Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

2 minutes ago, Saga74 said:

Hvad er hun da for en lille vildbasse :o 

 

Håber der er ro og god stemning igen :kram2 

Moderens datter... :rolleyes 

 

Tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sigrid synes i øvrigt, at skadestuen er okay ;) 

IMG_2313.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Lady H Sikke da noget med Sigrid, kan godt forstå, at du blev forskrækket :kram2 Men hvor tog hun det flot og så var det da bare et hit med skadestuens legetøj :D Hvor ser hun bare kær ud i øvrigt :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Jeg skylder i hvert fald lille søn en stor undskyldning for hysterisk og vred mor :-/ No wonder at han kaldte bagefter og var bange og ikke ville sove :-s

 

jeg er træt og nerverne lidt slidt efter, at Sigrid måtte på skadestuen i går for st få limet sit øjenbryn sammen.

 

lige nu sover de - håber big time på, at junior sover igennem, det er ikke spor sjovt at farte frem og tilbage gennem mørkt hus for at tage sig af to vågne banditter :goodluck 

 

Årh øv :( det er magisk hvad sådan to kan hive frem i en :blush det er desværre ikke ukendt fænomen herhjemme.

 

Men Sigrid dog :unsure hvad havde pigebarnet dog lavet? Er hun en vildbasse? 

 

Jeg krydser alle mine fingre for dig :goodluck jeg ved hvor mega nedern det er at rende mellem to triste mus :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Lady H, den lille sveske :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Min lille mus har lungebetændelse :(:boo

Stakkels A :kram 

 

rigtig god og hurtig bedring med ham. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en tid til massage i dag som virkelig var tiltrængt pga maaaaange spændinger men hun har aflyst pga hun er syg men hvor er det bare øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, SDB said:

Stakkels A :kram 

 

rigtig god og hurtig bedring med ham. 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Fru.Mor said:

Min lille mus har lungebetændelse :(:boo

 

Åh, god bedring med ham! :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er syg (igen igen igen!), men har en vigtig samtale på arbejdet kl 14, så kan ikke gå før den er slut. Det var grunden til jeg overhovedet kom i dag. Men synes der er såå lang tid til 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt drænet... forstår ikke hvorfor jeg ikke kan samle lidt energi. 

 

Har leget i en lille time med Camille, så hyggeligt.. men nu har jeg hovedpine og er SÅ træt og nødt til lige at slappe af inden jeg skal hente Leah... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooork. Så prøver vi at spille et spil, og V kan bare ikke rigtig finde ud af det, og idet, jeg prøver at hjælpe ham, giver han bare straks op. Og det gør han jo nok fordi han er træt og fyldt og ikke orker nye "krav". Jeg er bare også træt og fyldt, og orker ikke, at han hyler ved det mindste :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

Oooork. Så prøver vi at spille et spil, og V kan bare ikke rigtig finde ud af det, og idet, jeg prøver at hjælpe ham, giver han bare straks op. Og det gør han jo nok fordi han er træt og fyldt og ikke orker nye "krav". Jeg er bare også træt og fyldt, og orker ikke, at han hyler ved det mindste :badgirl

 

Hihi stakkels jer to :kiss måske i skal spille færdig i weekenden :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Hihi stakkels jer to :kiss måske i skal spille færdig i weekenden :P 

 

Vi skal i hvert fald ikke spille mere i aften, det kan jeg godt fornemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha,  vi er alle syge og så har Clara bare været SÅ ked af det her til aften. Vi tænkte det var fordi hun vågnede kl 5 i morges og bare var aalt for træt, men da hun så skal have nattøj på, ser vi at hun har en beskidt ble og er blevet helt rød. Øv altså, nu er hun bare mega ked af det :( skod forældre 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Aja said:

Åh ha,  vi er alle syge og så har Clara bare været SÅ ked af det her til aften. Vi tænkte det var fordi hun vågnede kl 5 i morges og bare var aalt for træt, men da hun så skal have nattøj på, ser vi at hun har en beskidt ble og er blevet helt rød. Øv altså, nu er hun bare mega ked af det :( skod forældre 

 

Vi lavede samme nummer med Nohr i går :( øj manner det føles elendigt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Alura said:

@Lady H Sikke da noget med Sigrid, kan godt forstå, at du blev forskrækket :kram2 Men hvor tog hun det flot og så var det da bare et hit med skadestuens legetøj :D Hvor ser hun bare kær ud i øvrigt :wub 

 

20 hours ago, J og D said:

 

Hvor er hun sej, sådan at klare en tur på skadestuen og ventetid i stiv arm :respekt

 

20 hours ago, Stephi-moren said:

 

Årh øv :( det er magisk hvad sådan to kan hive frem i en :blush det er desværre ikke ukendt fænomen herhjemme.

 

Men Sigrid dog :unsure hvad havde pigebarnet dog lavet? Er hun en vildbasse? 

 

Jeg krydser alle mine fingre for dig :goodluck jeg ved hvor mega nedern det er at rende mellem to triste mus :( 

 

12 hours ago, Barbamama said:

Åh Lady H, den lille sveske :kram 

:kiss tak allesammen. Billedet af Sigrid i den fine bil fik også den lille storebrors bekymring til at lette noget - dén ville han også prøve :D 

 

Det blev faktisk en okay nat - dejligt dejligt, og nu er gemalen i hus igen :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Lady H said:

 

 

 

:kiss tak allesammen. Billedet af Sigrid i den fine bil fik også den lille storebrors bekymring til at lette noget - dén ville han også prøve :D 

 

Det blev faktisk en okay nat - dejligt dejligt, og nu er gemalen i hus igen :super 

Dejligt hun tog det som en tapper soldat og at gemalen er vel hjemme igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Lady H said:

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg! Sofie synes så umiddelbart, at 40 min nattesøvn var nok :prik

Nu kan vi bruge aftenen i børneværelset, til hun overgiver sig igen. Great! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef var sq mega træls at høre på idag...og formåede at gøre min dag mere dårlig end den allerede var...buh ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, girly1988 said:

Min chef var sq mega træls at høre på idag...og formåede at gøre min dag mere dårlig end den allerede var...buh ! 

 

Øv, dumme chef :slag: Og træls at dagen generelt har været dum. Håber at det bliver en bedre dag i morgen :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vandskade ved opvaskemaskinen i køkken, så hele køkkenet skal brækkes op på grund af der er kommet vand nedenunder skabene. 

Men heldigvis dækker forsikringen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.