Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

4 minutes ago, J og D said:

 

Prøv at bevare håbet så godt som du overhovedet kan! Vi er en hel masse bk piger som har blødt i starten af graviditeten, og der er så mange lækre børn der er kommet ud af de graviditeter :kram2 

hvis du er meget bekymret, så meld dig syg fra job i morgen og ring til lægen og fortæl at du bløder og vil have taget en blodprøve. Det er den hurtigste måde at få afklaring på, og du skal ikke gå og være bange i længere tid end højst nødvendigt :kram

Den slags bekymringer vejer så enormt tungt, og er ikke noget man bare kan feje til siden og fortsætte livet som normalt mens det står på

 

Tak. Jeg tænker bare... Der var jo ikke så meget som en DRÅBE blod med hverken V eller E. :unsure

 

Jeg har faktisk også tænkt at melde mig syg imorgen. Det kan man godt tillade sig, ikk'? Jeg kan bare slet ikke forestille mig at være noget for andre (s børn) imorgen :unsure:( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men nu har jeg lige været ude at tisse for tredje gang her til aften... intet i bindet, intet i toilettet og næææææææsten intet på papiret... håbet stiger... men jeg lover, at jeg aldrig aldrig aldrig mere vil være "kæphøj" og tro, at II automatisk betyder baby... bare please please please lad der blive baby denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, J og D said:

 

Jeg blødte slet heller ikke i graviditeten med Thea(før styrtblødning i uge 29). Det kan være at du har følsommere slimhinder denne gang, eller hvis du har haft sex for nyligt har du måske fået en lille rift. Rigtig mange ting kan give helt uskyldige blødninger :) 

og SELVFØLGELIG skal du melde dig syg! 

Da jeg ringede til min læge den dag jeg begyndte at pletbløde, sagde han at jeg skulle sygemelde mig den dag+dagen efter, for jeg skulle ikke være på arbejde med den slags bekymringer. 

Så meld du dig syg med god samvittighed :kram2 

 

Tak. Det trøster at høre og det er rart at nogen siger ok til sygemelding (det gør B nu også). Vi har ikke haft sex siden 2 dage efter undfangelsen, og jeg synes ikke jeg har lavet noget, hvor en rift ville give mening. Jeg har også en fornemmelse af at det kommer "højt" oppefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt det meste af natten med skyhøj feber og vågner op og føler mig som en hængt kat. Den mellemste er syg, stor skal i bhv og mindste er bare frisk og glad. Hvilket er dejligt, men jeg ku godt sove lidt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Barbamama said:

 

Tak. Det trøster at høre og det er rart at nogen siger ok til sygemelding (det gør B nu også). Vi har ikke haft sex siden 2 dage efter undfangelsen, og jeg synes ikke jeg har lavet noget, hvor en rift ville give mening. Jeg har også en fornemmelse af at det kommer "højt" oppefra.

 

Jeg havde også blødning, a la det du beskriver, men det gik jo som bekendt meget godt alligevel :)  Pga min MA så var jeg ret angst for at der skulle ske noget, så det blev ikke til ret meget sex :blush = riften må være kommet af noget andet.

 

Mit gæt ville være, at dit hcg/progesteron niveau ikke er heeeelt højt nok til at holde en menstruations blødning tilbage (du er 4+2/4+3 eller sådan noget i dag, ikke?), men det betyder jo ikke, at graviditeten går til grunde. Håber du ikke ser mere blod :kram2  Og så lige en af de store krammere også, fordi det virkelig, virkelig stinker med blod, når man er gravid :kram 

 

(og undskyld for min super kliniske facon, jeg ved godt det ikke hjælper en skid, men det er min måde at sige jeg føler med dig ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, roselein said:

 

Jeg havde også blødning, a la det du beskriver, men det gik jo som bekendt meget godt alligevel :)  Pga min MA så var jeg ret angst for at der skulle ske noget, så det blev ikke til ret meget sex :blush = riften må være kommet af noget andet.

 

Mit gæt ville være, at dit hcg/progesteron niveau ikke er heeeelt højt nok til at holde en menstruations blødning tilbage (du er 4+2/4+3 eller sådan noget i dag, ikke?), men det betyder jo ikke, at graviditeten går til grunde. Håber du ikke ser mere blod :kram2  Og så lige en af de store krammere også, fordi det virkelig, virkelig stinker med blod, når man er gravid :kram 

 

(og undskyld for min super kliniske facon, jeg ved godt det ikke hjælper en skid, men det er min måde at sige jeg føler med dig ;) )

 

Tak. Jeg er 4+4/4+5-ish. Og din kliniske tilgang hjælper :D Håber du har ret i det der med hormonerne og det bare er det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Tak. Jeg er 4+4/4+5-ish. Og din kliniske tilgang hjælper :D Håber du har ret i det der med hormonerne og det bare er det...

 

Glad for at jeg kan hjælpe :)  Og det håber jeg virkleig også :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil i øvrigt gerne brokke mig over, hvor super skruk jeg er! Synes helt klart det er for tidligt! Men ligeså snart jeg ser en gravid eller endnu værre en nyfødt baby, så vil jeg bare have en baby nuuuuuuu!!!!

 

Det er pænt træls, når der er i hvert fald et års tid til vi skal i gang med PB2, og det er hvis vi starte til den tidlige side :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, Barbamama said:

 

Tak. Jeg er 4+4/4+5-ish. Og din kliniske tilgang hjælper :D Håber du har ret i det der med hormonerne og det bare er det...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hader at jeg bliver nødt til at vække Nohr som ligger og sover så sødt i mine arme <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være slidt nu.. Sygdom hos Elliot, næsten alene med ungerne i mange dage, afbrudt søvn i 6 mdr, sygdom hos mig nu… :( Og det er ikke engang slemt i forhold til hvad jeg kan se nogle af jer andre døjer med. Hvordan fanden holder i hovedet oppe?! Jeg har lyst til at flygte :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Pada said:

Jeg er ved at være slidt nu.. Sygdom hos Elliot, næsten alene med ungerne i mange dage, afbrudt søvn i 6 mdr, sygdom hos mig nu… :( Og det er ikke engang slemt i forhold til hvad jeg kan se nogle af jer andre døjer med. Hvordan fanden holder i hovedet oppe?! Jeg har lyst til at flygte :( 

 

:kram:kram:kram Jeg har sgu også lyst til at flygte nogle gange :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan finde ud af at skrive speciale :( Jeg har siddet på læsesalen siden kl 9 og har nu skrevet to linier... Det skal skal være afleveret inden udgangen af januar, og helst inden, da jeg også liiige har en reeksamen jeg gerne vil læse til. Hvorfor kan jeg ikke bare få alt det der er inde i hovedet formuleret :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Pada said:

Jeg er ved at være slidt nu.. Sygdom hos Elliot, næsten alene med ungerne i mange dage, afbrudt søvn i 6 mdr, sygdom hos mig nu… :( Og det er ikke engang slemt i forhold til hvad jeg kan se nogle af jer andre døjer med. Hvordan fanden holder i hovedet oppe?! Jeg har lyst til at flygte :( 

 

Mit svar på dit retoriske spørgsmål er min mand :P Ej, du får lige et sympatikram :kram2 Kender alt for godt fornemmelsen, mellem jul og nytår var jeg syg, skulle læse til eksamen, institutionen var selvfølgelig ferielukket, E var småsyg og sov dårligt om natten (som i han græd i søvne mere end en gang i timen). Det eneste der holdt mig kørende var at jeg vidste, at det ville blive bedre efter eksamen. Håber det snart bliver bedre :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, roselein said:

At jeg ikke kan finde ud af at skrive speciale :( Jeg har siddet på læsesalen siden kl 9 og har nu skrevet to linier... Det skal skal være afleveret inden udgangen af januar, og helst inden, da jeg også liiige har en reeksamen jeg gerne vil læse til. Hvorfor kan jeg ikke bare få alt det der er inde i hovedet formuleret :( 

 

Åh hvor jeg husker det :kram Mit bedste råd er at man skriver én side med alt muligt bras og skodformuleringer, hvor man ikke sletter undervejs men bare kun ukritisk fremad. Ofte viser det sig at det kan bruges alligevel eller rettes til og tilføjes bagefter :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Åh hvor jeg husker det :kram Mit bedste råd er at man skriver én side med alt muligt bras og skodformuleringer, hvor man ikke sletter undervejs men bare kun ukritisk fremad. Ofte viser det sig at det kan bruges alligevel eller rettes til og tilføjes bagefter :goodluck

 

Jeg kan ikke engang skrive bras :( Har totalt skriveblok. Tror det er fordi jeg er usikker på opbygningen, men giver nok op for i dag, og så håber jeg det bliver bedre i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, roselein said:

 

Jeg kan ikke engang skrive bras :( Har totalt skriveblok. Tror det er fordi jeg er usikker på opbygningen, men giver nok op for i dag, og så håber jeg det bliver bedre i morgen.

 

:kram Nogle dage spiller det bare ikke. Håber det går bedre imorgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan stopper man et barn i...  Lad os bare sige 100 gange om dagen, råbe sin lillebror op i hovedet enten med "bøøøøhh" eller skrige navnet. Barnet mener det sødt, men lillebror bliver stresset. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bvadr jeg har det pludselig ringe :puke:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Barbamama said:

Bvadr jeg har det pludselig ringe :puke:

 

:yay det er da et godt tegn ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Mortil15 said:

Hvordan stopper man et barn i...  Lad os bare sige 100 gange om dagen, råbe sin lillebror op i hovedet enten med "bøøøøhh" eller skrige navnet. Barnet mener det sødt, men lillebror bliver stresset. 

Storm gør det samme. Jeg tror oprigtigt han gør det af kærlighed, og fordi han gerne vil lave noget/interagere med sin lillebror.. Så er det nemt at glemme, at lillebror måske ikke synes det er super sjovt. :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, roselein said:

 

:yay det er da et godt tegn ^_^

 

Haha ja men når min 1,5-årige kaster op, så frygter jeg altså lidt for dobbelt op på opkast :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, roselein said:

 

Jeg kan ikke engang skrive bras :( Har totalt skriveblok. Tror det er fordi jeg er usikker på opbygningen, men giver nok op for i dag, og så håber jeg det bliver bedre i morgen.

 

Øv, håber du får hul på det i morgen! 

Men ellers er jeg helt enig med BBM, jeg plejer også bare at skrive alt muligt. Lige meget med opbygning, rækkefølge, perfekte formuleringer osv. Jeg startede som regel bare med det hvor det var lettest lige at skrive noget eller jeg havde noget i jo hovedet. Så får man hul på det og det er meget lettere (synes jeg)  til sidst at samle, rette, flytte rundt, slette osv i de mange små afsnit man har :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A savner simpelthen sin far så meget, og der er fire dage endnu, til han kommer hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.