Guest

Fit efter fødsel

61 indlæg i dette emne

Der findes ikke barselshold ? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo der findes mor/barn hold. Men de ligger altid kl. 10 om formidagen og jeg orker ikke at skulle til København så tidligt med Karoline og alle de ting det indebærer. Orker i det hele taget ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, januar2017 said:

Jo der findes mor/barn hold. Men de ligger altid kl. 10 om formidagen og jeg orker ikke at skulle til København så tidligt med Karoline og alle de ting det indebærer. Orker i det hele taget ingenting

 

Har du fået lavet en trivselsundersøgelse af sundhedsplejersken? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg er ikke deprimeret. 

Grunden til jeg var 33 år da jeg fik barn var at jeg altid har været i tvivl om jeg gad! Jeg har aldrig brændende ønsket mig børn og jeg er ikke sådan sindsygt glad for at have fået Karoline. Ment på den måde at jeg elsker hende og elsker vores familie men kunne godt have levet uden. Mit liv giver bare ikke bedre mening nu ift. før. Tværtimod. 

Jeg er slet ikke overrasket over at jeg har det sådan. Det er bare ikke lige min kop the at have et barn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men derfor skal du jo trives med det alligevel og derfor jeg spørger :) 

du skal jo have en hverdag til at fungere for dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sp kan ikke gøre så meget. Har snakket med hende. 

Jeg må bare hænge i og få hende i vuggestue ligeså snart vi får en plads 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet lidt afhængig af at gå ture, helst en 5-6 km - kan blive sådan lidt øv de dage vi ikke lige når en ordentlig gåtur! 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 km i dag, jeg tror snilt vi kan gå ind og hente Laura i morgen i dagplejen :D 

har jo alligevel været det halve af byen rundt i dag :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik ind og hentede Laura i dag, det var ret varmt! Havde lige glemt hvor tung den store barnevogn er at gå med, og den er ikke lettere med 13 kg tung unge og oppakning fra en uges dagpleje... ;) 

 

men det lykkes! Der er 3 km derind (siger endomondo :D

 

 

IMG_7390.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog jo 29 kg under graviditeten.. 2 uger efter fødslen tabte jeg dog hurtigt de første 13 kg, men så gik vægten i stå.

 

For 3 uger siden startede vi så på en ny kur som folk i Danmark ikke helt kender, men som er meget porpulær i USA og Tyskland og på 3 uger har jeg tabt 8,5 kg og manden 10,5 kg... crszyy

 

Så nu er jeg kun få kg fra min start vægt juhuuuu..

 

og nej vi sulter ikke på denne kur :)

 

men forleden løb jeg lige 50 meter og kunne ik længere mærke smerter forneden så Fedt nu skal der begynde at løbetræner igen weeeeeee :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay... den er ret kontroversiel. I tager vel ikke hormoner? Og det er klart I taber jer så meget hvis I fx kun indtager 500 kalorier på en dag. Der skal 7000 kalorier til i underskud for at tabe 1 kg og man behøver plus/minus 2000 kalorier om dagen for at vedligeholde sin vægt. 

 

Hvordan gør I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kender den udmærket. Der er lavet adskillige forsøg siden 70'erne der alle viser at den ikke virker (ift andre slankekure hvor du også kun spiser 500 kalorier). 

Jeg skal ikke blande mig. Hvad der virker for jer er jeres sag. :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker :D så jeg er max happy :) 

 

kender ik lige andre slankekure hvor man spiser 500 kcal uden man er ved at dø af sult.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, BabyFebuar said:

Det virker :D så jeg er max happy :) 

 

kender ik lige andre slankekure hvor man spiser 500 kcal uden man er ved at dø af sult.. 

 

Er det hormonerne der gør man ikke er sulten? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Kia... said:

 

Er det hormonerne der gør man ikke er sulten? 

 

Jeg må nok hellere lade være med at sige mere om denne kur :) men glad er jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej stop det skal du da ikke. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, BabyFebuar said:

 

Jeg må nok hellere lade være med at sige mere om denne kur :) men glad er jeg :)

Det synes jeg bestemt ikke - det er blot fordi jeg på ingen måde kunne forestille mig at leve af kun 500 kcal og vil høre om det er hormornerne der gør forskellen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har læst på det, synes det lyder smart - og især hvis man smider så mange kilo, så hurtig.. Den er smart til dem der har nogle kilo og smide, eks, efter en graviditet.. Jeg tænker dem der er meget overvægtige, der vil huden ikke kunne følge med, eller jo så skal der hvertfald strammes op samtidig. Men man skal også lige huske, at holde sin sunde livstil bagefter, fordi ellers risiker man at tage alle kiloene på igen.. 

 

Har i betalt jer fra at få den kur? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, BabyFebuar said:

 

Jeg må nok hellere lade være med at sige mere om denne kur :) men glad er jeg :)

Jeg synes det er så sejt af jer, at gå 100% ind i det.. Og hvis i er glade, så er det bare det i skal gøre :kuller 

 

i får lige en tommel op fra mig :super 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kia...

Ja pillerne gør at vi ikke føler sult.. dvs de er med til at frigive det fedt der er svært at komme af med.. det fedt der så bliver frigivet spiser min krop så af og vi føler ik sult.. ala noget i den stil :-p

det er sådan jeg har forstået det, dog står det vidst mere rigtigt i det link jeg sendte...

 

@Nans

Tak :)

de kilo jeg har smidt har gjort at jeg kan løbe igen :D og så kom motivationen til at træne igen..wuhu..

 

jeg er nu færdig med de 21 dage på piller.. de næste 3 dage skal vi så stadig spise de 500 kcal pr dag med nu uden pillerne da de skal ud af kroppen..

Efter de 3 dage må vi så spise alt igen på nær sukker, kulhydrater og alkohol.. De 3 uger er stabilisations fasen og er med til at sikre vi holder vores vægttab..

 

Man skal være kreativ når man skal lave mad uden fedtstof og maden er ikke altid spændende hehe

 

Pillerne køber vi i Tyskland til 125kr (fra et apotek - på nettet).. min søster havde købt fra en kvinde der forhandler det her i dk men kun tog lige over 1000kr for det.. puha en prisforskel.. så en del billigere at købe fra Tyskland af :D

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Nans

 

ja og vil lige tilføje igen det med at spise sundt bagefter..

Altså min sukkertrang er helt væk.. og min krop føles bare bedre da jeg heller ikke har fået kulhydrater, mælkeprodukter, sukker osv i de 3 uger... det er en god måde aka kickstart på at man vil blive sundere og få en bedre livsstil.. 

 

og pillerne har jo os en bagside.. for følger man ikke reglerne kan man ende ud i at tage mere på.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, BabyFebuar said:

@Kia...

Ja pillerne gør at vi ikke føler sult.. dvs de er med til at frigive det fedt der er svært at komme af med.. det fedt der så bliver frigivet spiser min krop så af og vi føler ik sult.. ala noget i den stil :-p

det er sådan jeg har forstået det, dog står det vidst mere rigtigt i det link jeg sendte...

 

@Nans

Tak :)

de kilo jeg har smidt har gjort at jeg kan løbe igen :D og så kom motivationen til at træne igen..wuhu..

 

jeg er nu færdig med de 21 dage på piller.. de næste 3 dage skal vi så stadig spise de 500 kcal pr dag med nu uden pillerne da de skal ud af kroppen..

Efter de 3 dage må vi så spise alt igen på nær sukker, kulhydrater og alkohol.. De 3 uger er stabilisations fasen og er med til at sikre vi holder vores vægttab..

 

Man skal være kreativ når man skal lave mad uden fedtstof og maden er ikke altid spændende hehe

 

Pillerne køber vi i Tyskland til 125kr (fra et apotek - på nettet).. min søster havde købt fra en kvinde der forhandler det her i dk men kun tog lige over 1000kr for det.. puha en prisforskel.. så en del billigere at købe fra Tyskland af :D

 

 

Ja det var billigt, for har nemlig søgt på det og der er nogen der tar 2200 for det hele, altså kosten, pillerne og coaching. Og det er mange penge synes jeg. Hvilken side bestiller i fra? Og hvor har i fundet opskrifter på sund mad? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER