Posted January 20, 2017 Skal vi ikke have sådan en? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Starter gerne. Fra i morges 15+2. Vægt minus 2kg fra startvægt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2017 Eeej man kan bare slet ikke se min mave endnu!! glæder mig sådan til flot gravidmave, men har i forvejen topmave, så det er ikke til at skelne det ene fra det andet! Så der går nok lidt længere tid før jeg kan lægge billeder op Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 13+6 i går eftermiddags inden "julefrokosten" med arbejde. Shit maven vokser hurtigere her 2 gang. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 18 hours ago, Puttefutte said: Eeej man kan bare slet ikke se min mave endnu!! glæder mig sådan til flot gravidmave, men har i forvejen topmave, så det er ikke til at skelne det ene fra det andet! Så der går nok lidt længere tid før jeg kan lægge billeder op Det kommer sikkert lige pludselig Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2017 17 minutes ago, Elisamus said: 13+6 i går eftermiddags inden "julefrokosten" med arbejde. Shit maven vokser hurtigere her 2 gang. Det synes jeg også den gør Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Er ikke vild med helkrops billeder på dem synes jeg bare jeg ser tyk ud... men sad lige i sofaen og tog det her billede Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2017 On 25/1/2017 at 0:52 PM, Putten said: Er ikke vild med helkrops billeder på dem synes jeg bare jeg ser tyk ud... men sad lige i sofaen og tog det her billede Så fint Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 Jeg ser bare stadig tyk ud fordi mine deller bliver presset udad Er 17+0 i dag, så maven må godt snart titte frem! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 3, 2017 Endelig er livmoderen nået op i navlehøjde! Dette billede er taget mens jeg lå ned, så man endelig kan se den og ikke bare mave-fedtet Jeg har bare vendt det op ad så det er til at se hvad der er hvad Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 Skal vi ikke snart have nogle flere billeder af skønne maver? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2017 Så må jeg jo selv lægge ud og håbe at nogle flere følger med Share this post Link to post Share on other sites