MaleneB

Idéer til date med sin mand.

12 indlæg i dette emne

Der er gået lidt for meget hverdag i den herhjemme, så jeg vil gerne arrangere nogle dates for mig og min mand, så vi kan komme lidt ud og prøve noget andet.

 

Men jeg kunne godt bruge lidt idéer. Jeg vil gerne noget andet end den klassiske "dinner and a movie" (Og eventuelle versioner heraf)

 

Nogle gode ideer? Hvad laver I selv med jeres mænd?

 

Vi bor i øvrigt på Amager - region hovedstaden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ultimative date er en tur på michelinrestaurant :rolleyes  Dog er jeg generelt fan  af dinner and a movie konceptet, men det er måske også lidt fordi det er virkelig sjældent, at vi kommer i biffen.

 

Hvis man er komfortabel med at få passet børn ude, så kunne en overnatning på hotel/kro også være en mulighed. Det gjorde vi inden vi fik E, men jeg har ikke helt været klar til, at han skal sove ude endnu, så vi har ikke gjort det efter.

 

Vi har også haft fælles hyggedates med Emil. hvor vi har været i Tivoli eller Zoo, steder vi også tog hen inden han kom til. Ellers kan man jo også tage til koncert (forudsat, at man kan lide den samme musik ;) ), når det bliver varmere kan man lave en picnic.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fan af dinner and a movie og herhjemme er det også luksus at sende ungerne ud og have fælles nattøjsdag ;)

 

Men hvis det skal være alternativt - og økonomien er til det - så ville jeg gå efter noget action. Spring i elastik eller faldskærm, motorcykeltur, eller de der rør man "flyver" i. Måske kan du finde inspiration på oplevelsesgavekortenes hjemmesider, jeg synes tit de har ting, jeg egentlig godt kunne tænke mig at lave med min mand. Og det behøver jo ikke være for oplevelsens skyld, så meget som at man laver noget nyt sammen. Måske flødebolle kursus? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får vi ikke tit ungerne passet, da vi selv bor i Kbh. og familien i Jylland. Men hvis de bliver passet over natten, så tager vi til Ystad eller Varberg på spa-ophold. Et til halvandet døgn føles som en hel ferie, når det er uden afbrydelser :)

 

Hvis de bliver passet af naboen, så alt efter tiden på døgnet laver vi forskellige småting. Løber en tur sammen, hopper i havet (vi bader året rundt), drikker en kaffe, tager på museum, står på skøjter på Frb, taler og planlægger næste ferie. Alt det vi gør hver for sig i hverdagene. Om aftenen er det klassisk, restaurant alene eller sammen med venner. 

 

Vi er ikke kreative, men tænker ikke over det længere. Jeg er bare glad for et måltid eller en samtale uden en mio. afbrydelser

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En cykeltur til Dragør og få en is, når det bliver lidt varmere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt billetter til Fifty shades -darker så det total date and a movie night:glad hvis filmen bare er halvt så god som bogen så er jeg solgt:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Elisamus said:

Jeg har lige bestilt billetter til Fifty shades -darker så det total date and a movie night:glad hvis filmen bare er halvt så god som bogen så er jeg solgt:D

Gider din mand virkelig se den? Det fik jeg ikke min til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, LeneLN said:

Gider din mand virkelig se den? Det fik jeg ikke min til.

Jeps, han ved der en belønning den anden vej os:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

9 hours ago, ccc said:

IKEA 

:hahamin mand er ved at dø hvis jeg vil i Ikea. Skal nok komme med nogle forslag senere nu hvor jeg afviser alle de andres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjemme hitter:

Rock koncetter

Gå ture / aktiviteter i Naturen  (picnic)

Museer for. Eks glyptotekets vinterhave :biglove

Tapas når ungerne er lagt

Vi har en gang været i ude og klatre i Carlsbergbyen (har glemt hvad det hed)

 

Andre forslag kunne være gokart minigolf, bowling, tur i tivoli/på bakken

Øl/vinsmagning enten hjemme eller ude.

Sushidate på altanen /eller haven en sommer aften.

Derudover lader jeg mig gerne inspirere af diverse spotdeals.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, LeneLN said:

:hahamin mand er ved at dø hvis jeg vil i Ikea. Skal nok komme med nogle forslag senere nu hvor jeg afviser alle de andres.

Haha min mand gader også at tage i Ikea... :haha

I er gode til forslag, tak. :) En skøjtetur, havde jeg ikke overvejet. Den er god. Og så havde jeg også selv tænkt lidt i det mere action prægede. Dog ikke så vildt som elastik eller faldskærm.. Men den med flyve i luftrør, kunne være fedt.

 

Jeg er selv fan af dinner and a movie, men det er bare det vi altid gør, og jeg har lyst til at prøve noget nyt, der også samtidig giver noget nyt at tale om og får os tættere sammen. :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER