louisevibe

Udstyrs tråd

26 indlæg i dette emne

Skal vi ikke også have sådan en? 

 

Så kan vi flashe det vi køber til baby, spørge til råds, give gode råd osv. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad vi skal have før jeg ved om det er en pige. Og underligt nok føler jeg faktisk heller ikke noget behov for at shoppe amok :) vi har jo netop gemt alt fra E til en 2'er. 

Så pt tror jeg det eneste på listen er et badekar magen til det vi har så de kan stables. 

Og så vil jeg have nogle flere carriwell amme bh'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har måske brug for et godt tip om, om det er muligt at købe en pusleplade som man kan placere på en reol eller lignende, så man ikke skal købe en hel kommode oveni :D har kigget på nettet men de fleste plader er lavet til specifikke kommoder og mærker.. Men måske kender I en plade som med sikkerhed passer på de fleste kommoder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Puttefutte said:

Jeg har måske brug for et godt tip om, om det er muligt at købe en pusleplade som man kan placere på en reol eller lignende, så man ikke skal købe en hel kommode oveni :D har kigget på nettet men de fleste plader er lavet til specifikke kommoder og mærker.. Men måske kender I en plade som med sikkerhed passer på de fleste kommoder?

Man kan få sådan nogle gennemsigtige nogle i noget akryl, der passer til at putte puslepuder i, mener de hedder 'babysafebase' og de skulle have noget sikkerheds skrid noget under, så man kan placere dem på fx bordplader, kommoder osv. Google er nok din ven, men de virker smarte :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia fik lov til at vælge lidt til baby i søndags og hun var ovenud lykkelig og kunne have købt hele butikken :D :biglove 

 

 

IMG_2561.JPG

 

Og så har jeg en ringslynge på vej :yay 

 

 

IMG_2563.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hentede babypakker i lørdags :) der er mange gode ting :super 

 

 

Man kan også få de der pusleplader til tremmesengen :) 

IMG_3153.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Putten said:

Vi hentede babypakker i lørdags :) der er mange gode ting :super 

 

 

Man kan også få de der pusleplader til tremmesengen :) 

IMG_3153.JPG

Nøj der er meget. Hvor har i hentet fra?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Mannie said:

Nøj der er meget. Hvor har i hentet fra?:)

 

Vi har hentet i Rema, Lidl, Føtex og fakta... :) i de sidste to fik vi to pakker når nu det er tvillinger :wub

har lige bestilt i SuperBrugsen og vi mangler at hente i babysam og Matas :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Putten said:

 

Vi har hentet i Rema, Lidl, Føtex og fakta... :) i de sidste to fik vi to pakker når nu det er tvillinger :wub

har lige bestilt i SuperBrugsen og vi mangler at hente i babysam og Matas :) 

 

Lækkert! 

Skal man tilmelde sig nogen steder eller skal man bare gå ind og hente? (kan ikke huske det fra sidst hvor det kun var rema og lidl der havde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Mannie said:

 

Lækkert! 

Skal man tilmelde sig nogen steder eller skal man bare gå ind og hente? (kan ikke huske det fra sidst hvor det kun var rema og lidl der havde)

Fakta skal man bestille så får man en sms med et link som den ved kassen scanner og så er den gratis, ellers koster de 129 kr i fakta.

mener hos de andre skal de os bestilles men hæng mig ikke op på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Elisamus said:

Fakta skal man bestille så får man en sms med et link som den ved kassen scanner og så er den gratis, ellers koster de 129 kr i fakta.

mener hos de andre skal de os bestilles men hæng mig ikke op på.

Okay tak, må tjekke deres hjemmeside så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Puttefutte said:

Jeg har måske brug for et godt tip om, om det er muligt at købe en pusleplade som man kan placere på en reol eller lignende, så man ikke skal købe en hel kommode oveni :D har kigget på nettet men de fleste plader er lavet til specifikke kommoder og mærker.. Men måske kender I en plade som med sikkerhed passer på de fleste kommoder?

 

Vi har kig på en Leander puslepude som virker virkelig lækker og der behøver man ikke en base :) Den er godt nok rimelig dyr, fravælge, men prøv at Google og læse anmeldelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mannie said:

 

Lækkert! 

Skal man tilmelde sig nogen steder eller skal man bare gå ind og hente? (kan ikke huske det fra sidst hvor det kun var rema og lidl der havde)

 

Du skal tilmelde dig på deres hjemmeside og så kan du hente... føtex scanner en stregkode i den mail de sender... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Putten said:

 

Du skal tilmelde dig på deres hjemmeside og så kan du hente... føtex scanner en stregkode i den mail de sender... :) 

Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, louisevibe said:

Man kan få sådan nogle gennemsigtige nogle i noget akryl, der passer til at putte puslepuder i, mener de hedder 'babysafebase' og de skulle have noget sikkerheds skrid noget under, så man kan placere dem på fx bordplader, kommoder osv. Google er nok din ven, men de virker smarte :) 

Den har jeg også set et sted, men tror ikke det lykkedes mig at finde en forhandler, eller også var den for dyr, det kan jeg ikke lige huske :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, Mannie said:

Tak :super

 Der er også en hjemmeside, hvor man finder link til hvordan man gør hvert sted. Mener den hedder babypakker.com 

 

Jeanette som han bloggen jeansjeans.dk lagde for nyligt et indlæg ud, hvor hun viser, hvad der er i alle pakkerne. Ret fint, for det er i hvert fald ikke alle, jeg gider køre efter :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, louisevibe said:

 Der er også en hjemmeside, hvor man finder link til hvordan man gør hvert sted. Mener den hedder babypakker.com 

 

Jeanette som han bloggen jeansjeans.dk lagde for nyligt et indlæg ud, hvor hun viser, hvad der er i alle pakkerne. Ret fint, for det er i hvert fald ikke alle, jeg gider køre efter :) 

Den tjekker jeg med det samme 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Mannie said:

Den tjekker jeg med det samme 

:super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, louisevibe said:

 Der er også en hjemmeside, hvor man finder link til hvordan man gør hvert sted. Mener den hedder babypakker.com 

 

Jeanette som han bloggen jeansjeans.dk lagde for nyligt et indlæg ud, hvor hun viser, hvad der er i alle pakkerne. Ret fint, for det er i hvert fald ikke alle, jeg gider køre efter :) 

Den fra matas er i hvert fald ret fesen :numse:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg syet mit første dynebetræk-  og i en lækker varm gul farve som passer til en rigtig sommer-bebs :D så skal der syes sengerand i samme farve :P  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 5/2/2017 at 4:13 PM, Puttefutte said:

Så har jeg syet mit første dynebetræk-  og i en lækker varm gul farve som passer til en rigtig sommer-bebs :D så skal der syes sengerand i samme farve :P  

Lækkert :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia fik lov til at vælge lidt igen, da vi var ude og forårsshoppe til hende går :) Økologisk sengetøj med kaniner, økologiske stofbleer og endnu en bamse - som Silke Elia har indviet ;) 

 

 

IMG_2706.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, louisevibe said:

Lækkert :yay 

Ja jeg går helt amok med symaskinen, især nu hvor vi kender kønnet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første sæt tøj til lillebror:wub

IMG_5590.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER