Posted January 25, 2017 Nårrhhhh altså hvor er hun dejlig Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 18 minutes ago, januar2017 said: Nårrhhhh altså hvor er hun dejlig Tak nu er det snart din tur Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Sikken et velfornøjet smil!! ☺️ Ligner hun storesøster? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 22 minutes ago, Kia... said: Sikken et velfornøjet smil!! ☺️ Ligner hun storesøster? Hun er nærmest en tro kopi, både måden hun er på og udseendet, Ellie er bare lidt tyndere. De ligner hinanden så meget, at det som om vi har fået Amilia igen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Hahahahha en smuksak <3 uhhh tillykke tillykke med den skønhed Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 6 minutes ago, Maj 2014 said: Hun er nærmest en tro kopi, både måden hun er på og udseendet, Ellie er bare lidt tyndere. De ligner hinanden så meget, at det som om vi har fået Amilia igen. Ej hvor pudsigt. Det må være skægt at opleve Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 7 minutes ago, Maj 2014 said: Hun er nærmest en tro kopi, både måden hun er på og udseendet, Ellie er bare lidt tyndere. De ligner hinanden så meget, at det som om vi har fået Amilia igen. Hvor sjovt!!! Jeg er meget spændt på hvordan lillesøster ligner ☺️ Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 51 minutes ago, BabyFebuar said: Hahahahha en smuksak <3 uhhh tillykke tillykke med den skønhed Tak hun er så skøn! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 50 minutes ago, januar2017 said: Ej hvor pudsigt. Det må være skægt at opleve Ja det er ret vildt. Det er lidt ligesom om vi har fået Amilia igen, men så har vi jo et forspring med alt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 48 minutes ago, Kia... said: Hvor sjovt!!! Jeg er meget spændt på hvordan lillesøster ligner ☺️ Vi var også vildt spændte. Jeg havde en fornemmelse af, at de lignede hinanden meget. Deres måde at ligge i maven på og bevægelserne har været fuldstændig det samme igennem hele graviditeten. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Hold nu op hvor er hun lækker Man bliver hvert fald ikke mindre utålmodig på at se sin egen lille bebs med sådan en skønling Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Og gode kinder og lårbasser Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 48 minutes ago, Micka said: Hold nu op hvor er hun lækker Man bliver hvert fald ikke mindre utålmodig på at se sin egen lille bebs med sådan en skønling Tak jeg er også glad for, at det ikke er mig der skal vente længere Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 7 minutes ago, januar2017 said: Og gode kinder og lårbasser Jeg synes hun har så tynde ben Amilia var jo meget tykkere, så for os er hun lille og slank Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Haha! Det er hun ikke :-D hun er helt perfekt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 3 hours ago, januar2017 said: Haha! Det er hun ikke :-D hun er helt perfekt. Tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2017 Hvor er hun sød vi har slet ikke været ude og gå endnu. Jeg tør ikke fordi Ellie spiser konstant. Share this post Link to post Share on other sites