lpd

Støvsuger - anbefalinger?

21 indlæg i dette emne

Vi skal have ny støvsuger. Vi har pt en Nilfisk og det er nok det værste lort i hele verden, så sådan en skal vi ikke have igen. 

Vi har cirka 1000 kr at smide efter en. Vi støvsuger 1-2 gange om dagen og har hund der fælder meget. Den skal meget gerne være poseløs.

Jeg har kigget lidt på Dirtdevil, kender I det mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke lide tanken om poseloes og alt det stoev, man skal skaerme sig fra ved toemning... 

 

Naa, men med pose kan jeg anbefale en Miele. Jeg ved ikke, hvad saadan en koster i Danmark, men vi har en lille model og den er fab! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Camillat said:

Jeg kan ikke lide tanken om poseloes og alt det stoev, man skal skaerme sig fra ved toemning... 

 

Naa, men med pose kan jeg anbefale en Miele. Jeg ved ikke, hvad saadan en koster i Danmark, men vi har en lille model og den er fab! 

Nej, det har du ret i, jeg er bare ekstremt træt af altid at mangle poser og vi bruger MANGE penge på poser fordi vi har et stort hus og støvsuger ofte. Vi tømmer udenfor og det fungerer fint synes jeg :)

Udover det har jeg også kun hørt godt om Miele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, lpd said:

Nej, det har du ret i, jeg er bare ekstremt træt af altid at mangle poser og vi bruger MANGE penge på poser fordi vi har et stort hus og støvsuger ofte. Vi tømmer udenfor og det fungerer fint synes jeg :)

Udover det har jeg også kun hørt godt om Miele.

Vi køber billige poser i Kina :D 

 

Vi har en allergi venlig en, måske fra Bosch (orker ikke lige at rejse mig lige nu). Den støvsuger perfekt og er 9 år gammel. 

 

Ellers er jeg også stor fan af vores robot :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, louisevibe said:

Vi køber billige poser i Kina :D 

 

Vi har en allergi venlig en, måske fra Bosch (orker ikke lige at rejse mig lige nu). Den støvsuger perfekt og er 9 år gammel. 

 

Ellers er jeg også stor fan af vores robot :biglove 

Vi har også vores gode ven Robert, men bruger ham næsten aldrig fordi Arthur ikke kan sove i larmen, og den kan ikke køre når han er vågen for så slukker han den og sætter sig på den osv.

En anden ting i forhold til poser er også det affaldsmæssige/miljømæssige perspektiv. Vi kan snildt bruge to poser på en uge. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også fan af Miele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en Miele, da vi flyttede sammen i 2007. Den fungerer stadig helt perfekt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Bosch som er god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Nilfisk coupé.Den er vi rigtig glad for.

Bilka, Føtex og netto har dem indimellem til omkring 500 kr5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Henriette1980 said:

Vi har en Nilfisk coupé.Den er vi rigtig glad for.

Bilka, Føtex og netto har dem indimellem til omkring 500 kr5

Vi er på nr 2-3 stk af lige præcis den model og jeg vil ikke anbefale den. Jo den er billig men hold op hvor er enten slanger eller mundstykke gået i stykker hurtigt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores miele på 9 år døde først (faktisk ikke helt, den er bare blevet pææænt sløv :P), da vi brugte den til at støvsuge meget fint murbrokkeaffald op. Det var nok en opgave for en industi-støvsuger :rolleyes Anywhoodles - miele får også anbefaling herfra :super  Vores nye er en Bosch, den gør det nu også meget godt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en dyson poseløs og den suger godt nok igennem og gulvet bliver rent.. når det så er sagt så irriterer den mig grænseløst over måden slangen er sat fast på siden istedet for midt på som andre støvsugere... 

 

Jeg havde en miele før i tiden som var skøn  og så har med min eks haft en rund Nilfisk industri som jeg var mægtig glad for og der kan være meget i poserne ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en dyson allergy som vi er meget glade for, men den ligger i den dyre ende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nilfisk coupé som jeg er fint tilfreds med. Havde en miele før det, den holdt i 6 år. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Electrolux zuc animal - tror jeg den hedder. Dog har turbomundstykket gået i stykker nogen gange, men har fået tilsendt nyt fra Electrolux hver gang uden problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 hours ago, SDB said:

Vi er på nr 2-3 stk af lige præcis den model og jeg vil ikke anbefale den. Jo den er billig men hold op hvor er enten slanger eller mundstykke gået i stykker hurtigt. 

Det har vi slet  ikke oplevet.

Vores er 3 år gammel og virker fint endnu.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Nilfisk og ELSKER den :biglove men da min mands onkel er direktør i Nilfisk skal man vel også være lidt loyal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/1/2017 at 8:10 PM, SDB said:

Vi er på nr 2-3 stk af lige præcis den model og jeg vil ikke anbefale den. Jo den er billig men hold op hvor er enten slanger eller mundstykke gået i stykker hurtigt. 

 

:ditto Altså vi har kun haft den ene, men jeg vil heller ikke anbefale den. Jeg var jævnt træt af, at den altid væltede, når der ikke var ledning nok. 

 

Vi har en Dyson Animal Pro nu. Den koster godt nok mere end de 1000 kr, men den er genial. Ledningsfri, posefri, let og nem at klikke om til en håndstøvsuger :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle anbefalinger. Nilfisk bliver det helt sikkert ikke. Den vi har var to dage gammel da den måtte til service første gang, og vi har været inde med den tusind gange siden. Alt er bare galt og delene falder bare fra hinanden. 

Vi ville super gerne have en dyson, men ja, pengene er der bare ikke. 

 

Vi er nok nødt til at tage ud og kigge :) tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Henriette1980 said:

Det har vi slet  ikke oplevet.

Vores er 3 år gammel og virker fint endnu.

 

Vi har også en den er 6 år gammel hvis ikke mere faktisk :) Altså en Nilfisk Coupé- men den har så netop smidt slangen af for nogle dage siden. Det er repareret med lim nu, men vi har sat jjagten ind på en ny støvsuger, så følger med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også anbefale Miele da vores har holdt i godt og vel 8 år. I bilka tilbudsavis har de lige pt. en Miele Complete C3 Powerline støvsuger på tilbud til 1195,-. Det er næsten halv pris fra 2295,-.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER