Guest

Fit efter fødsel

61 indlæg i dette emne

Det er fedt det har kickstartet det for jer! 

 

Jeg har pt ikke lige motivationen for en kostomlægning, det skal nok komme, lige pludselig er jeg i mood for det! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Opskrifterne finder jeg selv på.

I linket står der hvilket madvare man må bruge og så skal man bare være kreativ :) 

Ja vi spiser meget det samme, men sådan er det jo. Kun 3 uger så det er overskueligt.

 

Jeg bestilte pillerne til min veninde os og bruge virkelig lang tid på at forklare alle regler osv.. den første dag valgte hun alligevel at spise chokolade, de næste par dage stegte hun maden i olie, og var en tur på Bones. Omg jeg blev irriteret når jeg nu havde brugt så langt tid på at forklare, sætte mad billeder ind til inspiration osv.. 

 

hvis du vil kan jeg oprette en side på fb igen hvor du kan melde dig ind i og så kan jeg smide mad billeder ind til inspiration.. og så kan du få navnet på der hvor vi bestiller fra.. 

 

du ammer ik vel? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Kia... said:

Det er fedt det har kickstartet det for jer! 

 

Jeg har pt ikke lige motivationen for en kostomlægning, det skal nok komme, lige pludselig er jeg i mood for det! 

 

Hihi kender jeg godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, BabyFebuar said:

Opskrifterne finder jeg selv på.

I linket står der hvilket madvare man må bruge og så skal man bare være kreativ :) 

Ja vi spiser meget det samme, men sådan er det jo. Kun 3 uger så det er overskueligt.

 

Jeg bestilte pillerne til min veninde os og bruge virkelig lang tid på at forklare alle regler osv.. den første dag valgte hun alligevel at spise chokolade, de næste par dage stegte hun maden i olie, og var en tur på Bones. Omg jeg blev irriteret når jeg nu havde brugt så langt tid på at forklare, sætte mad billeder ind til inspiration osv.. 

 

hvis du vil kan jeg oprette en side på fb igen hvor du kan melde dig ind i og så kan jeg smide mad billeder ind til inspiration.. og så kan du få navnet på der hvor vi bestiller fra.. 

 

du ammer ik vel? :)

Okay, ej det er også irriterende når man bruger kræfter på at hjælpe andre, og så de ikke "høre" efter :blink:D

 

det lyder vildt spændende, og jeg tænker jeg er kun 7 kg fra min start vægt, så det er ikke mange uger jeg skal gøre det.. 

Jeg har ikke Facebook :) 

så har du lyst at oprette en herinde så kan jeg få noget inspiration her - det ville være super fedt hvis du har overskuddet til det, for så går jeg også snart igang med det:gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Nans said:

Okay, ej det er også irriterende når man bruger kræfter på at hjælpe andre, og så de ikke "høre" efter :blink:D

 

det lyder vildt spændende, og jeg tænker jeg er kun 7 kg fra min start vægt, så det er ikke mange uger jeg skal gøre det.. 

Jeg har ikke Facebook :) 

så har du lyst at oprette en herinde så kan jeg få noget inspiration her - det ville være super fedt hvis du har overskuddet til det, for så går jeg også snart igang med det:gp

 

Du skal kun tage det 3 uger (mener maks er 42 dage), men tænker fint du kan tabe 7 kg på 3 uger..

 

uhm jo kan godt lave en gruppe herinde, men tør ikke reklamere for et produkt herinde som ik er dansk :-/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, BabyFebuar said:

 

Du skal kun tage det 3 uger (mener maks er 42 dage), men tænker fint du kan tabe 7 kg på 3 uger..

 

uhm jo kan godt lave en gruppe herinde, men tør ikke reklamere for et produkt herinde som ik er dansk :-/ 

3 uger er heller ik langtid! Det motivere bar en endnu mere .. 

 

Årh ja det kan jeg godt se :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også bar skriver hjemmesiden, produktet behøver du ikke a reklamere for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan skrive privatbeskeder herinde til hinanden :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Kia... said:

I kan skrive privatbeskeder herinde til hinanden :) 

 

Ha det vidste jeg ik :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, BabyFebuar said:

 

Ha det vidste jeg ik :D 

Heller i mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kastet mig hovedkulds ud i det! 

Nu skal det være (håber jeg)! 

 

Årh jeg drømmer om at smide 11 kg, 11 kg for meget i forhold til da jeg blev gravid med Laura! 

 

Og så vil jeg gerne have trænet maven op,   Men det komme lidt senere, pt har jeg lagt min kost om, eller nej, jeg tænker bare over det jeg stopper i hovedet nu også er nødvendigt at stoppe i hovedet! Og forsøger mig med lidt mindre portioner til hovedmåltiderne, og er jeg lækkersulten har jeg hørt det fordi man mangler væske så drikker jeg istedet lidt vand! 

 

Nu ser vi, giver det en 3 uger om det stille kan ses på vægten, ellers må vi jo i andre baner! Men i sidste uge fik jeg kun 2 dåsecola, ellers vand og mælk for resten! Ingen is (blev bud 3!) men fald i i dag og spiste en halv pose slik - så jeg måtte på en ekstra gåtur med hunden her til aften for bare at opveje lidt af det... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER