Posted July 25, 2017 39 minutes ago, januar2017 said: Ej det er gode billeder! Så fine I er! Tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 Hvor bliver vores små, nyfødte babyer af Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 6 minutes ago, januar2017 said: Hvor bliver vores små, nyfødte babyer af De store babyer har spist dem hun er godt nok blevet stor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 Fine billeder @Maj 2014, I ser skønne ud alle fire Åh ja, lige pludselig blev de bare så store, men de ser også store ud når de sidder så fint - Chloé kan stadig ikke sidde, så hun ligger bare ned eller sidder på skødet af os. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2017 Sltså Ida forsøger at trække sig op i maven når hun ligger skråt ved os, ja selv i barnevognen - men hun kan ikke sidde ret endnu alev og derfor bruger jeg stadig indsatsen til stokkestolen sålænge hun sidder med til bords og ja de små babyer er helt væk! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2017 11 hours ago, Micka said: Fine billeder @Maj 2014, I ser skønne ud alle fire Åh ja, lige pludselig blev de bare så store, men de ser også store ud når de sidder så fint - Chloé kan stadig ikke sidde, så hun ligger bare ned eller sidder på skødet af os. Tak Det går så stærkt! Ellie kravlede halvt i går hendes storesøster var altså på ingen måde så hurtig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2017 De bliver bare alt for hurtig store! Jeg kan slet ikke følge med her anden gang, tiden er fløget afsted, jeg forstår det slet ikke... skøønne Karoline! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2017 Vi skal i øvrigt til øjenlæge med hende. Hendes venstre øje er tit en del mere lukket end det højre. Den almene læge mente ikke det var noget men opfordrede til øjenlæge. Så må vi se Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2017 Hvor sjovt, kunne næsten ikke kende hende uden stort smil på læben vi satser på det ikke er noget med det øje, men godt lige at få det tjekket!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 Jeg har også altid haft et øje som er mindre åbent end det andet, og det ses især når jeg er træt. Håber at der ikke er noget galt med øjet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 Whaaat!!?? Seriøst Karoline er ikke i nærheden af det der!!! Hvad gør du for at hun er så hurtig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 2 minutes ago, januar2017 said: Whaaat!!?? Seriøst Karoline er ikke i nærheden af det der!!! Hvad gør du for at hun er så hurtig? Mit helt ærlige svar er ingenting. Hun gør det helt af sig selv. Hun sætter sig også op selv hvis hendes hoved bare er hævet en lille smule og hun ruller begge veje meget hurtigt. Hun ruller nogen gange for, at komme rundt. I går røg hun ud af sengen på 30 sekunder, selvom hun lå helt inde i midten, den lille fis. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 Vildt. Seriøst. Karoline gider INGENTING. Hun kan ikke engang rejse sig særligt meget op på albuerne. Men det kommer vel nok Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 Ida forsøger trække knæene op under sog, men så ligger hovedet i gulvet og hun bliver stiktosset laura kunne krybe da hun var 6 mdr, Ida tror bare hun kan svømme hen over gulvet hun er hurtig den lille ellie fis! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 26 minutes ago, Kia... said: Ida forsøger trække knæene op under sog, men så ligger hovedet i gulvet og hun bliver stiktosset laura kunne krybe da hun var 6 mdr, Ida tror bare hun kan svømme hen over gulvet hun er hurtig den lille ellie fis! Hun er vildt hurtig. Hun stod med fødder og hænder i gulvet og bøjede sammen og stræk ud med måsen i vejret som en eller anden der dyrkede yoga meget modsat sin søster, der på ingen måde gjorde antræk til at kravle før hun kravlede. Ida er jo også lige en måned yngre og så er der bare helt vildt stor forskel på børn. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 7, 2017 8 minutes ago, Maj 2014 said: Hun er vildt hurtig. Hun stod med fødder og hænder i gulvet og bøjede sammen og stræk ud med måsen i vejret som en eller anden der dyrkede yoga meget modsat sin søster, der på ingen måde gjorde antræk til at kravle før hun kravlede. Ida er jo også lige en måned yngre og så er der bare helt vildt stor forskel på børn. Helt vildt stor forskel, selv på søskende! Bare sjovt hun tror hun kan svømme, der kan man se hvor hurtig de lærer, vi gik svæmning 7 gange i foråret Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2017 11 hours ago, januar2017 said: Min dejlige mus Smukke karoline Share this post Link to post Share on other sites