Stbaby

Sulten men kaster op

6 indlæg i dette emne

Frida er lidt syg i dag. Midt i morgenmaden kastede hun voldsomt op. Var pyldret og morsyg og allerede 7.30 blev hun puttet til formiddagslur.

Hun sov til 9.30 og har så siddet mest hos mig og puttet, men også selv leget lidt ind imellem.

Hun har været ude i køkkenet et par gange og åbne skabe og klappe på køleskabet - hendes tegn for at være sulten ;)

Morgenmaden (havregrød) kom jo op igen, så jeg lavede lidt vælling til hende. Tænkte at det måske var bedre for maven.

Halvt gennem flasken eksploderede hun og det hele kom op igen (meget voldsomt).

Lige nu virker det som om hun er træt og klar til at blive puttet i barnevognen igen til endnu en lur.

Men hun har jo ikke fået noget at spise og må stadig være sulten?

Hun har et fint fedtlag, så jeg er ikke bange for at hun vil tabe sig når hun er syg (dejligt ikke at have den bekymring) men når hun selv giver udtryk for at hun er sulten synes jeg det er lidt svært ikke at give hende mad fordi det kommer op igen.

Hun bliver meget ked af det når hun kaster op - tror at hun bliver bange (ud over det er ubehageligt) så jeg vil heller ikke udsætte hende for en masse gange opkast for at finde ud af om der er noget mad hun kan holde i sig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels lille Frida

Kan du mon prøve med lidt ristet brød og kiks.. Coca Cola skulle også være godt mod en dum mave..

Jeg kan nu sagtens forstå du ikke har lyst til at give hende for meget mad hvis hun bare kaster det op igen.. Men bare en lille smule af gangen af ovenstående og så se hvad der sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde jo for kort tid siden ligende med Nadja (undlod mad i 12 dage) Vi gav hende vand blandede med en tsk. salt og 8 tsk sukker til 1 l. det fik hun at drikke og så gav vi hende meget let ristet brød med godt med smør på. Vi gav hende 1/8 del af en bolle og selvom hun nogle gange vil have mere.. så når der var gået en time gav vi hende en 1/8 del mere.. det virkede hos os ved kun at give hende meget lidt af gangen ellers kom det også retur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fået spist 1½ kammerjunke inden hun faldt i søvn igen.

Cola er nok ikke så godt - hun er kun 11 mdr ;)

(men må indrømme at hun faktisk har prøvet at smage det - heldigvis uden at kunne lide det og så slipper vi for at hun rækker ud efter det eller bliver sur over hun ikke må få det, for nu er det prøvet og hun ved hun ikke kan lide det. Håber det holde ved lige så længe som med Xander der bliver 7 til sommer og stadig ikke kan lide sodavand :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Silke havde samme problem fik hun tilbudt kiks og frugtstang og juice. Lidt af gangen. Hun spiste/drak nærmest intet, men en bid her og der gir noget i den sidste ende.

God bedring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov et par timer igen og efter en tur med klapvognen i det dejlige vejr er hun livet op og har spist en stor portion grød.

Og så har hun to gange sluppet sofabordet og gået to skridt over til sofaen loveshower.gif

Spændende at se hvornår hun begynder at gå rigtigt, men dette er et stort skridt i den rigtige retning - troen på at det nok skal gå og modet til at turde slippe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER