Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

4 minutes ago, Stephi-moren said:

Det roder <_< jeg vil faktisk meget hellere spise fredagssnold og strikke end jeg vil rydde op <_<

 

Og min vaskemaskine er gået i selvsving :blink den vil ikke lade mig åbne lågen efter en skylning <_< 

 

Ooooog Jon er forsinket og kommer derfor ikke hjem til morgenmad i morgen, men nok først halvt op ad dagen :( 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, MorAnja said:

:kram 

 

Tak søde :kiss 

Jeg ringede til Jon og mens vi snakkede fik jeg ordnet køkkenet :super legetøjet i stuen for altså lov at ligge, de roder det jo ud i morgen alligevel :ba

Jeg tror endda også at vaskemaskinen har givet op :D 

 

Så alt i alt går det da! Så håber jeg bare at natten overrasker positivt :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være skuk og drømme om tvillinger ( en af hver) og slet ikke nogen i kikkerten at få dem med.<_<

 

edit: og har faktisk allerede navnene på plads 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, ccc said:

Vil godt brokke mig over min mor, der synes hun skal bestemme hvem der skal inviteres til vores søns 4 års fødselsdag..hvem fanden tror hun lige hun er!!

Ydermere truer hun med at blive væk og bare komme en anden gang.. Dvs møg ked af det 4 årig fordi mormor ik vil komme til hans pandekage-party..Desuden gider jeg altså ik holde fødselsdag flere weekender i træk..Vi har et stort hus hvor der er plads til alle..hun mener det blir ALT for mange med 10 voksne og 5 børn.

Vi var cirka 20 til A's fødselsdag. Jo det var trangt i vores stue men det gik, alle hyggede sig, og jeg nød at vi ikke skulle holde det over flere gange ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok ikke glad for så høj feber -  min lille mus! :( og jeg er TRÆT efter skodnat i går og arbejde i dag, men kommer helt sikkert heller ikke til at sove i nat. Og min mand er også sløj (og det er meget synd for ham!) suk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 opvågninger til Nohr

1 opvågning til William

 

:chin: mon der bliver søvn til mig i nat? 

 

Kan de mon fortsætte koordineringen så de ikke vågner samtidigt :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt.fucking.ærligt.

 

Nu har V feber og er ulykkelig. Stakkels dreng. Og det var da heller ikke fordi JEG godt kunne have brugt en rolig og hyggelig weekend med lidt ekstra omsorg. Eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 hours ago, Girl Next Door said:

Vi var cirka 20 til A's fødselsdag. Jo det var trangt i vores stue men det gik, alle hyggede sig, og jeg nød at vi ikke skulle holde det over flere gange ;) 

 

Da jeg boede i en 1 værelses på 30 m2, havde jeg til en fødselsdag 16 spisende gæster. Det kan snildt lade sig gøre, selvom pladsen er lidt trang. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah piver. Hun har været vågen i en time ... giiiider ikke de nætter. 

Nu er jeg jo lysvågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Tobias sover ikke godt...tror der er sygdom på vej til ham....suk...øv altså...og har stadig ondt i øret omend jeg tror min forkølelse endelig går den rigtige vej igen...

Har mere eller mindre været vågen siden kl 4 så det bliver en lang dag.....Zzzz....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For h... 

J bliver passet hos farmor, og jeg så frem til en skøn nats søvn - og så vågner jeg alligevel kl 6 og kan ikke sove videre, fordi jeg savner den lille moslerøv :blush:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må. Det fsndme stoppe. Nu er mellemste ramt af feber igen, i torsdags og igår var hun nogenlunde frisk, men ellers har det fucking stået på en uge nu. Hun spiser ok fint, og drikker også.... Men lille manden hoster og hakker og har også feber. Og vi er også selv ramt. Sikke noget lort. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst jeg er snart done med de lortede nætter.... meget muligt han sover godt mellem 22 og 02 men fra 19-22 skal jeg ned og gi ham sutten 4-5 gange, og kl 02 starter showet igen og inden han vil det er morgen kl 05, har han tvunget mig ud af sengen 6 gange.... hvordan skal man hænge sammen på arbejdet med sådan nogen nætter:icon_crybad: jeg er SÅ dårlig til manglende søvn:numse og jo min mand kan godt overtage, men jeg vågner alligevel, fordi manden reagere så langsomt!!!:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Mortil15 said:

Nu må. Det fsndme stoppe. Nu er mellemste ramt af feber igen, i torsdags og igår var hun nogenlunde frisk, men ellers har det fucking stået på en uge nu. Hun spiser ok fint, og drikker også.... Men lille manden hoster og hakker og har også feber. Og vi er også selv ramt. Sikke noget lort. 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gid man havde valgt en mand der spredte positiv energi, frem for en dementer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mus i køkkenet :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg de øjen dråber vi har er sq ikke for effektive da...vi har brugt dem til Tobias siden onsdag aften og nu idag kan vi se Niklas os ser ud til at blive ramt plus at det endnu ikke er helt 100% perfekt ved Tobias endnu heller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, girly1988 said:

Arg de øjen dråber vi har er sq ikke for effektive da...vi har brugt dem til Tobias siden onsdag aften og nu idag kan vi se Niklas os ser ud til at blive ramt plus at det endnu ikke er helt 100% perfekt ved Tobias endnu heller...

 

Hvad hedder de dråber du har? Øjenbetændelse er bare noget der skal blive langt væk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Over at jeg laver overspringshandlinger i stedet for at arbejde... :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Mrs-Rina said:

 

Hvad hedder de dråber du har? Øjenbetændelse er bare noget der skal blive langt væk! :kram2

Der står Fucithalmic på pakken....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, girly1988 said:

Der står Fucithalmic på pakken....

 

Det havde vi ikke held med, det blev nærmest kun værre af at bruge det. Bed om Kloramfenikol næste gang, det tog i hvert fald øjenbetændelsen hos både B og mig ret hurtigt (2 dage mener jeg :chin:) og god bedring med dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Det havde vi ikke held med, det blev nærmest kun værre af at bruge det. Bed om Kloramfenikol næste gang, det tog i hvert fald øjenbetændelsen hos både B og mig ret hurtigt (2 dage mener jeg :chin:) og god bedring med dem!

Det du nævner der er det 3 gange dagligt?

For det her er 2 gange om dagen og det har vi nemlig fået her de sidste gange...og mener engang sidste sommer eller noget at vi havde noget meget mere effektivt nemlig som skulle gives 3 gange om dagen....Men er det ikke bedre i morgen ringer jeg til vagtlæge og beder om noget andet og bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, Katrinemus said:

 

 

God bedring med hende :kram2 

øv øv er der bøvl med håndværkerne? 

 

Tak søde. Det går heldigvis bedre med hende her i dag, men det var godt nok en hård nat hvor hun havde 40 i feber og vat rigtig skidt  :( 

 

Årh, jamen de kan åbenbart ikke finde ud af det :prik  min mand har flere gange sagt at der altså også så ud til at være vådt i køkkenet også, men nej nej, det kom bare fra det andet hul og skulle  bare tørre. Til sidst bankede de så lidt op i køkkenet og jo, der var da også lige  2 huller i rørerne i køkkenet. Nu har de så trykmålt og sagde at der er tæt nu, så vi havde besluttet os får bare at få nye fliser på i stedet for at skifte rør, så kunne vi nemlig flytte hjem allerede i næste uge. Min mand spørger dem så om de ikke været vil teste igen og hov, så var der et hul i den anden ende af køkkenet også. Tænk hvis vi bare havde lukket til og fået nye fliser oven på det hul!!  :gal Så nu vil vi altså have de rør skiftet og så vil de også teste rørerne nede i badeværelse. Så please bed til at der ikke også er noget i badeværelset, for dét gider jeg bare ikke! 

 

Beklager den lange smøre, men argh! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Aja said:

 

Tak søde. Det går heldigvis bedre med hende her i dag, men det var godt nok en hård nat hvor hun havde 40 i feber og vat rigtig skidt  :( 

 

Årh, jamen de kan åbenbart ikke finde ud af det :prik  min mand har flere gange sagt at der altså også så ud til at være vådt i køkkenet også, men nej nej, det kom bare fra det andet hul og skulle  bare tørre. Til sidst bankede de så lidt op i køkkenet og jo, der var da også lige  2 huller i rørerne i køkkenet. Nu har de så trykmålt og sagde at der er tæt nu, så vi havde besluttet os får bare at få nye fliser på i stedet for at skifte rør, så kunne vi nemlig flytte hjem allerede i næste uge. Min mand spørger dem så om de ikke været vil teste igen og hov, så var der et hul i den anden ende af køkkenet også. Tænk hvis vi bare havde lukket til og fået nye fliser oven på det hul!!  :gal Så nu vil vi altså have de rør skiftet og så vil de også teste rørerne nede i badeværelse. Så please bed til at der ikke også er noget i badeværelset, for dét gider jeg bare ikke! 

 

Beklager den lange smøre, men argh! 

Dejligt hun er i bedring :kram2 det lyder som en rigtig træls nat :(:kiss 

åhhh jøsses altså, kan godt forstå I bliver langhåret af det bygge halløj :gal:gal 

håber der snart kommer styr på det :goodluck:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.