Centenary

Svømmehal

15 indlæg i dette emne

Hej damer...

 

Kan I anbefale svømmehaller med gode varmtvandsbassiner til baby i KBH området..? Max 40 min kørsel fra byen...

 

Gerne med familieomklædning...

 

Synes virkelig diverse hjemmesider er dårlige, man får ikke meget information...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener der er familieomklædning i Bagsværd svømmehal. Jeg har ikke selv været der, men den skulle vidst være ganske udemærket :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et udemærket varmtvandsbassin i Valby vandkulturhus. Der er vist ikke nogen decideret familieomklædning, men jeg har oplevet at familier benytter handicapomklædningen, der er god plads:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte altid frb, da A var baby. Det er eminent godt til babyer; babybassin for sin selv og omklædning lige ved siden af, så de har tøj på, mens du bader :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvad du mener med familieomklædning, men Kildeskovhallen i Gentofte er god med babyer. De har autostole og man kan bade og pusle baby helt nede ved bassinet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Frillen said:

Jeg mener der er familieomklædning i Bagsværd svømmehal. Jeg har ikke selv været der, men den skulle vidst være ganske udemærket :) 

 

Fedt, det vil jeg li undersøge... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, FruSekshøj said:

Der er et udemærket varmtvandsbassin i Valby vandkulturhus. Der er vist ikke nogen decideret familieomklædning, men jeg har oplevet at familier benytter handicapomklædningen, der er god plads:)

 

Det lyder godt, det er jo ikke langt væk... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg brugte altid frb, da A var baby. Det er eminent godt til babyer; babybassin for sin selv og omklædning lige ved siden af, så de har tøj på, mens du bader :)

 

Jeg har været i Frb svømmehal flere gange, da jeg trænede i Sats... Kan ikke huske om der er trapper for at komme til svømmehallen..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, Susanne said:

Jeg ved ikke helt hvad du mener med familieomklædning, men Kildeskovhallen i Gentofte er god med babyer. De har autostole og man kan bade og pusle baby helt nede ved bassinet :)

 

Nogle steder kan man klæde om og bade sammen som familie... Så man er to om baby... :)

 

Men hvis man kan pusle og bade inde ved bassinet, så kan man jo også være to... :) Sådan er det også i Køge svømmehal, har jeg li fundet ud af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Centenary said:

 

Jeg har været i Frb svømmehal flere gange, da jeg trænede i Sats... Kan ikke huske om der er trapper for at komme til svømmehallen..?

Det er der. Men der er barnevognsparkering inde i stueetagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ekstremt glade for Østerbro svømmehal. Der er rigtigt gode faciliteter (dog ikke familieomklædning). Husk at booke tid til babybassinet i forvejen!

Her er en lille guide til, hvordan man navigerer gennem omklædningen. Den er skrevet af de meget dygtige instruktører fra Østerbro (hvor der er klapvogn, ikke autostole), og billederne er taget i Kildeskovshallen. http://voresborn.dk/baby/sadan-kommer-du-i-svommehallen-med-din-baby

 

PS. Klapvognene i Østerbro kan lægges helt ned, og så kan du sætte liften ovenpå. Så ligger baby trygt der, mens du selv bader, og mens du kører baby til og bassinet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Sparklinrock said:

Vi er ekstremt glade for Østerbro svømmehal. Der er rigtigt gode faciliteter (dog ikke familieomklædning). Husk at booke tid til babybassinet i forvejen!

Her er en lille guide til, hvordan man navigerer gennem omklædningen. Den er skrevet af de meget dygtige instruktører fra Østerbro (hvor der er klapvogn, ikke autostole), og billederne er taget i Kildeskovshallen. http://voresborn.dk/baby/sadan-kommer-du-i-svommehallen-med-din-baby

 

PS. Klapvognene i Østerbro kan lægges helt ned, og så kan du sætte liften ovenpå. Så ligger baby trygt der, mens du selv bader, og mens du kører baby til og bassinet :)

 

Jeg fandt selv den artikel i går... :) Man skal nok bare kaste sig ud i det... :) 

 

Vidste slet ikke at der er svømmehal på Østerbro... Lidt pinligt...

Men vi bor på Nørrebro, så det kunne måske være ret praktisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Centenary said:

 

Jeg fandt selv den artikel i går... :) Man skal nok bare kaste sig ud i det... :) 

 

Vidste slet ikke at der er svømmehal på Østerbro... Lidt pinligt...

Men vi bor på Nørrebro, så det kunne måske være ret praktisk...

 

Super - jeg brugte den rigtigt meget første gang jeg skulle af sted - det kan nemlig virke som et rimeligt stort projekt :P

Hvis det er første gang, I skal af sted kan I få en introduktion af en svømmelærer. Så får I lidt fif og vejledning, så det forhåbentligt bliver en rigtig god oplevelse, se her: http://teambade.kk.dk/artikel/introduktion-i-øbro-hallen

 

Vi elsker baby svømning - det er et kæmpe arbejde, med skønt og super sjovt :) God fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Sparklinrock said:

 

Super - jeg brugte den rigtigt meget første gang jeg skulle af sted - det kan nemlig virke som et rimeligt stort projekt :P

Hvis det er første gang, I skal af sted kan I få en introduktion af en svømmelærer. Så får I lidt fif og vejledning, så det forhåbentligt bliver en rigtig god oplevelse, se her: http://teambade.kk.dk/artikel/introduktion-i-øbro-hallen

 

Vi elsker baby svømning - det er et kæmpe arbejde, med skønt og super sjovt :) God fornøjelse :) 

 

Fedt fedt fedt! Tak... :) Det er nemlig første gang, så al hjælp er velkommen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er familieomklædning i vestbad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER