tsecret

Julegave reklamation?

3 indlæg i dette emne

Lille A fik denne skildpadde i julegave

 

Nu har vi endelig fået batteri i, og den virker ikke ;( Der spilles en lille melodi når den tændes, men ellers sker der intet...

 

Jeg synes bare ikke det er sjovt at gå til giveren med problemet, og ellers ved jeg ikke hvor den er købt. Emballagen er for længst smidt ud.

 

Er der overhovedet noget at stille op, ellers skal vi bare slå os til ro med en stillesiddende skildpadde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville spørge giveren pænt om de har kvitteringen da der er noget i vejen med den fine gave...

så vidt jeg husker er den ikke just billige så ville jeg aldrig slå mig til tåls med... 

 

alternativt ville jeg forsøge at hente hjælp i en legetøjsbutik måske de ville hjælpe trods alt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, tsecret said:

Lille A fik denne skildpadde i julegave

 

Nu har vi endelig fået batteri i, og den virker ikke ;( Der spilles en lille melodi når den tændes, men ellers sker der intet...

 

Jeg synes bare ikke det er sjovt at gå til giveren med problemet, og ellers ved jeg ikke hvor den er købt. Emballagen er for længst smidt ud.

 

Er der overhovedet noget at stille op, ellers skal vi bare slå os til ro med en stillesiddende skildpadde?

Enig - som giver ville jeg være ærgerlig over, at gaven ikke var i orden. Og selvom der ikke skulle være en kvittering, tror jeg næsten at butikken vil bytte den pr. kulance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER