Mama3650

Mon der er andre der har haft det ligeså og var gravid?

6 indlæg i dette emne

Kære Damer:kuller

 

Jeg har brug for at finde ud af, om jeg er mega skør, eller om jeg har lov til at have et lille håb om en spire i mavsen?

 

Siden endt menstruation har jeg testet ÆL formiddag og aften, da jeg stadig er ved at lære min cyklus at kende. ALLE mine ÆL-test har kun haft en kontrolstreg udover 1 test fra 7/1 som havde en svag streg udover kontrolstregen. Jeg ved godt, at en ÆL-test skal være bragende positiv i begge felter for at være positiv, men kan den utydelige streg mon betyde, at jeg missede min positive ÆL-test? ÆL-testen med den svage streg er lavet dagen før formodet ÆL. I forrige cyklus var jeg heldig at fange en bragende positiv ÆL-test.

 

Siden i onsdags har jeg haft kvalme on/off, hvilket jeg ikke forstår, da jeg har forståelse af, at det ikke er typisk så tidligt i en evt. graviditet? Jeg er jo kun 2+5 i dag, hvis jeg er heldig.

Siden i går middag har jeg haft niv i maven. Mest lokaliseret til under navlen, men føler også, at det kommer lidt i siderne. Det kommer og går hele tiden.

Så er der sørme også halsbrand i 3 dage nu :(

Jeg har meget mundvand og det hele smager af metal!

Normalt har jeg ikke nævneværdig udflåd efter ÆL i min cyklus. Det plejer bare at være en minimal klat der, undskyld udtrykket, ligner en hvid bussemand og er sådan lidt sej i det. Her til formiddag da jeg var på toilettet, kunne jeg mærke, efter jeg havde tisset færdig, at der var ved at komme noget ud…. – jeg tørrede mig og toiletpapiret var fyldt med en stor hvid og svag gullig klat udflåd i sådan en lotion-agtig-konsistens. Det blev jeg lidt overrasket over, for det har jeg aldrig, så vidt jeg husker, oplevet før. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg har svamp, for det gør ikke ondt i skeden og udflåden er ensartet. Hvad kan det mon betyde?

 

Det er ski** svært ikke at håbe på en graviditet, og testmonstret får IKKE lov at komme ud denne gang, men tror I mon, at ovennævnte oplevelser kan tyde på graviditet?

Hvis jeg var længere henne, tænker jeg, at det kunne være tegn på graviditet.

Hilsen den håbefulde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde dog en positiv ÆL test. En uge efter mens. 

 

Men mange af de symptomer du nævner har jeg også. 

Jeg fik dem allerede dagene efter ÆL og de bliver mere og mere.

Mit udflåd har også ændret sig de sidste par dag. Ikke klump som dit men der er meget mere af det. 

 

Jeg håber på en positiv test på fredag men prøver også at holde koldt hoved. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svage ÆL var også en uge efter mens. Jeg bør have testdat d. 22/1. Vi må lige opdatere hinanden om hvordan det går! :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Mama3650 said:

Min svage ÆL var også en uge efter mens. Jeg bør have testdat d. 22/1. Vi må lige opdatere hinanden om hvordan det går! :dance:

 

Jeg har testdag 20.1 siger min app. 

Vi krydser og lidt:bd

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også lyde som om du har ægløsning nu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mistænker faktisk lidt nu, om jeg har ÆL i dag på cyklus dag 19.

Fik en positiv ÆL dag 19 i sidste cyklus,  men det der har fået mig i tvivl er, at min udflåd er cremet og mælkehvid. Når jeg læser på nettet, så står der at ÆL-slim er som rå æggehvide, mit er mere som Dove body lotion cryingHihi. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER