Mamalicious

Hormon spiral

7 indlæg i dette emne

Hejsa

er der nogen her der er blevet gravid efter hormon spiral og hvor lang tid gik der ? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mamalicious said:

Hejsa

er der nogen her der er blevet gravid efter hormon spiral og hvor lang tid gik der ? 

 

Jeg blev gravid i 8. cyklus efter hormonspiral 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planlagt i 2. Cyklus og så er jeg en af dem der så også har haft tabt den uden at opdage det... og der blev jeg uønsket gravid så den har ikke voldt problemer med hensyn til efterfølgende graviditet her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har som sådan ikke svar på dit spørgsmål, men ville bare lige byde ind med, at min gynækolog (+ indlægssedler + alt på internettet osv. ;)) siger, at man kan blive gravid fra det øjeblik man får fjernet hormonspiralen. Man er vitterligt fertil fra det øjeblik, den bliver fjernet. 
 

Nogen - mig selv inklusiv - oplever dog at cyklus var blevet lidt lang af hormonspiralen, men det er allerede efter én lang cyklus ved at rette sig til for mig i hvert fald. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid med det samme efter den blev fjernet, nåede ikk at få menstruation.

Som en anden nævner tror jeg ikke på at der er videnskabelig bevis for at der går længere tid efter p piller eller spiral eller helt uden.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik fjernet min spiral og valgte at holde en måneds pause for at give kroppen "ro". Blev derefter gravid i 2. Cyklus, som var første gang jeg forsøgte mig med ægløsnings tests ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER