ccc

Fastalavn-hvad skal dine børn være?

103 indlæg i dette emne

1 hour ago, MariaPiesen said:

Vores frisør har nemlig ikke.. de er gået hen til farvekridt der farver håret, men det holder ikke så længe og giver ikke så meget farve som spray

Ellers farver det her virkelig godt :)

https://m.grafical.dk/crepepapir/

Jeg havde blå hår i en uge :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, skruk said:

Ellers farver det her virkelig godt :)

https://m.grafical.dk/crepepapir/

Jeg havde blå hår i en uge :lol

Det må prøves - det er til Ida's hår når hun skal være Hulk. Hun går virkelig op i at se ud som Hulk, selv med håret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Ellers kan det bestilles på nettet :) 

Jeps. men ved ikke hvad det hedder på Engelsk :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, MariaPiesen said:

Jeps. men ved ikke hvad det hedder på Engelsk :P 

Det kan vel også bestilles fra danske sider? Ellers colored hairspray eller noget i den dur? :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Girl Next Door said:

Det kan vel også bestilles fra danske sider? Ellers colored hairspray eller noget i den dur? :chin: 

Kan det måske. :chin: Men bare for en sikkerheds skyld jo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt en lilla prinsessekjole på tilbud så Leonora skal være prinsesse (Sofia) :) Hun elsker at klæde sig ud i Filippas kjoler så mon ikke den vækker glæde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas skal være Ninja, og stinus slipper for udklædning og skal bare hygge så stuen med en af de andre mindste på stuen, mens de sture VS børn holder fastelavn med børnehave delen, det er ret skønt:) og vi skal ikke til fastelavn udover det... for vi skal i badeland:cool:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er næsten færdig med at sy Astrids kostume of kan mærke at jeg helt glæder mig til fastelavn ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

3 hours ago, LulleS said:

Husk billeder! Synes de der små guldkarameller er så nuttede :kuller Og lillebror skal helt sikkert være guldkaramel til næste år, så du må gerne lave en tut :D

Skal nok flashe ^_^ Jeg har syet det som en kjole, så ved ikke om en tut vil være dig behjælpelig? ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det fastlagt: V skal være Spiderman, E skal være humlebi og jeg skal være klovn :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der i øvrigt nogen, der har en god idé til, hvordan man hænger en tønde op i sin stue UDEN at have en krog i loftet? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, Barbamama said:

Så blev det fastlagt: V skal være Spiderman, E skal være humlebi og jeg skal være klovn :lol 

 

Hvad skal B være? Om ikke andet kan han jo holde tønden hvis I ikke løser den med krogen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, ki schou said:

 

Hvad skal B være? Om ikke andet kan han jo holde tønden hvis I ikke løser den med krogen :D

 

Han skal være voksen og på arbejde :lol Og kan derfor heller ikke være tøndeholder - ellers godt bud! :D Måske skal jeg bare selv være tøndeholder, jeg ville bare gerne tage et billede eller to, når de tæsker løs på den :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må du ofre en krog i loftet. Vi har en krog i loftet i stuen der bliver brugt til boksebold til hverdag og piñata ved børnefødselsdag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, ki schou said:

Ellers må du ofre en krog i loftet. Vi har en krog i loftet i stuen der bliver brugt til boksebold til hverdag og piñata ved børnefødselsdag :D

 

Årh jeg er bare ikke fan af huller i loftet OVERHOVEDET :( Overvejer seriøst bare at have tønden på gulvet (så er jeg også sikker på, de kan nå den...) det føles bare lidt fladt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I ikke være udendørs? På en legeplads og hænge den op i gyngestativet? Der hvor jeg voksede op var der altid stor fastelavnsfest med alle ungerne og så blev der hængt tønder op i gyngestativerne og ellers gået til den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, ki schou said:

Kan I ikke være udendørs? På en legeplads og hænge den op i gyngestativet? Der hvor jeg voksede op var der altid stor fastelavnsfest med alle ungerne og så blev der hængt tønder op i gyngestativerne og ellers gået til den :) 

 

Hmm måske :chin: Så ville vi da også få frisk luft... Bum bum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Årh jeg er bare ikke fan af huller i loftet OVERHOVEDET :( Overvejer seriøst bare at have tønden på gulvet (så er jeg også sikker på, de kan nå den...) det føles bare lidt fladt :chin:

Tænker du paptønde eller trætønde?

Den i pap kræver ikke så stor en krog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Mama Lou said:

Tænker du paptønde eller trætønde?

Den i pap kræver ikke så stor en krog :)

 

Det er i pap, men jeg har bare stadig ikke lyst til at sætte en krog op :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke et sted i loftet, hvor der sidder en lampe med sådan en krog tingest? Så kunne du måske hænge den op i den allerede eksisterende krog selvom du så måske skal tykke et sofabord eller andet møbel? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, ki schou said:

Har du ikke et sted i loftet, hvor der sidder en lampe med sådan en krog tingest? Så kunne du måske hænge den op i den allerede eksisterende krog selvom du så måske skal tykke et sofabord eller andet møbel? 

 

Næh, det har jeg ikke engang :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER