Mamalicious

Spiral ud/mens

3 indlæg i dette emne

Nå lige lidt tanker herfra....

 

Ja fik taget min spiral ud den 19, og i dag har jeg fået menstration...

Så der er vist helt kuks i systemet, hvilket jo egentligt giver mening at den lige skal finde sig selv, og for første gang i 5 år har jeg haft en rigtig menstration, hvilket er meget mærkeligt..

Humørsvingningerne er hmm... ja hvis du spørger min mand og børn sååå er de uden for normalen ( ja vist også i mit indre selv kan jeg se det , hvilket jo er træls )

Men håber på tingene falder hurtigt på plads .. hvis man bestiller æl test , tester man så 7 dage i træk fra 14 dagen efter 1 menstrationsdag ? ( undskyld mine lidt back to basic spørgsmål..men det er lidt tid siden sidste barn:)   )

hilsen mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du nogen fornemmelse af, hvor lang din cyklus er? Jeg ville starte med at teste ca 4 dage før, du mener, at du tidligst vil få ÆL. Dvs, at hvis din cyklus er gennemsnitlig 28 dage, bør ÆL falde på CD 14, og så ville jeg teste fra CD10 ca. Hvis den er 25 dage, bør ÆL ligge omk CD 11, og så ville jeg starte på CD7. Hvis den er 33 dage, så vil ÆL ligge omk CD 19, og så ville jeg starte omk CD15. Hvis du er helt på bar bund, så er det nok meget smart at starte med at teste omkr CD9-10 stykker :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa ...

 

Jamen det blev så til et lille bind med frisk blod og siden da kun lidt brunt plethalløj...så det sku ikke let at finde ud af....

Tænker planen er vi sexer hver 2-3 dag i den næste cyklus her..

Min gynækolog sagde også min slimhinde var tynd men jeg havde oki med æg...

Hmmm men ja tingene er vist ikke altid nemme, tror bare jeg får investeret i nogen ægløsningstest og klør på derudaf...

KAN det mon være en implementations blødning og ikke pga spiralen JEG krydser fingre :) 

positiviteten må overvinde hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER