mille1981

Udslet?

9 indlæg i dette emne

Noah har fået nogle røde plamager med nogle hævede lysere områder. De er primært på benene. 

De klør ikke og han virker ikke generet af dem. 

 

Han er lidt pivet og har sovet til middag (som han ellers ikke plejer). 

 

Lidt ekstra kræsen i købet af dagen, men spiste en del aftensmad. 

 

Endelig har han tynd mave.

 

Nogen bud?

IMG_7623.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han feber?

 

Det kunne godt lidt ligne nældefeber, det passer bare ikke med, at det ikke klør :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, ingen feber. 

 

De forsvinder igen efter et par timer. I morges var hans ene balle helt rød og varm. Men han sagde det ikke gjorde ondt eller noget. 

 

Kan det være lussingesyge? Der har været lidt på kinden her til aften også. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt, vores ældste har i går fået nogle plamager der ligner meget på begge kinder, ned under øjnene. Men hele kinden er ikke rød, som jeg tænker den er ved lussingesyge. Sig til hvis du finder ud af hvad det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 29/1/2017 at 7:34 PM, mille1981 said:

Nej, ingen feber. 

 

De forsvinder igen efter et par timer. I morges var hans ene balle helt rød og varm. Men han sagde det ikke gjorde ondt eller noget. 

 

Kan det være lussingesyge? Der har været lidt på kinden her til aften også. 

 

 

 

Jeg synes det lyder rigtig meget som nældefeber, det passer også med af det flytter sig, og at det ikke bliver et sted i mere end 24 timer. Det er også det det ligner synes jeg. 

Hvis han var voksen ville jeg sige, at han skulle have antihistamin, men jeg ved ikke lige hvordan man gør med børn :chin: 

Vil dog sige, at det er værd at tage forbi lægen med.

Han har ikke nogen allergier, vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, roselein said:

 

Jeg synes det lyder rigtig meget som nældefeber, det passer også med af det flytter sig, og at det ikke bliver et sted i mere end 24 timer. Det er også det det ligner synes jeg. 

Hvis han var voksen ville jeg sige, at han skulle have antihistamin, men jeg ved ikke lige hvordan man gør med børn :chin: 

Vil dog sige, at det er værd at tage forbi lægen med.

Han har ikke nogen allergier, vel?

 

Nældefeber lyder meget sandsynligt. Bortset fra at det ikke klør. 

Han har ingen allergier. 

 

Hvis det kommer igen smutter vi til lægen. Det er heldigvis helt væk for denne gang. 

1000 tak for gode input :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, mille1981 said:

 

Nældefeber lyder meget sandsynligt. Bortset fra at det ikke klør. 

Han har ingen allergier. 

 

Hvis det kommer igen smutter vi til lægen. Det er heldigvis helt væk for denne gang. 

1000 tak for gode input :kram

 

Så lidt skulle det være en anden gang :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en gammel tråd, men min datter på 2,5 vågnede med feber om natten i juleferien og det der udslet (helt magen) næste morgen væk og ingen feber, så gentog det sig natten efter, næste morgen væk og ingen feber - så gik der er par nætter og pludselig var det der igen - så begyndte jeg at mistænke tomater som synderen, så vi holdt hende fra alt hvad der indeholdt tomat en uge og så prøvede jeg at tilbyde det, ingen reaktion overhovedet! Vi har ikke set det siden.

 

det kløede ikke og kan vidst derfor ikke være nældefeber - da jeg er gravid havde jeg den første nat fat i vagtlægen i forhold til lussingesyge, men det afkræftede han. 

 

Hun havde også dårlig mave og var små snottet - jeg tænker det ganske enkelt var en virus. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER