MAP

El cykel

5 indlæg i dette emne

Jeg skal til at købe en El cykel.

Er der nogle der har erfaringer og som kan/ikke kan anbefale  nogle?:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Batavus. Vist nok den her eller noget lignende: http://batavus.dk/elcykler/torino-ego-dk-2017#dame

 

Jeg er super glad for den. Jeg ville gå ned til en god cykelhandler og få en snak, for der sker hele tiden noget på markedet, og det er nok også en fordel at prøve et par stykker, hvis han har flere forskellige :) Overvej, hvad dit batteribehov er, og sørg for at købe en god kædelås til forhjulet. Jeg elsker, at min har cykelkurv. Jeg ville holde mig langt fra supermarkedscykler, for det er mit indtryk, at der er stor kvalitetsforskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg gik på barsel prøvede jeg en masse. Men så blev jeg  gravid og fik på barsel og så gav det ikke mening at købe en. Men nu skal jeg til at starte igen, så nu skal jeg tage en beslutning.

Og selvom jeg prøvede en masse blev jeg  ikke klogere synes jeg. 

 

Jeg har også hørt dårligt om supermarked cykler, så det skal ikke være sådan en.

 

Tak for jeres anbefalinger, dem vil jeg kigge på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har en Focus, et tysk mærke som laver flere modeller/mærker (fx Kalkhoff) og skulle være meget anerkendt. Han kører 30 km på den hver dag og er meget glad for den. Overvej om batteriet skal være bagpå eller center-sat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER