Girl Next Door

Brokketråden vol. 4

1,035 indlæg i dette emne

24 minutes ago, Fru.Mor said:

Min mor skal passe A i dag, fordi jeg skal ud og besøge et sted, jeg skal søge job. Hun skal være her om en halv time, og jeg kan ikke få fat i hende. Jeg er næsten helt sikker på, hun stadig sover, så jeg ikke kan komme afsted <_<

Uha.. Kan du mon tage din søn med? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, ccc said:

Uha.. Kan du mon tage din søn med? 

Nej, desværre ikke. Men hun kom sgu :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at være syg HELE TIDEN!! Og at jeg endnu engang må melde fra til et sjovt og vigtigt korprojekt her i weekenden, hvor det bare ikke er godt at melde afbud :( Øv altså 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Susanne said:

Har du fået fikset det? 

Hvor er det du bor? Og hvad er det for en slags fyr? 

Ja det er fikset, jeg måtte have vvs ud klokken lort i går aftes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, lpd said:

Ja det er fikset, jeg måtte have vvs ud klokken lort i går aftes :)

Bedre det end ikke have varme på i 7 dage mere:D men hvad var der i vejen med det? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

57 minutes ago, Elisamus said:

Bedre det end ikke have varme på i 7 dage mere:D men hvad var der i vejen med det? 

Aner det ikke, jeg tror bare det er noget gammelt lort :D der er sådan en alarm der går i gang hvis det brænder tilbage, og så smider den en masse vand ind. Han mente at den havde stået og dryppet og gjort pillerne fugtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total sur hele dagen og nu også søvnnægtende :blink godt farmand snart kommer hjem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DP har igen syg barn. Hader virkelig at skulle sende A i gæste DP <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj mit hoved er smadret... øv hvor er jeg træt.

og Camille snakker HELE TIDEN... nu har hun fået chokolade. Så er hun da stille så længe #verdensbedstemorellernoget 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har banket M's hoved ind i en dør her i eftermiddags. Selvfølgelig ikke med vilje, men hun sagde slet ikke undskyld. Sådan hverken til M. eller helt generelt. Lidt senere kan jeg konstatere, at M. har fået en bule og et rødt mærke der, hvilket jeg omtaler. Igen ingen undskyldning, bare et "nå nå, skal din mor rigtig give mig dårlig samvittighed nu?", henvendt til M. 

 

Altså... hvis jeg var kommet til at banke en andens babys hoved ind i en dør, så havde jeg altså sagt undskyld. Hun lod nærmest bare som ingenting, hvilket jeg synes, er en lidt træls reaktion. Sidder sådan lidt med følelsen af, at hvis jeg ikke tilfældigvis havde været der, så havde hun bare ikke sagt noget om det :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okayyy, og vi fortsætter da bare lige med denne her: 

 

Min mor er nysgerrig. Rigtig nysgerrig. Hun har skullet være alene her i halvanden times tid i går, mens min mand og jeg var ude at køre. Jeg har haft låst nogle personlige ting (som på ingen måder rager hende) inde i et skab inden hun kom. Fordi jeg kender hende og ved, at hun roder i ens ting. Jeg har så taget nøglerne ud og stoppet dem ned i et par uldsokker, hvor jeg jo egentlig troede, at de lå fint gemt. Hvem fanden kigger i andre folks sammenlagte uldsokker, right?

 

Da jeg kommer ud i rummet for to minutter siden, ser jeg så til min store forbavselse alle tre nøgler sidde i de dertilhørende låse :o Altså har hun rodet rundt i et rum (vores påklædningsværelse, som man skal igennem vores soveværelse for at komme ud i), hvor hun absolut ingen grund havde til at skulle ud. Og fundet nøglerne og sat i alle låsene - og i øvrigt ikke sagt et ord om det til mig!  

 

Undskyld, men det er da simpelthen ikke normal opførsel? Er så chokeret lige nu, at jeg slet ikke ved, hvad jeg lige skal sige :blink Og skal ud ad døren om 15 min. for at køre min mand til bussen og kommer først hjem 45. min. senere. Og har da virkelig også lyst til at efterlade hende her alene igen nu. NOT! Lige i dette sekund har jeg faktisk slet ikke lyst til at hun skal være her mere. Og hun skal først hjem igen mandag morgen :( 

 

Og hvad mere er, at den halvanden time har hun altså haft til opgave at passe vores datter herhjemme - og have lidt kvalitetsmormor tid, som hun altid plager sådan om, alene med M. - og så bruger hun kraftedeme (pardon my french, men jeg er lidt oprørt lige nu) den tid på at gå og rode i vores private ting i stedet!?! Jeg er sgu pænt chokeret og vred og skuffet lige nu! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over hvor svært det er at have rygrad som en regnorm. :rolleyes Har sat mig for at jeg ingen former for usundt skal have i dag og resten af weekenden ud. Har lige taget mig selv i at kigge efter pizzeriaer på JustEats side samt lede efter opskrifter på brunsviger via Google. Vil give min højre arm for en lille tår cola. :whistling

MUST.. RESIST..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Alura said:

Okayyy, og vi fortsætter da bare lige med denne her: 

 

Min mor er nysgerrig. Rigtig nysgerrig. Hun har skullet være alene her i halvanden times tid i går, mens min mand og jeg var ude at køre. Jeg har haft låst nogle personlige ting (som på ingen måder rager hende) inde i et skab inden hun kom. Fordi jeg kender hende og ved, at hun roder i ens ting. Jeg har så taget nøglerne ud og stoppet dem ned i et par uldsokker, hvor jeg jo egentlig troede, at de lå fint gemt. Hvem fanden kigger i andre folks sammenlagte uldsokker, right?

 

Da jeg kommer ud i rummet for to minutter siden, ser jeg så til min store forbavselse alle tre nøgler sidde i de dertilhørende låse :o Altså har hun rodet rundt i et rum (vores påklædningsværelse, som man skal igennem vores soveværelse for at komme ud i), hvor hun absolut ingen grund havde til at skulle ud. Og fundet nøglerne og sat i alle låsene - og i øvrigt ikke sagt et ord om det til mig!  

 

Undskyld, men det er da simpelthen ikke normal opførsel? Er så chokeret lige nu, at jeg slet ikke ved, hvad jeg lige skal sige :blink Og skal ud ad døren om 15 min. for at køre min mand til bussen og kommer først hjem 45. min. senere. Og har da virkelig også lyst til at efterlade hende her alene igen nu. NOT! Lige i dette sekund har jeg faktisk slet ikke lyst til at hun skal være her mere. Og hun skal først hjem igen mandag morgen :( 

 

Og hvad mere er, at den halvanden time har hun altså haft til opgave at passe vores datter herhjemme - og have lidt kvalitetsmormor tid, som hun altid plager sådan om, alene med M. - og så bruger hun kraftedeme (pardon my french, men jeg er lidt oprørt lige nu) den tid på at gå og rode i vores private ting i stedet!?! Jeg er sgu pænt chokeret og vred og skuffet lige nu! 

 

Ærligt så havde jeg bedt hende om at pakke sine ting og derefter smutte. Det er da på ingen måde i orden! Hvad sker der lige for mormor?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er det langt ude Alura :blink Jeg kan slet ikke forestille mig situationen så jeg aner ikke, hvordan jeg ville have reageret, men hvis hun skulle opholde sig alene i mit hjem igen, så tror jeg, det krævede en konfrontation. :unsure

 

Shit, hvor er det grænseoverskridende!!!

 

Og mht til Ms hoved, well. Hvis det var mig, så havde det udløst et væld af dybt brødebetyngede undskyldninger. Og jeg synes også det er mærkeligt, at hun ikke siger undskyld. Men som du siger, så var det jo ikke med vilje og M har jo bulen uanset så dén havde jeg nok bare ladet ligge :chin: Jeg var sådan lige ved at skrive, at din mor nok HAR dårlig samvittighed, siden hun italesætter det overfor Minka (altså at tanken om dårlig samvittighed måske alligevel er derinde et sted) men efter dit seneste indlæg, tør jeg faktisk ikke gætte på, hvad der foregår inde i hendes hoved :chin::unsure 

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg ikke kan lade være med at følge med i september-terminsgruppen :(

 

Og jeg savner Brian. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Alura said:

Okayyy, og vi fortsætter da bare lige med denne her: 

 

Min mor er nysgerrig. Rigtig nysgerrig. Hun har skullet være alene her i halvanden times tid i går, mens min mand og jeg var ude at køre. Jeg har haft låst nogle personlige ting (som på ingen måder rager hende) inde i et skab inden hun kom. Fordi jeg kender hende og ved, at hun roder i ens ting. Jeg har så taget nøglerne ud og stoppet dem ned i et par uldsokker, hvor jeg jo egentlig troede, at de lå fint gemt. Hvem fanden kigger i andre folks sammenlagte uldsokker, right?

 

Da jeg kommer ud i rummet for to minutter siden, ser jeg så til min store forbavselse alle tre nøgler sidde i de dertilhørende låse :o Altså har hun rodet rundt i et rum (vores påklædningsværelse, som man skal igennem vores soveværelse for at komme ud i), hvor hun absolut ingen grund havde til at skulle ud. Og fundet nøglerne og sat i alle låsene - og i øvrigt ikke sagt et ord om det til mig!  

 

Undskyld, men det er da simpelthen ikke normal opførsel? Er så chokeret lige nu, at jeg slet ikke ved, hvad jeg lige skal sige :blink Og skal ud ad døren om 15 min. for at køre min mand til bussen og kommer først hjem 45. min. senere. Og har da virkelig også lyst til at efterlade hende her alene igen nu. NOT! Lige i dette sekund har jeg faktisk slet ikke lyst til at hun skal være her mere. Og hun skal først hjem igen mandag morgen :( 

 

Og hvad mere er, at den halvanden time har hun altså haft til opgave at passe vores datter herhjemme - og have lidt kvalitetsmormor tid, som hun altid plager sådan om, alene med M. - og så bruger hun kraftedeme (pardon my french, men jeg er lidt oprørt lige nu) den tid på at gå og rode i vores private ting i stedet!?! Jeg er sgu pænt chokeret og vred og skuffet lige nu! 

Okay..jeg er helt rystet.. Hva bilder hun sig egentlig ind..og hvad er pointen fra hendes side, om at lade nøglerne sidde, så i direkte kan se hun har roddet i jeres ting??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, ccc said:

Okay..jeg er helt rystet.. Hva bilder hun sig egentlig ind..og hvad er pointen fra hendes side, om at lade nøglerne sidde, så i direkte kan se hun har roddet i jeres ting??

Enig. Det er da så grænseoverskridende som noget kan være. Synes det er helt vildt. Hvis man finder et par nøgler der er gemt væk, så betyder det at man IKKE skal tage dem. Punktum. 

 

Du bliver nødt til at konfrontere hende, tænker jeg. For det er ikke en af de forseelser der bare kan glemmes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

57 minutes ago, Barbamama said:

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg ikke kan lade være med at følge med i september-terminsgruppen :(

 

Og jeg savner Brian. :(

:kram øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Alura WTF :blink 

 

det med M's hoved er måske bare en måde at håndtere, at hun evt ér rigtig ked af / flov over, at det skete. Men det med skabene/nøglerne... :o Jeg mangler ord...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Lady H said:

@Alura WTF :blink 

 

det med M's hoved er måske bare en måde at håndtere, at hun evt ér rigtig ked af / flov over, at det skete. Men det med skabene/nøglerne... :o Jeg mangler ord...

 

:ditto øj hvor var jeg blevet vred!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

@Alura WTF :blink 

 

det med M's hoved er måske bare en måde at håndtere, at hun evt ér rigtig ked af / flov over, at det skete. Men det med skabene/nøglerne... :o Jeg mangler ord...

 

:ditto 

Jeg synes det  er slemt nok at min svigermor kigger i alt vi har liggende fremme. Ved slet ikke hvordan jeg ville reagere på det der, men hold nu op hvor det bare overskrider alle grænser :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

 

@Alura det der var jeg blevet rasende over! Hvis jeg var dig ville jeg virkelig trække en streg i sandet og markere den meget tydeligt. Det er på ingen måde okay at gå i andres ting, endnu mindre hvis man skal gennemrode tøjskuffer for at finde nøgler. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Alura hold nu op hvor var jeg blevet rasende!!! :gal Jeg er et værre brushoved, så tror jeg var gået direkte ud, havde bedt hende pakke sine ting og tage hjem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder med William i armene, nu sover han vidst igen. Skide møg hoste der vækker mit stakkels barn hele tiden og gør ham så ked af det :( pis nu af <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Stephi-moren said:

Jeg sidder med William i armene, nu sover han vidst igen. Skide møg hoste der vækker mit stakkels barn hele tiden og gør ham så ked af det :( pis nu af <_< 

Håber i fik noget ro :kiss 

vi har lige haft to nætter med J - han har jo Astmatisk bronkitis. Hvordsn er det med William? :chin:  

Vi er blevet øget lidt i hans inhalationsmedicin. Det har hjulpet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.