Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

Jeg savner H, og jeg synes, der er meget længe til lørdag aften, hvor han kommer hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi er ALTID sent på den - hvordan når folk med børn ting?! 

Vi var hjemme før klokken 16.. og alligevel er vindærst færdige med at spise nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, ccc said:

Aj hvor belastende.. 

Efter min 3 graviditet er jeg blevet enormt lugt-følsom.. Nu kan jeg kun bruge neutral role-on.. Og Rexona spray..og en enkelt dyr parfume til særlige lejligheder.. Det er virkelig kedeligt..

Mega! Har prøvet mange forskellige før den, men synes bare ikke andre har kunnet tage svedlugten lige så godt. Ihhh ha... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Myliona said:

vi er ALTID sent på den - hvordan når folk med børn ting?! 

Vi var hjemme før klokken 16.. og alligevel er vindærst færdige med at spise nu.

 

Måske du kunne forberede maden tidligere på dagen? :chin:

Jeg er også i tænkeboks til, hvordan jeg skal lave mad med 2 børn med en mand, der først er hjemme lidt før vi spiser 17.15. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, louisevibe said:

 

Måske du kunne forberede maden tidligere på dagen? :chin:

Jeg er også i tænkeboks til, hvordan jeg skal lave mad med 2 børn med en mand, der først er hjemme lidt før vi spiser 17.15. 

Nu går jeg så hjemme med tre stk, hvoraf den ene er baby, og jeg næsten altid mad klar... Men det er heller ikke de store kulinariske udfordringer, salat og lette ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Mortil15 said:

Nu går jeg så hjemme med tre stk, hvoraf den ene er baby, og jeg næsten altid mad klar... Men det er heller ikke de store kulinariske udfordringer, salat og lette ting :)

 

Det er det heller ikke nu, kan jeg roligt afsløre :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, louisevibe said:

 

Måske du kunne forberede maden tidligere på dagen? :chin:

Jeg er også i tænkeboks til, hvordan jeg skal lave mad med 2 børn med en mand, der først er hjemme lidt før vi spiser 17.15. 

 

Vi spiser normalt klokken 17.15. I dag blev den så 17.45..

tror måske bare vi hygger ret meget.. fx i dag hjalp Camille med at lave mad, og vi tog en pause midt i det hele og kastede bold (indenfor :numse

jeg tænker egentlig mest hvordan folk der arbejder og har børn gør.. altså, boldkastningen kunne da undværes.. men at hygge med madlavningen sammen, og dække bord osv. det synes jeg jo hører med.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Myliona said:

vi er ALTID sent på den - hvordan når folk med børn ting?! 

Vi var hjemme før klokken 16.. og alligevel er vindærst færdige med at spise nu.

 

Planlægning og ingen pauser til forældrene før børnene sover :D altså jeg har sjældent et roligt øjeblik, mens børnene er vågne :) 

madplan, en ugentlig handletur, rester af mad. 

Jeg er hjemme med to børn indtil spisetid og vi har valgt den nemme løsning med kokkens hverdagsmad. = bare varmes.,

og så prøver jeg at lege meget med børnene en halv time før maden, hvor min ældste til gengæld ser tv/iPad i mens jeg laver mad. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Maj85 said:

Planlægning og ingen pauser til forældrene før børnene sover :D altså jeg har sjældent et roligt øjeblik, mens børnene er vågne :) 

madplan, en ugentlig handletur, rester af mad. 

Jeg er hjemme med to børn indtil spisetid og vi har valgt den nemme løsning med kokkens hverdagsmad. = bare varmes.,

og så prøver jeg at lege meget med børnene en halv time før maden, hvor min ældste til gengæld ser tv/iPad i mens jeg laver mad. 

Meget enig i planlægning og ingen synderlige pauser :-) Lige et sidespørgsmål... Er i tilfreds med kokkens hverdagsmad? Overvejer at teste det, ved bare ikke om jeg kommer Tim at synes at kvaliteten er god nok, når det bare skal varmes... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, FruH said:

Meget enig i planlægning og ingen synderlige pauser :-) Lige et sidespørgsmål... Er i tilfreds med kokkens hverdagsmad? Overvejer at teste det, ved bare ikke om jeg kommer Tim at synes at kvaliteten er god nok, når det bare skal varmes... 

Vi har fået det af flere omgange, og jeg synes, det er så fin kvalitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

59 minutes ago, FruH said:

Meget enig i planlægning og ingen synderlige pauser :-) Lige et sidespørgsmål... Er i tilfreds med kokkens hverdagsmad? Overvejer at teste det, ved bare ikke om jeg kommer Tim at synes at kvaliteten er god nok, når det bare skal varmes... 

 

Det er overraskende fint. Altså salat mv skal måske lige snittes, pasta koges mv. 

Ift al den tid vi sparer, er det det hele værd! 

Minus: det er ikke 100% øko 

der er meget emballage!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Fru.Mor said:

Vi har fået det af flere omgange, og jeg synes, det er så fin kvalitet :)

Tak - det må afprøves :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Maj85 said:

Det er overraskende fint. Altså salat mv skal måske lige snittes, pasta koges mv. 

Ift al den tid vi sparer, er det det hele værd! 

Minus: det er ikke 100% øko 

der er meget emballage!!! 

Tak - øko er ikke et must for os, så det må prøves. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, FruH said:

Tak - øko er ikke et must for os, så det må prøves. 

 

Ja prøv! Det er en befrielse ikke at skulle svede over aftensmaden i hverdagen!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

:(:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

 

Pis :(:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har igen præsteret at vaske uldtøj sammen med bomuld :prik  :slag: så se dog efter hvad det er du vasker, nå!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

58 minutes ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige i aften er jeg ved at få pænt meget spat af tandemamning :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

Jeg gider ikke rigtig snakke om det, men jeg tror, jeg bløder :boo

 

:(:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, J og D said:

 

:kram2

 

hvis det overhovedet er nogen trøst, så behøver det virkelig ikke at være et tegn på at det er slut :kram 

I starten af graviditeten med Alba blødte jeg virkelig meget - reel kraftig menstruations blødning til tider, men der sagde min mavefornemmelse hele tiden, at baby var ok. 

Ved sidste graviditet havde jeg en skidt mavefornemmelse allerede inden jeg begyndte at bløde.

 

hvad siger din mavefornemmelse? :kram2 

 

Tak. Jeg ved det faktisk ikke. På en måde håber jeg endnu, og på en måde hænger jeg lidt i, at jeg har haft klamme drømme og ondt i maven på en "forkert" måde idag. Omvendt var min test imorges væsentligt mere farvet end de tidligere har været. Og selvom jeg er meget positivt anlagt, når der ikke er grund til andet, så har jeg nok tendens til straks at tro det værste, hvis der er tegn (det er ikke længe siden, at jeg troede, jeg skulle dø af både brystkræft og livmoderhalskræft - det viste sig at være en mælkeknude og skedesvamp). Det er ikke sådan BLOD men der er helt sikkert noget farve, som jeg helst var fri for. Det startede faktisk allerede til middag, hvor jeg syntes at noget indtørret udflåd (sorry) havde lidt farve. Så syntes jeg, at der var svagt lyserødt på papiret. Så svagt rødt. Og til sidst måske brunt. Der er intet på bindet, men noget på papiret hver gang. I skrivende stund får jeg en smule håb men jeg er ærlig talt PISSEbange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.