FruH

Gave ved afslutning i børnehaven?

2 indlæg i dette emne

Min datter rykker på onsdag i en førskolegruppe og skal dermed stoppe på

sin stue, men bliver i samme institution indtil skolestart. 

Jeg har på en måde lyst til at markere afslutningen og give de voksne omkring hende en lille ting og et kort... men jeg vil ikke bruge mange penge på det... 

 

Én af pædagogerne har været der hele hendes bh tid, én har været der hele tiden med undtagelse af 10 mdr og en medhjælper har været der et halvt år. 

Vi har været sådan semi utilfredse med institutionen, men har været glade for personalet. 

Whst to do? 

Har i andre gjort noget? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores pige flytter gruppe i morgen. Hun nærmer sig de 4 år og skal rykke en gruppe op.

 

Der er 3 pædagoger på hendes stue.

 

Jeg har købt chokolade "til deling" - 3 æsker (Merci, toms festival og after eight). Jeg tænker det bliver spist i personalestuen af alle.

 

Derudover har jeg lavet et kort til hver af pædagogerne. I hvert kort har jeg skrevet noget fra os forældre (tak) men så har vores datter også citeret noget til dem hver.

 

En af dem er særligt sjov - tak for sjov og pjat. En krammer meget - "tak for de mange krammere jeg får hver dag" og den sidste er stuepædagogen - "bestemmeren" tror jeg. Til hende blev der sagt "tak fordi du passer på mig".

 

Det var faktisk ret rørende at høre hende tænke over hvad hun ville sige tak for til dem hver især.

 

Jeg håber flytningen af din datter er gået godt :) og at du fandt på noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER