Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

2 hours ago, Barbamama said:

Min dejlige svigerfar har fået konstateret sclerose :boo

:kram Sig til hvis du vil vende det med en det ved alt for meget om det! :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder virkelig og "tænker mit".. når en mand sætter en barnevogn til salg, på en side. Han siger den er helt ny, købt i sidste måned - men hans kone er skredet og har taget bonen med. Barnevognen er betalt kontant (11000kr), så han kan ikke få hjælp til at finde bon i butikken.

 

det er da uheldigt - hvis ikke man vidste bedre skulle man da tro den var stjålet!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Myliona said:

Jeg sidder virkelig og "tænker mit".. når en mand sætter en barnevogn til salg, på en side. Han siger den er helt ny, købt i sidste måned - men hans kone er skredet og har taget bonen med. Barnevognen er betalt kontant (11000kr), så han kan ikke få hjælp til at finde bon i butikken.

 

det er da uheldigt - hvis ikke man vidste bedre skulle man da tro den var stjålet!! 

Jeg ville tænke det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Elisamus said:

Jeg ville tænke det samme.

Han siger også der ikke er stelnummer på. Det er en emmaljunga - har de ikke når de er helt nye et stelnummer..? Det troede jeg, at det var helt som med cykler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Myliona said:

Han siger også der ikke er stelnummer på. Det er en emmaljunga - har de ikke når de er helt nye et stelnummer..? Det troede jeg, at det var helt som med cykler.

 

Kan du ikke linke til den? En veninde fik stjålet deres Emmaljunga i forrige uge, så vi er på udkig efter den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

Så må han i voksen afdelingen efter en ny :kram2 Øv hvor er det træls :gal 

 

Ja tak! Hvis den så bare ikke var udgået af kollektionen <_< pis også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Thalia said:

 

Kan du ikke linke til den? En veninde fik stjålet deres Emmaljunga i forrige uge, så vi er på udkig efter den.

 

Kan ikke lige linke.. men det er en baby blå emmaljunga, med brune læderstroppe..

 

hans historie hænger bare slet ikke sammen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Myliona said:

 

Kan ikke lige linke.. men det er en baby blå emmaljunga, med brune læderstroppe..

 

hans historie hænger bare slet ikke sammen. 

 

Det kunne godt lyde som den. Hvilket forum har du fundet den i? DBA, facebook, xxx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Thalia said:

 

Det kunne godt lyde som den. Hvilket forum har du fundet den i? DBA, facebook, xxx?

Facebook.. kan lige sende privat besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sende til dig.

 

han har slettet det nu..

 

han lagde dette stelnummer op.

IMG_3958.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Myliona said:

Kan ikke sende til dig.

 

han har slettet det nu..

 

han lagde dette stelnummer op.

IMG_3958.JPG

 

Tak :) Hvad hedder gruppen som han lagde annoncen op i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Thalia said:

 

Tak :) Hvad hedder gruppen som han lagde annoncen op i?

Sallys salgsside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårlig ide med svømmehallen i går:( 

jeg kan slet ikke bruge den arm/skulder i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader ikke at have en vaskemaskine.

 

sidst blev vores tøj stjålet.

 

vaskede i går, og tøjet er blevet ødelagt. 

 

Nå ja, går da bare ud og køber nyt :boo 

IMG_3959.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh, jeg er træt af Storms børnehave!!! :prik Lederen ringede tidligere og indtalte en besked om, at de altså brugte den sidste ble nu, så jeg skulle komme med nogen (de er lidt pressede på personale). Jeg er til kontrol på sygehuset, så det er ikke en mulighed, og ringer så og taler med stuepædagigen. Det er ikke et problem, de låner bare hos en anden, og vi tager med i eftermiddag. De havde også glemt at lægge en seddel om at de var ved at løbe tør, så det var lidt deres skyld. 

Men halv time senere ringer lederen igen! Hun har ikke talt med stuepædagogen, så jeg fortæller at vi har ordnet det, og tilføjer at vi ikke vidste det, fordi der ikke havde ligget en seddel. Så bliver hun lidt muggen! Det er sandelig heller ikke sådan de gør det, det skal vi selv holde øje med.. Og det ville være fint, men det er bare ikke den besked vi har fået! Hvad jeg fortæller hende, og så lyder hun endnu mere fornærmet. 

Det kørte så fint i vuggestuen.. Tingene var hvor de skulle være, der var styr på bleer, skiftetøj, om madpakken var passende, og ikke mindst hvor børnene var! Jeg er flere gange kommet, hvor den ene siger han er på en stue, på den stue at han er på den første, og så aner ingen hvor han er! Vi kører på 5. par vanter og 3. hue siden november, og 2. madkasse... Aaaahr jeg har lyst til at råbe af nogen!!! :gal 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bliver lagt klinker i vindganget i vores opgang. DET er EDDERMAME bøvlet!!!

 

Det betyder, at vi ikke må gå ind/ud af vores egen opgang. Vi skal istedet igennem kælderen og derigennem ud af opgangen ved siden af.

 

Det er ikke en kæmpe omvej. Men der er låst. Og hvad gør man så, når man er dp, og har forældre (uden nøglebrik) der kommer? Vel, ens søde vicevært hastelaver brikker, som mam så kaster ud af vinduet til forældre. Og samme løsning da pædagogen kom på besøg.

 

Og post, tjaeh... Det må jo så nok bare hentes på posthuset (hvilket er ret træls, når man har ting på vej til at afsløre graviditet!). Og sådan er det så RESTEN AF UGEN.

 

Jeg synes virkelig, det er nederen, og det giver bare en masse bøvl i forhold til, at jeg gerne vil kunne afsløre graviditet i weekenden, så jeg kan nå at melde ud til job inden MUS i næste uge :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

Der bliver lagt klinker i vindganget i vores opgang. DET er EDDERMAME bøvlet!!!

 

Det betyder, at vi ikke må gå ind/ud af vores egen opgang. Vi skal istedet igennem kælderen og derigennem ud af opgangen ved siden af.

 

Det er ikke en kæmpe omvej. Men der er låst. Og hvad gør man så, når man er dp, og har forældre (uden nøglebrik) der kommer? Vel, ens søde vicevært hastelaver brikker, som mam så kaster ud af vinduet til forældre. Og samme løsning da pædagogen kom på besøg.

 

Og post, tjaeh... Det må jo så nok bare hentes på posthuset (hvilket er ret træls, når man har ting på vej til at afsløre graviditet!). Og sådan er det så RESTEN AF UGEN.

 

Jeg synes virkelig, det er nederen, og det giver bare en masse bøvl i forhold til, at jeg gerne vil kunne afsløre graviditet i weekenden, så jeg kan nå at melde ud til job inden MUS i næste uge :rolleyes 

Aj det lyde virkelig bøvlet-det tror jeg faktisk også jeg ville blive lidt træt af.. Især det med posten og baby-afslørings-goodies..:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt julebrok..:-) 

Normalt holder vi julen for hele min svigerfamilie hos os. Det har vi gjort de sidste 8 år. Og vi elsker det. 

Nu har svigermor så meddelt at hun rigtig godt kunne tænke sig at holde julen i år.

Den tygger vi så lige på..heldigvis ved jeg at de går rigtig meget op i julen ligesom vi selv gør og derfor beslutter vi at sige ja.

Så finder vi ud af ( af omveje) at svigermor har inviteret Gud og hver mand og har lejet et beboerhus som vi alle skal komme og fejre jul i..

Jul i et forsamlingshus..med masser af mennesker..Det er så bare slet ikke det jeg forbinder med en hyggelig jul..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, ccc said:

Aj det lyde virkelig bøvlet-det tror jeg faktisk også jeg ville blive lidt træt af.. Især det med posten og baby-afslørings-goodies..:7himmel

 

Tak. Årh det er så irriterende. Især fordi det faktisk er rigtig bøvlet at holde det hemmeligt for jobbet... så det skal altså bare afsløres hurtigst muligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, ccc said:

Lidt julebrok..:-) 

Normalt holder vi julen for hele min svigerfamilie hos os. Det har vi gjort de sidste 8 år. Og vi elsker det. 

Nu har svigermor så meddelt at hun rigtig godt kunne tænke sig at holde julen i år.

Den tygger vi så lige på..heldigvis ved jeg at de går rigtig meget op i julen ligesom vi selv gør og derfor beslutter vi at sige ja.

Så finder vi ud af ( af omveje) at svigermor har inviteret Gud og hver mand og har lejet et beboerhus som vi alle skal komme og fejre jul i..

Jul i et forsamlingshus..med masser af mennesker..Det er så bare slet ikke det jeg forbinder med en hyggelig jul..

 

Noooo, det havde jeg heller ikke haft lyst til :( Og slet ikke hvis du - forhåbentlig - er højgravid eller har lille baby til den tid :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, ccc said:

Lidt julebrok..:-) 

Normalt holder vi julen for hele min svigerfamilie hos os. Det har vi gjort de sidste 8 år. Og vi elsker det. 

Nu har svigermor så meddelt at hun rigtig godt kunne tænke sig at holde julen i år.

Den tygger vi så lige på..heldigvis ved jeg at de går rigtig meget op i julen ligesom vi selv gør og derfor beslutter vi at sige ja.

Så finder vi ud af ( af omveje) at svigermor har inviteret Gud og hver mand og har lejet et beboerhus som vi alle skal komme og fejre jul i..

Jul i et forsamlingshus..med masser af mennesker..Det er så bare slet ikke det jeg forbinder med en hyggelig jul..

 

Altså selve juleaften?? 

Men det ville jeg også have det lidt stramt med :/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Barbamama øv med svigerfar. Det er en lorte sygdom :kram2 Og total uheldig sammenfald med nye fliser og graviditet :prik 

 

@ccc EJ, det var jeg ikke gået med til. Det er godt nok for underligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at den deodorant jeg har brugt i evigheder, ånnenbart er blevet lavet om. Jeg var løbet tør på mit lager, så Jesper har købt nye til mig. Men de stinker!!!! Jeg kan slet ikke holde lugten ud :prik:( Kvalme og stærk lugt er bare sygt dårlig kombi, og kan slet ikke overskue at finde en ny :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, louisevibe said:

Jeg vil gerne brokke mig over, at den deodorant jeg har brugt i evigheder, ånnenbart er blevet lavet om. Jeg var løbet tør på mit lager, så Jesper har købt nye til mig. Men de stinker!!!! Jeg kan slet ikke holde lugten ud :prik:( Kvalme og stærk lugt er bare sygt dårlig kombi, og kan slet ikke overskue at finde en ny :boo

Aj hvor belastende.. 

Efter min 3 graviditet er jeg blevet enormt lugt-følsom.. Nu kan jeg kun bruge neutral role-on.. Og Rexona spray..og en enkelt dyr parfume til særlige lejligheder.. Det er virkelig kedeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler bare ikke jeg magter det her graviditets fis i dag, der er delme længe til juli:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.