Sparklinrock

Implantationsblødning?

22 indlæg i dette emne

Sagen er den, at jeg i går (3+2) begyndte at pletbøde lidt. Det er helt frisk blod, men altså ikke ret meget. Ikke nok til et bind, men jeg har skiftet trusseindlægget ud ca 3-4 gange. Jeg er i behandling, så jeg ved helt præcist, hvor langt jeg er (altså, hvis jeg er så heldig at være gravid). Her til morgen bløder jeg stadig en lille smule. Det er sådan lidt en ultra light version af mens. Jeg går og tænker, om det kan være en implantationsblødning? :chin: Men så, troede jeg helt ærlig, at det drejede sig om meget mindre blod? :unsure Jeg har aldrig før fået rigtig mens så tidligt - det har altid svaret til mellem 4+0 og 4+2. Så tror altså ikke, at det er mens allerede :unsure

 

Så nu spørger jeg jer, der har oplevet implantationsblødninger. Hvornår kom den? Hvor længe varede den? Hvordan blødte I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft en lille blødning i begge mine graviditeter omkring 2+6. Det har kun lige været lidt på papiret en enkelt dag; altså ikke nok til at komme i trusseindlægget. 

Jeg tænker, det lyder af lidt meget blod til at være implantationsblødning:kiss:chin:

Men jeg håber, det er tegn på en spire:goodluck (hvis det var mig, kunne jeg nok ikke lade være med at teste)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, frk_hrj said:

Jeg har haft en lille blødning i begge mine graviditeter omkring 2+6. Det har kun lige været lidt på papiret en enkelt dag; altså ikke nok til at komme i trusseindlægget. 

Jeg tænker, det lyder af lidt meget blod til at være implantationsblødning:kiss:chin:

Men jeg håber, det er tegn på en spire:goodluck (hvis det var mig, kunne jeg nok ikke lade være med at teste)

Tak for dine erfaringer :) Jamen, det er præcis sådan som du beskriver, at jeg troede en implantationsblødning var :unsure Jeg kan bare slet ikke finde ud af, hvad pokker dette her så er :chin: 

Åh, jeg tester skam løs :blush Testen fra i dag (3+3) er komplet blank :(

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg fik sat blastocyst op 2+5 og jeg blødte altså mere end jeg synes var sjovt 3+1-3+2 og i dag er jeg i uge 16 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, louisevibe said:

Altså jeg fik sat blastocyst op 2+5 og jeg blødte altså mere end jeg synes var sjovt 3+1-3+2 og i dag er jeg i uge 16 :)

Gjorde du????? Åh, det var da lige de bedste nyheder, du kunne give mig :yay Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Sparklinrock said:

Gjorde du????? Åh, det var da lige de bedste nyheder, du kunne give mig :yay Tak :kiss

Ja, og det har jeg aldrig prøvet før. Jeg var på internat med arbejdet, så det står bare helt klart for mig - og jeg havde ingen trusseindlæg eller bind taget med :prik Jeg var sikker på, at det var forbi, men pludselig stoppede blødningen og kom aldrig tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, louisevibe said:

Ja, og det har jeg aldrig prøvet før. Jeg var på internat med arbejdet, så det står bare helt klart for mig - og jeg havde ingen trusseindlæg eller bind taget med :prik Jeg var sikker på, at det var forbi, men pludselig stoppede blødningen og kom aldrig tilbage :)

Sikke en historie!!

Åh, hvor jeg dog håber, at jeg kan kopiere dig her. Synes godt, at det bløder liiiiiidt for meget nu :unsure Håbe, håbe, håbe, at det går godt alligevel..... ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Sparklinrock said:

Sikke en historie!!

Åh, hvor jeg dog håber, at jeg kan kopiere dig her. Synes godt, at det bløder liiiiiidt for meget nu :unsure Håbe, håbe, håbe, at det går godt alligevel..... ;) 

 

Altså jeg kan jo ikke sige, om det er det samme, der gør sig gældende hos dig. Men som du selv skrev tidligere, så er det et underligt tidspunkt ellers at bløde på. Du får vel crinone?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, louisevibe said:

 

Altså jeg kan jo ikke sige, om det er det samme, der gør sig gældende hos dig. Men som du selv skrev tidligere, så er det et underligt tidspunkt ellers at bløde på. Du får vel crinone?

Jeg synes nemlig også, at det er et meget underligt tidspunkt. Det har jeg aldrig prøvet før.

Jeg får Lutinus (progesteron stikpiller) og Østradiol tabletter. Så tænker, at det burde have holdt en blødning tilbage :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Sparklinrock said:

Jeg synes nemlig også, at det er et meget underligt tidspunkt. Det har jeg aldrig prøvet før.

Jeg får Lutinus (progesteron stikpiller) og Østradiol tabletter. Så tænker, at det burde have holdt en blødning tilbage :unsure

 

Nå ja, glemmer at mange steder bruger de Litinus i stedet. Men virkemidlet er jo det samme ;) Ja, det burde holde en tidlig blødning tilbage, derfor tror jeg også det er noget andet. Hvad er så spørgsmålet. Du kan jo evt ringe til klinikken - også ift de cyster de fandt den anden da, hvis det evt kan give dig mere ro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, louisevibe said:

 

Nå ja, glemmer at mange steder bruger de Litinus i stedet. Men virkemidlet er jo det samme ;) Ja, det burde holde en tidlig blødning tilbage, derfor tror jeg også det er noget andet. Hvad er så spørgsmålet. Du kan jo evt ringe til klinikken - også ift de cyster de fandt den anden da, hvis det evt kan give dig mere ro?

Ja, det kan godt være, at jeg gør det. Synes det er lidt mærkeligt. Giver det lige til omk middagstid, og så tror jeg faktisk, at jeg ringer til dem. Tak :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have læst at man kan bløde i menstruation styrke ved implantation :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Jeg mener at have læst at man kan bløde i menstruation styrke ved implantation :kram2

Virkelig??!! Det er jo sød musik i mine ører. Håber inderligt, at det kunne være tilfældet her. Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Sparklinrock said:

Virkelig??!! Det er jo sød musik i mine ører. Håber inderligt, at det kunne være tilfældet her. Tak :kram2

Kan Google være behjælpelig med blødningshistorier? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Girl Next Door said:

Kan Google være behjælpelig med blødningshistorier? 

Jeg googler løs - nogle steder finder jeg, at implantationsblødning godt kan minde om en meget mild mens. Mange der har haft sådan en blødning, kan derfor taget fejl og tro, at det ER mens, men når de så alligevel opdager at, de er gravide, så viser det sig, at de er en måned længere henne end først antaget, og at blødningen derfor ikke var mens. Dette er de 'gode' historier. De fleste steder står der dog, at implantationsblødning oftest er gammelt blod og meget lidt (hos mig er det friskt og ikke lidt). :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan klinikken være behjælpelig? Jeg tror jeg en enkelt gang har fået mens alt for tidligt trods hormoner osv. Kroppen er bare finurlig og har sit eget liv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Girl Next Door said:

Kan klinikken være behjælpelig? Jeg tror jeg en enkelt gang har fået mens alt for tidligt trods hormoner osv. Kroppen er bare finurlig og har sit eget liv. 

Har netop talt med klinikken. De siger, jeg skal komme forbi og få taget en BP i morgen tidlig. Så det må jeg jo gøre. Selvom jeg ikke kan forestille mig, at HCG vil kunne spores på nuværende tidspunkt :unsure

 

Men ja, kroppen er mystisk. Og den har jo været udsat for massive mængde stimuli denne cyklus, så det er vel ikke så underligt, at den reagerer lidt mærkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Sparklinrock said:

Har netop talt med klinikken. De siger, jeg skal komme forbi og få taget en BP i morgen tidlig. Så det må jeg jo gøre. Selvom jeg ikke kan forestille mig, at HCG vil kunne spores på nuværende tidspunkt :unsure

 

Men ja, kroppen er mystisk. Og den har jo været udsat for massive mængde stimuli denne cyklus, så det er vel ikke så underligt, at den reagerer lidt mærkeligt.

Nej kroppen bliver udsat for meget under behandling :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 25/1/2017 at 10:26 AM, louisevibe said:

 

Nå ja, glemmer at mange steder bruger de Litinus i stedet. Men virkemidlet er jo det samme ;) Ja, det burde holde en tidlig blødning tilbage, derfor tror jeg også det er noget andet. Hvad er så spørgsmålet. Du kan jo evt ringe til klinikken - også ift de cyster de fandt den anden da, hvis det evt kan give dig mere ro?


Jeg er også i behandling og har fået Crinone, og jeg fik menstruation allerede på dag 3+5. Jeg har haft rigtig ondt og har blødt meget i forhold til hvad jeg plejer. Kan det betyde, at der kan være noget andet galt, når det starter så tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, GOB said:


Jeg er også i behandling og har fået Crinone, og jeg fik menstruation allerede på dag 3+5. Jeg har haft rigtig ondt og har blødt meget i forhold til hvad jeg plejer. Kan det betyde, at der kan være noget andet galt, når det starter så tidligt?

 

Altså jeg har haft en tendens til at begynde at småbløde allerede ved 3+5, men også altid haft en kort lutheral fase, som crinone ikke altid har kunnet holde nede. Så for mig har det ikke betydet der er noget galt udover jeg selvfølgelig ikke var gravid. 

 

Jeg krydser fingre for du er mere heldig :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, GOB said:


Jeg er også i behandling og har fået Crinone, og jeg fik menstruation allerede på dag 3+5. Jeg har haft rigtig ondt og har blødt meget i forhold til hvad jeg plejer. Kan det betyde, at der kan være noget andet galt, når det starter så tidligt?

Som jeg forstod på klinikken, så kan der være en lille risiko for, at det en graviditet, der sidder forkert (det sker vist i 1-3% af IVF/ICSI), når man bløder tidligt og har ondt. Men hvis HCG blev målt til 0 ved 3+5, så vil jeg tro, at det er meget usandsynligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 26/1/2017 at 6:04 PM, louisevibe said:

 

Altså jeg har haft en tendens til at begynde at småbløde allerede ved 3+5, men også altid haft en kort lutheral fase, som crinone ikke altid har kunnet holde nede. Så for mig har det ikke betydet der er noget galt udover jeg selvfølgelig ikke var gravid. 

 

Jeg krydser fingre for du er mere heldig :goodluck 

 

Tak, det er altid rart at høre at andre har oplevet det samme som en selv :)

 

On 27/1/2017 at 11:17 AM, Sparklinrock said:

Som jeg forstod på klinikken, så kan der være en lille risiko for, at det en graviditet, der sidder forkert (det sker vist i 1-3% af IVF/ICSI), når man bløder tidligt og har ondt. Men hvis HCG blev målt til 0 ved 3+5, så vil jeg tro, at det er meget usandsynligt.

 

Okay, mit HCG var under 0.6 (sagde sygeplejersken) på 3+5, så det finder jeg nok aldrig ud af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER