Barbamama

Terminsliste

20 indlæg i dette emne

Skal vi ikke lave sådan en? :) Jeg skal gerne gøre mit bedste for at holde den ajour, hvis bare alle vil være søde at holde smalltalken på et minimum, så jeg ikke skal overskue for mange indlæg :) PM mig, hvis jeg er for sløv til at opdatere, eller hvis noget skal rettes :) Jeg tænker, at vi kan skrive brugernavn, terminsdato, evt sted og evt køn, hvis man vil (og når man ved det)? :)

 

Terminsliste september (og august) 2017

 

13. august:

TroldeMor, Herning

 

5.:

Heidi87, Taastrup

 

10.:

MorAnja, Tårnby

 

11.:

mamatil2, Hamm (Tyskland)

 

15.:

Hulubulu, Aalborg

 

23.:

MunkaPi, Næstved

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

5. Heidi87, Taastrup :o)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

........ 13. August ....... :blush 

 

 

:whistling

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

2 minutes ago, TroldeMor said:

........ 13. August ....... :blush 

 

 

:whistling

 

Haha, vil du være med? :lol:kiss

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Jaaaaaaaaa :ba

 

Og Herning ;) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

9 minutes ago, TroldeMor said:

........ 13. August ....... :blush 

 

 

:whistling

Du skal være mere end velkommen :kiss;) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Just now, TroldeMor said:

Jaaaaaaaaa :ba

Jeg kommer ind til dig i august gruppen, når vi er forbi NF :kram2 hvis det hjælper på det :unsure 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Jeg kommer ind til dig i august gruppen, når vi er forbi NF :kram2 hvis det hjælper på det :unsure 

Eller I kan begge to joine her ? :yay:P

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hehe, jeg breder mig bare :D @Katrinemus (egentlig ville jeg ønske at terminsgrupperne altid rakte over 2 måneder.... synes ofte de er lidt "døde") Og intet kunne gøre mig lykkeligere end at følges med dig!! :kiss 

 

Jeg opdagede først i går hvad der var på færde hos dig, og jeg har sådan glædet mig til at sige kæmpestort tillykke!! Ville bare ikke mase mig på, så længe du holder lidt lav profil :kiss Hvornår er NF?

 

(Sorry BBM for total uvelkommen og frabedt smalltalk :blush )

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

10 hours ago, TroldeMor said:

Hehe, jeg breder mig bare :D @Katrinemus (egentlig ville jeg ønske at terminsgrupperne altid rakte over 2 måneder.... synes ofte de er lidt "døde") Og intet kunne gøre mig lykkeligere end at følges med dig!! :kiss 

 

Jeg opdagede først i går hvad der var på færde hos dig, og jeg har sådan glædet mig til at sige kæmpestort tillykke!! Ville bare ikke mase mig på, så længe du holder lidt lav profil :kiss Hvornår er NF?

 

(Sorry BBM for total uvelkommen og frabedt smalltalk :blush )

 

I'll allow it :D 

 

Og jeg er helt enig mht at grupperne gerne måtte strække sig i 2 måneder og for min skyld er både du og Katrine (og andre hvis de har lyst) velkomne! :7: 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

11. september, Hamm (Tyskland)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

23.9.17 (indtil videre) ;)

Næstved 

 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hopper glad med i gruppen - forventet termin 15/9. Er fra Aalborg. 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg lukker denne tråd, da jeg desværre ikke kommer til at følge jer :( Jeg håber, at en af jer vil copy-paste listen og starte en ny tråd, da denne tråd desværre ikke kan "overføres".

 

Rigtig meget held og lykke og god graviditet, fødsel og barsel til jer andre :balloons

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.