Posted March 1, 2017 Når man er fascineret af legetingene Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2017 Nu er Karoline godt fem uger og hun er virkelig begyndt at smile når vi smiler tll hende. Dvs. ikke kun grimasser. Gør Ellie også det @Maj 2014? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2017 @januar2017 Ellie er begyndt på det, men i øjeblikket er hun mest bare skide sur! Jeg satser på masser af smil og glad baby om et par dage. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2017 Åh nej hvad er hun mon sur over? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 4, 2017 1 hour ago, januar2017 said: Åh nej hvad er hun mon sur over? Jeg tror det er tigerspringet, fordi der ofte ikke rigtig er en årsag. Hun er vågnet meget op her på det sidste og er meget følsom omkring hvad der foregår omkring hende, det har hun ikke været før. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 Ja hun er sød.... når hun sover høhøhøhø Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 Det er nogle skønne piger vi har fået herinde Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 Her er der et billede af vores prinsesse, troede jeg havde fået sat et ind men næ Hun er 14 dage gammel idag Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 Der er virkelig stor forskel på de to børn vi har fået! Både af udsegende men bestemt også af natur og temperament! Skønneste to unger! Første billede er Laura til venstre da hun var lille og lillesøster til højre Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 @Kia... skønne piger men hold da op hvor er de forskellige. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 Det er Amilia i den lyserøde dragt og så et billede af pigerne forleden Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 29 minutes ago, Maj 2014 said: @Kia... skønne piger men hold da op hvor er de forskellige. De er virkelig forskellige! Men hold da op dine to ligner hinanden, sjovt hvor stor forskel! Men altså Laura ligner jo mig som 2 årig, og lillesøster ligner mig (mest min søster) som baby - og min søster og jeg bliver jo spurgt om vi er tvillinger den dag i dag, så tænker Laura og Ida med tiden får flere fællestræk Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 Sjovt at se billeder!! :-D de er søde alle sammen. Altså lidt pudsigt at der ikke er en eneste dreng i den her hønsegård Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 Og et fra lige nu hvor hun sover Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 1 hour ago, Kia... said: De er virkelig forskellige! Men hold da op dine to ligner hinanden, sjovt hvor stor forskel! Men altså Laura ligner jo mig som 2 årig, og lillesøster ligner mig (mest min søster) som baby - og min søster og jeg bliver jo spurgt om vi er tvillinger den dag i dag, så tænker Laura og Ida med tiden får flere fællestræk Ja de ligner hinanden helt vildt. Ellie er bare en noget tyndere udgave. Det bliver sjovt at se, om de fortsætter med at ligne hinanden så meget. så kommer de jo sikkert til at ligne hinanden senere, det er spændende. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2017 Hahaha søde billeder man kan kun blive glad Share this post Link to post Share on other sites