dejligt for hende og dejligt for dig, ellers er det surt. 

Jeg kunne vikle Noah ud og ligge ham paa viklen i liften. Men han ville ogsaa gerne ligge i sin lift. 

 

Dejligt at den er et hit - noej, jeg glaeder mig til at vikle med saadan en lille fis ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 1/2/2017 at 11:52 AM, Stella Nutella said:

 

 

Overvejede ellers lige en slyngevugge :D 

 

 

tak  :kiss- jeg kan se at det er det samme billede der går igen. 3-4 mdr :blink

Arthur er et år og sover lige pt lur i sin slyngevugge hver dag. Det kommer og går i perioder om han vil den eller ej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Stella Nutella har ikke lige læst hele tråden. Men man kan få et billigt aktivitetscenter i IKEA. Min pige er SÅ fascineret af den og den er faktisk virkelig fin. Koster kun 149 kr 

 

 

IMG_9629.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30. marts 2017 at 7:58 PM, januar2017 said:

@Stella Nutella har ikke lige læst hele tråden. Men man kan få et billigt aktivitetscenter i IKEA. Min pige er SÅ fascineret af den og den er faktisk virkelig fin. Koster kun 149 kr 

 

 

IMG_9629.PNG

 

Tak! 

Vi har dog købt et fra lamaze som hun er ret glad for - ildfluen freddy får en del dask :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30. marts 2017 at 7:58 PM, januar2017 said:

@Stella Nutella har ikke lige læst hele tråden. Men man kan få et billigt aktivitetscenter i IKEA. Min pige er SÅ fascineret af den og den er faktisk virkelig fin. Koster kun 149 kr 

 

 

IMG_9629.PNG

 

Tak! 

Vi har dog købt et fra lamaze som hun er ret glad for - ildfluen freddy får en del dask :D 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødt !!!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER