Girl Next Door

Lalandia Billund

38 indlæg i dette emne

Min mor bliver snart 60 år og har i den forbindelse inviteret os i Lalandia i en weekend. Da hun har stået for al booking osv, så har lige et par spørgsmål. 

 

-Er der tremmeseng/weekendsenge dernede?

-Hvad med højstole i lejlighederne/hytterne? 

 

Det var vist lige de største bekymringer for nu ^_^ 

 

Fifs, dos and donts er også velkomne. Astrid vil være 15 måneder når vi skal afsted :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi var afsted var der tremmeseng, højstol og puslepude dernede. Tænker dog ikke det er i alle hytter som standard, så man skal nok have bestilt en hytte hvor det er :chin:

 

Ift badeland så vil jeg klart anbefale at gå ovenpå og klæde om i et familierum når man har en lille én  med -  selvom Astrid selvfølgelig vil være noget ældre end Clara var. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var både tremmeseng, pusleplads og højstol i vores hytte. Men vi havde jo også angivet børnenes alder ved bestilling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæd jer! Det er et skønt sted med børn. 

 

Der er både seng og stol i husene. I skal bare medbringe dyne og lagen så vidt jeg husker. 

 

Der kan godt være koldt i badelandet desværre, så tag et ekstra håndklæde eller badekåbe med derind til Astrid. 

 

Spisestedet lige ved badeland er ikke pengene værd. Overfor er der frozen yoghurt. Det er til gengæld mega godt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Aja said:

Da vi var afsted var der tremmeseng, højstol og puslepude dernede. Tænker dog ikke det er i alle hytter som standard, så man skal nok have bestilt en hytte hvor det er :chin:

 

Ift badeland så vil jeg klart anbefale at gå ovenpå og klæde om i et familierum når man har en lille én  med -  selvom Astrid selvfølgelig vil være noget ældre end Clara var. 

Jeg hader familierummene. Alt bliver vådt derinde og jeg synes personligt det er fuldstændig umuligt med tumling. Jeg er klart mere til dameomklædningen, som jeg faktisk synes er ganske god :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Aja said:

Da vi var afsted var der tremmeseng, højstol og puslepude dernede. Tænker dog ikke det er i alle hytter som standard, så man skal nok have bestilt en hytte hvor det er :chin:

 

Ift badeland så vil jeg klart anbefale at gå ovenpå og klæde om i et familierum når man har en lille én  med -  selvom Astrid selvfølgelig vil være noget ældre end Clara var. 

 

Enig her

 

Vi er afsted hvert år og siger bare riiiiiigeligt med håndklæder!

 

Glæder mig allerede til at vi skal afsted i år 

 

Og så kan det godt betale sig at køre ind til byen og finde en restaurant og spise på hvis ikke man selv vil lave mad. 

Vil man spise på bones skal man huske at bestille bord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, lollerberg said:

Jeg hader familierummene. Alt bliver vådt derinde og jeg synes personligt det er fuldstændig umuligt med tumling. Jeg er klart mere til dameomklædningen, som jeg faktisk synes er ganske god :) 

 

Hehe ja det kan godt være det ikke er så smart med tumling. Så det kommer jo lidt an på, hvordan  Astrid er :)  Med en baby der ikke kunne gå selv endnu synes jeg i hvert fald dameomklædningen var totalt uoverskuelig, for hvor kan baby være mens man selv klæder om? Alt var vådt ved skabene (i modsætning til hvad jeg er vant til i svømmehallen hvor der er tørt)  og der var ikke puslepuder eller noget før længere inde efter man selv er klædt om. 

Så der var det genialt i familierummet at have puslebord mens jeg selv klædte om :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tak for i deler! :super 

Jeg er ret sikker på at min mor har oplyst Astrids alder ved booking, så satser på der er de nødvendige ting :) Når vi skal ud at bade, er jeg 99% sikker på at mormor er med, så har ekstra hænder på Astrid i badet ^_^ 

Jeg er ret sikker på vi tager mad med til fredag i hvert fald. Så må vi se hvad vi finder på om lørdagen. 

 

Hvornår skal man egentlig tjekke ud om søndagen? 

 

Og hvordan griber man det an når man kommer? Pakke lidt ud og så i direkte leg eller hvordan? :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Aja said:

 

Hehe ja det kan godt være det ikke er så smart med tumling. Så det kommer jo lidt an på, hvordan  Astrid er :)  Med en baby der ikke kunne gå selv endnu synes jeg i hvert fald dameomklædningen var totalt uoverskuelig, for hvor kan baby være mens man selv klæder om? Alt var vådt ved skabene (i modsætning til hvad jeg er vant til i svømmehallen hvor der er tørt)  og der var ikke puslepuder eller noget før længere inde efter man selv er klædt om. 

Så der var det genialt i familierummet at have puslebord mens jeg selv klædte om :)  

Jeg har både haft baby og tumling med, hvor de bare har været på gulvet. Jeg har ikke oplevet at der har været så vådt at det ikke kunne lade sig gøre. Det er tydeligvis lidt tilfældigt, hvor godt personalet holder det :) I bruseren var der de der stole, hvor baby kunne spændes fast. Det var ret smart, så babyen ikke skulle sidde på gulvet eller i badekar (min baby dengang var ikke stor nok til at sidde helt selv i badekar). 

 

Vi har for øvrigt lige været i Skallerup Klit. Der havde de stillet de hvide ikea stole rundt omkring i omklædningen. Det var dælme smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener man tjekker ud kl 10. Og ja, hurtig udpakning og så monky tonky eller badeland. Sådan plejer vi ihvertfald at gøre. 

 

Vi har for øvrigt aldrig oplevet puslepude i husene, så lige den tror jeg ikke man kan være så sikker på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puslepude er mindre vigtigt. Så længe der er stol og seng ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var der i marts sidste år med en tumling der endnu ikke kunne gå og en baby på 3 mdr...og jeg må indrømme jeg synes det var en forfærdelig tur vi havde....husene synes jeg var helt perfekte både med indretning og hvad der var af ting...seng..stol osv.

Men badelandet var sq ikke særligt smart sys jeg....omklædning var meget bøvlet når man ikke måtte have barnevogn eller klapvogn med ind...så skulle slæbe lift samt pusle taske osv med ind hvor der så var en kravlegård man kunne tage med rundt...Men puslepladsen vi brugte var for høj så svigermor og jeg kunne næsten ikke nå op og skifte Niklas...og det varme bassin var upraktisk hvis man endnu ikke kunne gå...og jaa var generelt slet ikke imponeret....Men jeg er ikke i tvivl om at større børn får mega meget ud af det...

 

Håber i får en god tur ihvertfald 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

man tjekker ud kl 10 men må bruge faciliteterne som legeland og badeland hele dagen mener jeg. 

vi var afsted forrige år og overvejer det igen nu her i foråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, betina88 said:

man tjekker ud kl 10 men må bruge faciliteterne som legeland og badeland hele dagen mener jeg. 

vi var afsted forrige år og overvejer det igen nu her i foråret.

:super

 

dog ringer min mor lige ned og tjekker om der er seng og stol i hytten + der på hendes booking står 'sen udtjekning', så det vil hun høre hvad det indebærer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Girl Next Door said:

:super

 

dog ringer min mor lige ned og tjekker om der er seng og stol i hytten + der på hendes booking står 'sen udtjekning', så det vil hun høre hvad det indebærer :) 

Sen udtjekning er fordi de har lukket om mandagen pt. Så de har ikke travlt med at få folk ud af husene om søndagen, for der kommer ikke nye gæster :) Jeg mener, man må blive i huset til kl. 14, hvor det ellers er kl. 10 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, frk_hrj said:

Sen udtjekning er fordi de har lukket om mandagen pt. Så de har ikke travlt med at få folk ud af husene om søndagen, for der kommer ikke nye gæster :) Jeg mener, man må blive i huset til kl. 14, hvor det ellers er kl. 10 :) 

Fantastisk :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare ønske jer en skøn tur :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, louisevibe said:

Jeg vil bare ønske jer en skøn tur :7himmel

Tak :kiss Jeg glæder mig til at hygge og bade og slappe af ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god tur, vi skal selv snart til Lalandia i Rødby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis vi skal afsted i samme uge håber jeg at jeg kan hilse på dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih glæd jer der er så fint, som om man er sydpå :yay Vi har faktisk før taget derned bare for at gå rundt i "hovedbygningen" og nyde stemningen og kigge.... Og ind imellem har vi haft mulighed for at komme gratis i badelandet, det har været et hit hos drengene!

 

Nå, ville nok mest bare ønske god tur :balloons 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Mannie said:

Altså hvis vi skal afsted i samme uge håber jeg at jeg kan hilse på dig ;)

Vi skal 'kun' afsted i en weekend. Den 20-22 januar ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak alle sammen :) Er sikker på vi får en dejlig tur ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Girl Next Door said:

Vi skal 'kun' afsted i en weekend. Den 20-22 januar ^_^ 

Arg øv det er lidt før os :) kunne ellers have været hyggeligt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, Mannie said:

Arg øv det er lidt før os :) kunne ellers have været hyggeligt :kiss

Meget :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER