Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

Møf... <_< Min unge teammakker sagde sin stilling op i dag (han er familiefar og har fået job tættere hjemme-på, yay for ham), og min anden (ældre erfarne) teammakker reagerede med at bede vores kontorchef genoverveje fordelingen af de nye kolleger, der skal starte til februar. Vi har fået to nyuddannede jurister, som vi så skal være mentorer for (en til hver), og dét synes hun så, at bliver så tungt, at det er nærmest ubærligt... 

 

Kan vi prøve at glæde os til at vise nye kolleger til rette i stedet...? :rolleyes og droppe nyuddannet-bashingen! Nyuddannede skal selvfølgelig nurses og skærmes lidt, men de har færre dårlige vaner, de er ivrige efter at præstere, og vi har sq alle været der engang :rolleyes 

 

Jeg er med på, at det her betyder, at vi kun er to til at dele de tunge sager i teamet (det må vi så justere måltallene efter) - men om jeg for min død forstår, hvorfor selve oplæringen af yngre kolleger skal gøres til et problem :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg går altså lidt i panik over at jeg skal være alene med drengene i de to kommende nætter (altså ikke i nat, men fra i morgen tidlig og frem). De græder både på skift og samtidigt, så jeg skal lige nå at regne ud hvordan jeg er 2 steder på een gang :unsure

Der er selvfølgelig et håb om bedring i morgen, det må jeg virkelig krydse fingre for. For hvordan fanden klarer man den ellers? William med høj feber og har det åh så skidt og Nohr der vågner 100 gange fordi han er forkølet og ørerne driller :( 

Ingen familie, der kan hidkaldes?

 

Jeg skal have ungerne alene tirsdag til onsdag i næste uge, og jeg gruer noget :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, roselein said:

Hvem er det, der synes det er en god ide at spise sandwich med æggesalat i et fyldt tog? Jeg får kvalme, og jeg er ikke engang gravid :rolleyes 

Jeg tænker de må være i familie med dem der drikke kaffe i toget. Nøj det er godt noget der kan give mig kvalme selvom jeg ikke er gravid. Kan ikke have den lugt, og den er der desværre tit :(

 

Sad en gang overfor en der spiste en sildemad! Det var vist også jævnt upopulært i kupeen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Lady H said:

Ingen familie, der kan hidkaldes?

 

Jeg skal have ungerne alene tirsdag til onsdag i næste uge, og jeg gruer noget :rolleyes 

 

Jeg er så desperado at jeg overvejer at hidkalde farmor :chin: hun er den eneste der kan hjælpe William (og det er kun mig der kan tage Nohr), men hun arbejder aften (til 23) og ville i så fald skulle sove i Williams seng :chin: det lyder lidt urealistisk synes jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, mille1981 said:

Jeg tænker de må være i familie med dem der drikke kaffe i toget. Nøj det er godt noget der kan give mig kvalme selvom jeg ikke er gravid. Kan ikke have den lugt, og den er der desværre tit :(

 

Sad en gang overfor en der spiste en sildemad! Det var vist også jævnt upopulært i kupeen :D

 

Hehe, kaffe har jeg ikke noget imod, og jeg kan også godt finde på at spise mcd :badgirl  Men seriøst, sildemad! Det er nok alligevel det vildeste jeg har hørt om :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Jeg er så desperado at jeg overvejer at hidkalde farmor :chin: hun er den eneste der kan hjælpe William (og det er kun mig der kan tage Nohr), men hun arbejder aften (til 23) og ville i så fald skulle sove i Williams seng :chin: det lyder lidt urealistisk synes jeg. 

I har ikke en gæsteseng? Aften-arbejde er jo ikke optimalt, men dog en mulighed for natte-aflastning :chin: bedre end ingenting, måske... :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Lady H said:

I har ikke en gæsteseng? Aften-arbejde er jo ikke optimalt, men dog en mulighed for natte-aflastning :chin: bedre end ingenting, måske... :unsure 

 

Nej det har vi ikke, men godt det samme, for William 'kræver' at man sover med ham når han er syg. Teknisk set kan man godt gå ud, men så hyler han med halve timers mellemrum. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp :boo

Min gamle mobil (Sony Xperia compact) vil ikke tænde selvom den sidder til strøm... Og de første billeder af nova er i den mobil :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Barbamama said:

 

:kram Jeg forstår ham også godt. Det er en anden virkelighed end vores, og sådan kan man have forskellige livssituationer/ønsker. Men jeg synes det er helt fair. Det er jo ikke fordi, han ville kræve en abort efter en kønsscanning (går jeg ikke ud fra ;) ) men et spørgsmål om at drømme om at få en søn.

 

Men... du brokker dig, fordi du gerne vil have en 3'er uanset hvad? Eller fordi du har det på samme måde? Eller?

Jeg brokker fordi jeg:

1. Er baby-skruk - jeg føler ikke trangen til et 3.barn, men savner en baby

2. Fordi jeg også helst vil have en dreng - jeg vil gerne kunne give den gave til min mand og alle forventede jo at vi fik en dreng ved nr.2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Kawon said:

Jeg brokker fordi jeg:

1. Er baby-skruk - jeg føler ikke trangen til et 3.barn, men savner en baby

2. Fordi jeg også helst vil have en dreng - jeg vil gerne kunne give den gave til min mand og alle forventede jo at vi fik en dreng ved nr.2

 

Det kan jeg godt se :kram Det er ikke nemt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tabte så lige min telefon og lavede en smuk lang revne i skærmen. :shooter: Håber godt nok, det kun er beskyttelsesglasset, der er revnet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Jeg tabte så lige min telefon og lavede en smuk lang revne i skærmen. :shooter: Håber godt nok, det kun er beskyttelsesglasset, der er revnet!!!

Det 'burde' det være hvis der er panserglad :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Det 'burde' det være hvis der er panserglad :goodluck 

 

Det er det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 timer til Jon kommer hjem :rolleyes jeg kan faktisk overhovedet ikke overskue det <_< Nohr synes også lige at han ville forkæle os med kun at sove 30 minutter :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

46 timer til Jon kommer hjem :rolleyes jeg kan faktisk overhovedet ikke overskue det <_< Nohr synes også lige at han ville forkæle os med kun at sove 30 minutter :prik 

:kram du har skjulte super-mor-kræfter :kram2:gp 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er dårlig, mellemste dårlig og mindste helt frisk. Jeg vil sove. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

46 timer til Jon kommer hjem :rolleyes jeg kan faktisk overhovedet ikke overskue det <_< Nohr synes også lige at han ville forkæle os med kun at sove 30 minutter :prik 

Det lyder hårdt-hvor er din mand henne da? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke overskue denne eksamen. Alt mit overskud (inkl. det faglige) er forsvundet som dug for solen og i stedet spirer angsten for at fejle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en total off dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, LulleS said:

Jesper tager afsted på lørdag og jeg savner ham allerede på forhånd :rolleyes 

Sådan havde jeg det også med H's skiferie. Jeg håbede lidt, jeg havde overdrevet savnet på forhånd, men nej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, LulleS said:

Jesper tager afsted på lørdag og jeg savner ham allerede på forhånd :rolleyes 

Ellers er jeg hjemme det meste af tiden, og meget tolerant over for bræk! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg har en total off dag :(

 

Kæmpe :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, TroldeMor said:

 

Kæmpe :kram 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Light - brok men helt ærligt. Hvor klam en mand har jeg lige... Han har været nede og træne og virkelig givet den gas. Pga flovhed over sin krop bader han herhjemme og det er helt fair bare han træner :super

Men idag gider han ikke i bad med det samme og har sat sig ved computeren. Hvis ikke at det var fordi at hans sved lugter så skarpt og bittert så var jeg ligeglad, men puha det gør ondt i næsen... Og tro mig, jeg har bedt ham om at gå i bad, sagt please og så videre.. Nope, han venter til at han skal i seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere. Nu er lillemand en sg igen og jeg er også syg. Fuck altså 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.