Lovely Lady

Ret lidt op...;-)

26 indlæg i dette emne

Nå, jeg har egentlig ikke helt besluttet, hvad der skal ske - men lidt skal der ske, så nu opretter jeg tråden, og så må jeg lige se, om ikke jeg er lidt klogere i morgen.

 

Nu har jeg i hvert fald øget sandsynligheden for, at jeg får fulgt lidt op... :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes 30/1... 5 kilo tungere og blødere end normalt, træt og grå og min hud går i stykker <_< og mit forsøg på at lave et par armbøjninger i går demonstrede på fæl vis, at jeg er i den dårligste form i næsten tyve år :wacko 

 

Det kan sq da næsten kun gå fremad herfra :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne heppe på dig :glad:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Girl Next Door said:

Jeg vil gerne heppe på dig :glad:kiss 

:kiss du er så sød!

 

Det her jo ikke den mest aktive del af forummet - og mit ork er nok ikke til at lave de mest vittige opdateringer, så jeg forventer ikke den store trafik i tråden - men med den så er det ikke helt gratis bare at droppe tanken igen :rolleyes 

 

Jeg har købt jern og fiskeolie i dag (en sløv it-konsulent kom i vejen for indkøb af løbesko, så det må blive i morgen), og jeg har lidt halvømme mavemuskler efter at taget lidt forsigtigt hul på ambitionen om et minimum af træning...

 

Jeg har også indtaget lidt mindre kaffe end ellers, spist lidt sundere og foreløbig ladet min mand om rødvinen til aften :rolleyes Så må vi se, om ikke noget af det kan gøre noget ved min lidt off-følelse hen ad vejen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt har også ret siger de kloge :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep og store krammere hele vejen fra Ringsted af :kiss

 

Husk også selvkærligheden og det der tanker Lady H op :kram2 så det ikke bare er treo-vand og ømme mavemuskler! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You can do it :glad 

 

Og jeg kan ikke engang tage én armbøjning :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Den gode motion er den der bliver gjort"

- Henrik Duer

 

:goodluck:animated-kung-fu-panda-emoticon-3::yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go girl! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også :glad(og prøver at se om jeg ikke snart kan følge efter).:8:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare at komme i gang med at tænke sundhed ind i de små ting er stort :) godt klaret så langt - hep! :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30/1/2017 at 8:29 PM, Girl Next Door said:

Lidt har også ret siger de kloge :P 

Så sandt :D og kloge er vi jo :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30/1/2017 at 8:46 PM, Stephi-moren said:

Hep og store krammere hele vejen fra Ringsted af :kiss

 

Husk også selvkærligheden og det der tanker Lady H op :kram2 så det ikke bare er treo-vand og ømme mavemuskler! 

Tak du :kiss 

 

- og det er en god pointe ;) Jeg prøver faktisk i det små - f.eks. har jeg fået lagt et krav ind om et fast bad efter, at børnene er puttet. Jeg er SÅ træt af småfedtet hår og stubbe under armene :rolleyes 

 

Jeg hsr også gravet en tube lanolin frem til mine mystiske kløende, tørre pletter, og jeg prøver på at få mig smurt lidt ind efter bad - jeg synes, at det hele giver lidt på velværet.

 

Men det andet giver mig nu også noget - det med mere af vandet og den grønne te (den anden side af mindre af rødvin og kaffe) er jo noget med forhåbentlig at få lidt mere fysisk energi, og det hjælper nu også på overskuddet - og så er jeg så sær, at jeg tænder en anelse på træningsømme muskler :D 

 

Den 8. februar har jeg i øvrigt en tid hos verdens dejligste fodterapeut ^_^ Når der ikke lige er sat tid af i kalenderen til spa-ophold, så er dét det næst-bedste :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 30/1/2017 at 8:59 PM, Alura said:

You can do it :glad 

 

Og jeg kan ikke engang tage én armbøjning :blush 

Tak :D 

 

Det kan jeg sq nærmest heller ikke længere :wacko 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Tumlepigen said:

"Den gode motion er den der bliver gjort"

- Henrik Duer

 

:goodluck:animated-kung-fu-panda-emoticon-3::yay 

Så sandt! :D 

 

og tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, Susanne said:

Go girl! :glad

Taaark :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, Little Miss said:

Jeg hepper også :glad(og prøver at se om jeg ikke snart kan følge efter).:8:

 

Tak! :D Hop ombord - her er god plads! :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Saga74 said:

Bare at komme i gang med at tænke sundhed ind i de små ting er stort :) godt klaret så langt - hep! :glad 

:kiss tak søde Saga :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter i morgen på 3. omgang på løbehold. Det gør så godt at komme afsted 2 gange om ugen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, i dag lykkedes det mig så at stikke hovedet ind i den lokale sport24 outlet og få hjembragt nye løbesko og løbetøj (mit udtjente grej røg ud, da vi flyttede... i maj.... :blush).

 

Jeg var også stædig nok til at teste det i aften. 7 minutter kunne fruen løbe :haha  Nuvel, det er plus to år siden sidst - men alligevel :blush Det er jo en start, og jeg kan godt mærke, at jeg kommer til at skulle være efter min bækkenbund (sundhedspersonale og deres plidderpladder om, at vaginale fødsler er bedre for kroppen end kejsersnit :blabla ).

 

Jeg holder ikke af at løbe, men jeg holder meget af, at det plejer at være effektivt til konditionsforbedring - og så har man dejlige røde kinder og en frisk følelse, når man kommer ind. Jeg har ambitioner om at komme afsted igen på mini-tur på torsdag.

 

40 sekunders planke kan jeg klare... så ringe har det vist sådan cirka aldrig været før... <_< Well, der er plads til forbedring :rolleyes 

 

Jeg har spist så'n okay fornuftigt uden at være ekstremt - begrænset kaffen lidt, undgået vinen, og så er jeg startet på jern mv.

 

Det er helt urealistisk for mig at give mig til at juice, lave opfindsomme smoothies, bage grøntsagsbrød e.l., men gemalen (der primært køber ind og laver mad) er gået med med at prøve at huske nogle flere grøntsager - det må (sammen med noget halløj fra apoteket) gøre det.

 

Jeg havde i øvrigt stjerneondt i hovedet i morges (forsvandt igen efter kaffe og fuld vågenhed) - det var forhåbentlig helt tilfældigt, for det behøver ikke at blive en vane <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Girl Next Door said:

Jeg starter i morgen på 3. omgang på løbehold. Det gør så godt at komme afsted 2 gange om ugen :) 

Så sejt!!! 

 

Jeg løb bare rundt i gaderne - jeg bor virkelig på landet, for jeg så tre biler og mødte i øvrigt ikke så meget som en kat undervejs :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kaffenedtrapning kan vist godt gi hovedpine. Gå gradvist frem og ha et glas vand ved hånden når det er muligt.

 

Sikke du gir den gas med løb, håber det blir en vane :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, Saga74 said:

kaffenedtrapning kan vist godt gi hovedpine. Gå gradvist frem og ha et glas vand ved hånden når det er muligt.

 

Sikke du gir den gas med løb, håber det blir en vane :super 

Jeg har godt tænkt på det med kaffen - og havde også ondt i skallen i morges. Jeg synes bare ikke, at jeg har skåret det så drastisk :chin: Måske er det bare mangel på søvn :rolleyes 

 

Der er nok ikke megen tvivl om, at det også er afgørende for en forbedring af min almentilstand, at jeg får vænnet hende den bette fra, så jeg kan få lidt mere søvn - men neeeeej, hvor hun da gør modstand, den lille bandit....

 

Jeg har løbet en del tidligere, men de seneste to år - og det havarerede underliv - har virkelig ikke gjort noget godt... Nå men, på'en igen - jeg ved jo, at det bliver bede :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Lady H said:

Så sejt!!! 

 

Jeg løb bare rundt i gaderne - jeg bor virkelig på landet, for jeg så tre biler og mødte i øvrigt ikke så meget som en kat undervejs :D 

Hvis ikke jeg er på løbehold, kom jeg ikke afsted. Så doven er jeg :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes nå, mine løbeplaner strander så på, at mit tøj er lukket inde med den kede tumling, der lige er faldet i søvn - jeg pruster altså ikke rundt i Starup i strikkjole og strømpebukser :rolleyes 

 

Til gengæld har jeg holdt fast i at spise okay fornuftigt, og jeg vil om lidt få lavet et par øvelser og så få taget det dersens bad og blive soigneret :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER