Posted January 28, 2017 8 hours ago, Katrinemus said: Vi var også mega nervøse, men glædede os til at se den lille baby jeg håber I får en god NF scanning i morgen Årh tak det håber jeg godt nok også! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2017 13 hours ago, Mom2Be said: Årh tak det håber jeg godt nok også! Pøj pøj i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2017 1 hour ago, Katrinemus said: Pøj pøj i dag Mange tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2017 Just now, Mom2Be said: Nakkefold gik super godt!! Hvor er det dejligt, stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2017 1 hour ago, Mom2Be said: Nakkefold gik super godt!! Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Et stk perfekt baby til Nakkefoldscanning idag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 11 minutes ago, SBL said: Et stk perfekt baby til Nakkefoldscanning idag hvor er det dejligt, stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 Hvor er det skønt med alle de veloverståede NF Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: hvor er det dejligt, stort tillykke Tusind tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 Jeg har slet ikke været aktiv herinde, men har fulgt med på sidelinjen. Mandag kl 13 står den på nakkefoldsscanning her, så nu håber vi bare at den har det godt derinde. (Og hvis hun kunne komme til at afsløre er køn, ville det ikke gøre noget) (ved første barn kom hun til at kalde den for "han" under scanningen) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 3 hours ago, Moster_Bob said: Jeg har slet ikke været aktiv herinde, men har fulgt med på sidelinjen. Mandag kl 13 står den på nakkefoldsscanning her, så nu håber vi bare at den har det godt derinde. (Og hvis hun kunne komme til at afsløre er køn, ville det ikke gøre noget) (ved første barn kom hun til at kalde den for "han" under scanningen) Dejligt med endnu en med august termin Sender en masse god karma din vej. Held og lykke imorgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 4 hours ago, Moster_Bob said: Jeg har slet ikke været aktiv herinde, men har fulgt med på sidelinjen. Mandag kl 13 står den på nakkefoldsscanning her, så nu håber vi bare at den har det godt derinde. (Og hvis hun kunne komme til at afsløre er køn, ville det ikke gøre noget) (ved første barn kom hun til at kalde den for "han" under scanningen) Velkommen til pøj pøj med NF i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 12 hours ago, Moster_Bob said: Jeg har slet ikke været aktiv herinde, men har fulgt med på sidelinjen. Mandag kl 13 står den på nakkefoldsscanning her, så nu håber vi bare at den har det godt derinde. (Og hvis hun kunne komme til at afsløre er køn, ville det ikke gøre noget) (ved første barn kom hun til at kalde den for "han" under scanningen) Held og lykke i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 NF veloverstået med 1:6.700. meget disciplineret baby der lå perfekt stille til alle målinger jordemor lavede. Dog blev jeg rykket lidt over en uge frem, så jeg nu har termin 19. august i stedet for d. 28. august. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 9 minutes ago, Moster_Bob said: NF veloverstået med 1:6.700. meget disciplineret baby der lå perfekt stille til alle målinger jordemor lavede. Dog blev jeg rykket lidt over en uge frem, så jeg nu har termin 19. august i stedet for d. 28. august. Dejligt det gik så godt så velopdragen var vores ikke, han ville på ingen måde være i ro Vil du på Terminslisten, så siger du bare til Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 13, 2017 3 hours ago, Moster_Bob said: NF veloverstået med 1:6.700. meget disciplineret baby der lå perfekt stille til alle målinger jordemor lavede. Dog blev jeg rykket lidt over en uge frem, så jeg nu har termin 19. august i stedet for d. 28. august. Tillykke med veloverstået scanning Dejligt med tidligere termin - så er barsel også rykket tættere på Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2017 Jeg byder lige lidt sent ind Jeg var til NF d. 20 januar (perfekt scanning med lav risiko) og blev rykket fire dage tilbage så terminen hed 5. august. Share this post Link to post Share on other sites