Posted February 16, 2017 hvis det bare er en pap tønde så kunne du måske slå et lille søm i det øverste af en dørkarm mellem 2 døre og hænge den der det vil man jo ikke se bagefter Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 18, 2017 Tror næsten en god omgang gaffa kan holde en paptønde... Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Jeg tror efterhånden bare den ender på gulvet Anyway: Bzzzzzzzz! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 1 hour ago, Barbamama said: Jeg tror efterhånden bare den ender på gulvet Anyway: Bzzzzzzzz! Hvor er hun dog soed Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Noah har lige meldt ud at han vil vaer Darth Vader Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 4 minutes ago, Camillat said: Hvor er hun dog soed Tak Synes også, der er cuteness overload Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 4 minutes ago, Camillat said: Noah har lige meldt ud at han vil vaer Darth Vader Sejt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 2 hours ago, Barbamama said: Jeg tror efterhånden bare den ender på gulvet Anyway: Bzzzzzzzz! Hvor er hun sød Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 57 minutes ago, Camillat said: Noah har lige meldt ud at han vil vaer Darth Vader Sejt N! Holder I fastelavn i Italy? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 50 minutes ago, Mor til fnug said: Hvor er hun sød BBM 45 minutes ago, AnneDam said: Hvor er hun sød Tak begge to Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Cuteness overload Mette Jeg er godt træt af at alle kostumer i str 86 indeholder en form for kjole(bi eller mariehøne) i hvert fald i de butikker jeg har været i.. OG det synes jeg ikke rigtigt at Eigil kan komme i Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 2 minutes ago, MariaPiesen said: Cuteness overload Mette Jeg er godt træt af at alle kostumer i str 86 indeholder en form for kjole(bi eller mariehøne) i hvert fald i de butikker jeg har været i.. OG det synes jeg ikke rigtigt at Eigil kan komme i Haha åh hvor jeg husker det fra da V skulle klædes ud som lille Jeg synes dog, BR har en ok mængde dyr, måske kan de bruges? Ellers har legeakademiet mange spændende sager, blandt andet udklædningskapper og tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 2 minutes ago, Barbamama said: Haha åh hvor jeg husker det fra da V skulle klædes ud som lille Jeg synes dog, BR har en ok mængde dyr, måske kan de bruges? Ellers har legeakademiet mange spændende sager, blandt andet udklædningskapper og tak Br i hjørring har kun fra str 104 og op af.. Og så står er min lille dreng altså ikke endnu.. Måske er bare bange for at de ikke kan nå at komme til weekenden hvor vi skal bruge det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 25 minutes ago, MariaPiesen said: Br i hjørring har kun fra str 104 og op af.. Og så står er min lille dreng altså ikke endnu.. Måske er bare bange for at de ikke kan nå at komme til weekenden hvor vi skal bruge det. Br.dk skulle have 2-3 dages leveringstid (jeg bestilte torsdag aften og fik idag mandag). Måske en løsning? (Hvis det kommer for sent, kan det jo sendes retur). Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 23 minutes ago, Barbamama said: Br.dk skulle have 2-3 dages leveringstid (jeg bestilte torsdag aften og fik idag mandag). Måske en løsning? (Hvis det kommer for sent, kan det jo sendes retur). Kunne være det skulle prøves.. Man har lov at håbe at det når at komme til tiden. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 4 minutes ago, MariaPiesen said: Kunne være det skulle prøves.. Man har lov at håbe at det når at komme til tiden. Det burde det jo Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 5 hours ago, Barbamama said: Jeg tror efterhånden bare den ender på gulvet Anyway: Bzzzzzzzz! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 Det blev med garn og tape (Så fjerner jeg bare bordene, når den skal slås ned). Er spændt på, hvor godt det holder - jeg tror det er lige tilpas skrøbeligt til dagplejebørn Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 A. Skal være klovn i mit gamle kostume som min mor syede af gardiner i 80'erne. Håber hun gider have det på og få lidt maling i hovedet. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 23, 2017 Lilly skal åbenbart være skoldkop i stedet for enhjørning er bare så skuffet på hendes vegne over hun går glip af alt det sjove i år Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 Niklas var i legestue igår i fin abe dragt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2017 4 hours ago, Forunderligt said: Lilly skal åbenbart være skoldkop i stedet for enhjørning er bare så skuffet på hendes vegne over hun går glip af alt det sjove i år Åh nej!!! Share this post Link to post Share on other sites