Nitzen1987

Udeblevet mens - negativ test

26 indlæg i dette emne

Er lidt træt af min krop i øjeblikket :prik

De to foregående cyklusser har haft en varighed af 26 dage... I dag er jeg på dag 30 i min nuværende cyklus, men G-test er negativ :unsure så jeg går bare og venter på at mens dukker op...

Hvor lang tid udeblev jeres mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kom 5 dage for sent i sidste cyklus så er lidt spændt på hvornår den kommer denne gang har en uge i nu før der skulle ske noget så venter bare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus har indtil videre varieret mellem 26 og 42 dage, så jeg kender alt til det.

Jeg ville nok desværre stole på testen, men man kan aldrig helt lade være med at have i baghovedet at hvad nu hvis...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også altid haft mærkelige cyk. Men jeg krydse altså fingre for at du. Tester to streger om et par dage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min kom efter 4 dage, og den er normalt meget precis, den er på 34 dage... ikke sjovt jeg nåede lige at få håbet... men nej ikke denne gang :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på dag 32 i min cyklus og har stadigvæk ikke fået min menstruation :unsure Er da lidt spændt på, hvornår den har tænkt sig at dukke op - det er noget af et spring at gå fra en cyklus på 26 dage til en cyklus på 32+ :o på trods af de to negative tests jeg har taget tidligere på ugen, synes jeg stadig at får kvalme on/off som regel kort tid efter at jeg har spist morgenmad :unsure men det er nok bare mig selv der psyker min krop :prik :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fået min mens <_< overvejer lidt om jeg skal tage en test (IGEN) i morgen??? :unsure synes måske at det virker lidt desperat, eller hvad??? jeg bliver jo ikke mere gravid af at teste.... måske bør jeg bare vente og så se hvad tiden bringer... :unsure det er jeg bare ikke særlig god til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft perioder hvor det har svinget hele 10 dage i cyklus- uden at være gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu ikke fået min mens <_< overvejer lidt om jeg skal tage en test (IGEN) i morgen??? :unsure synes måske at det virker lidt desperat, eller hvad??? jeg bliver jo ikke mere gravid af at teste.... måske bør jeg bare vente og så se hvad tiden bringer... :unsure det er jeg bare ikke særlig god til....

Ja det er jo ikke en sjov ting at være i . var jo selv igennem det i sidste cyklus men nej bliver ikke mere gravid af at tage en test til desværre gid man gjorde det ss krydser finger for dig. jeg har lidt under en uge igen at ventet i øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor frustrerende! Håber snart du får vished om, hvad der foregår.

Jeg har prøvet at gå 14 dage over tid - og jeg endte med at bruge en formue på g-tests. Ja, man bliver skide nysgerrig og noget så frustreret og utålmodig! Dog har jeg også prøvet først at kunne teste positivt i uge 6 (3+6 den ene gang, og 6+2 den anden).

Jeg krydser fingre for at du får en positiv test inden længe. Og hvis det ikke skulle ske, så at du får din mens hurtigt, så du kan komme videre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige måske jeg ikke har fulgt med men hvordan går det med din mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig lige måske jeg ikke har fulgt med men hvordan går det med din mens

Den er stadig ikke dukket op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang vi prøvede at få Emilie opførte mine cyklus'er sig også totalt underligt....jeg præsterede at springe en hel mdr over en gang :s

Så jeg kender det....det eneste jeg kan sige er de forbudte og totalt irriterende ord: Prøv om du kan flytte fokus.....Jeg tror nu på at man kan psyke sin mens til at udeblive pga den stress man påfører sig ved igen og igen at tænke baby baby baby....

Ja i know, sagde det var latterlige ord for jeg ved godt at hovedet og fornuften ikke er med på det.....men prøv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er stadig ikke dukket op :(

hmmm hvornår har du testet sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i fredags 5+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare træls, at du ikke får enten positiv test eller mens, så I kan komme videre i projekt baby!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik du aldrig ringet til lægen?

Det synes jeg helt sikkert, at du skal gøre. Så kan de måske fortælle dig noget vi andre ikke kan og evt. tage en blodprøve.

Jeg synes også det er synd, hvis du skal ende med at bruge en formue på graviditetstests.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså ik lægen kan eller vil gøre noget. Det er jo helt normalt at kroppen nogen gange springer en cyklus over.

Det er altså ik fordi jeg vil være hende den irriterende, men som mettemor skriver, så prøv at flyt fokus. Ved det er svært, men tror det er det der skal til :)

Min længste cyklus var på 168 dage, og mens dukkede først op den dag jeg fik en henvisning til gyn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestemt mig for at give det 1½ uge mere inden jeg ringer til lægen, så er jeg tre uger over tid... Og nej der er ingen grund til at teste mere, end jeg allerede har gjort :) Jeg forsøger at skyde babyprojektet så LANGT væk som overhovedet muligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anita

Det er da utroligt, som din krop driller - kan den SÅ holde op med det :gal

Jeg tror ligesom Girl Next Door, at din krop har sprunget en mens over, men det er da for irriterende ikke at vide, hvad der foregår.

Jeg håber, at din krop snart opfører sig, som du gerne vil have, så I snart kan blive gravide igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:gal jeg vil have en anden krop :gal

I eftermiddags troede jeg at min menstruation var på vej :unsure da der var lidt blod på papiret - det var der dog ikke den efterfølgende gang... Hmmm... var så på toilet for en halv time siden, hvor der var lidt brunt i mit bind (som jeg skiftede til i eftermiddags) men der var intet at se på papiret da jeg tørrede mig :unsure :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal jeg vil have en anden krop :gal

I eftermiddags troede jeg at min menstruation var på vej :unsure da der var lidt blod på papiret - det var der dog ikke den efterfølgende gang... Hmmm... var så på toilet for en halv time siden, hvor der var lidt brunt i mit bind (som jeg skiftede til i eftermiddags) men der var intet at se på papiret da jeg tørrede mig :unsure :gal

Argh det er sgu da træls for dig, håber altså snart der kommer en afklaring for dig for ellers er det jo ikke til at holde ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dukkede min menstruation endelig op :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

'

Så dukkede min menstruation endelig op :glad

Det var godt så kan du komme videre med baby projektet ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER