Posted January 2, 2017 Hvornår har I tid til Nakkefoldscanning? Jeg skal d. 30/1-17 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2017 1 minute ago, SBL said: Hvornår har I tid til Nakkefoldscanning? Jeg skal d. 30/1-17 Så langt er jeg slet ikke i nu skal selv først til læge den 25 jan så e gang i februar hvis jeg når så langt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 2, 2017 Jeg skal også først til 1. Lægebesøg på torsdag, så ved intet endnu Men jeg fik en gratis privat scanning pga noget fejl i deres bookingsystem så de måtte rykke på den scanning jeg havde booket. Derfor skal jeg scannes (igen) på onsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 Vi var til det vi troede skulle være en NF i fredags - den 13. januar. Men scanningen viste, at jeg ikke var mere end 9+2 på det tidspunkt, så vi blev sendt hjem med en ny tid. Så næste NF er den 9. februar. Men hey! vi fik en ekstra scanning, det siger man jo aldrig nej til Og så viste scanningen i øvrigt også, baby har en værelseskammerat Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 On 18/1/2017 at 9:59 AM, FruLB said: Vi var til det vi troede skulle være en NF i fredags - den 13. januar. Men scanningen viste, at jeg ikke var mere end 9+2 på det tidspunkt, så vi blev sendt hjem med en ny tid. Så næste NF er den 9. februar. Men hey! vi fik en ekstra scanning, det siger man jo aldrig nej til Og så viste scanningen i øvrigt også, baby har en værelseskammerat Tvillinger??? Edit: Den der smiley er måske lige en tand for forfærdet..... men det må da have været en overraskelse! Havde du en mistanke om det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2017 12 hours ago, FruLB said: Vi var til det vi troede skulle være en NF i fredags - den 13. januar. Men scanningen viste, at jeg ikke var mere end 9+2 på det tidspunkt, så vi blev sendt hjem med en ny tid. Så næste NF er den 9. februar. Men hey! vi fik en ekstra scanning, det siger man jo aldrig nej til Og så viste scanningen i øvrigt også, baby har en værelseskammerat Det var en dobbelt overraskelse så. Hvordan har du det med det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 22, 2017 Jeg har nakkefoldsskanning d.3/2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Hej med jer Så tør jeg godt kigge herind, vi har i dag været til den dejligste NF skøn baby med lav risiko Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: Hej med jer Så tør jeg godt kigge herind, vi har i dag været til den dejligste NF skøn baby med lav risiko Stort tillykke med det og velkommen til Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 minute ago, SBL said: Stort tillykke med det og velkommen til Tak der er ikke længe til I skal afsted kan jeg se Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 Just now, Katrinemus said: Tak der er ikke længe til I skal afsted kan jeg se Nej er også ret spændt. Er dog blevet scannet to gange allerede så har set det lille vidunder Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 minutes ago, SBL said: Nej er også ret spændt. Er dog blevet scannet to gange allerede så har set det lille vidunder Det var jeg også i uge 7 på fertilitetsklinikken, vi har været i behandling. Så i uge 10 på sygehuset da jeg var til væskebehandling fordi jeg kaster sådan op. Men det er en kæmpe stor oplevelse med NF, det ligner en rigtig baby bare i miniature udgave. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 3 hours ago, Katrinemus said: Hej med jer Så tør jeg godt kigge herind, vi har i dag været til den dejligste NF skøn baby med lav risiko Åh altså Katrine, hvor er jeg bare glad for at se denne besked, det har jeg ventet på med længsel Endnu en gang KÆMPE tillykke søde du..... du skal være mor Kommer der mon så en graviditetstråd fra dig?? (Håbe, håbe) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 2 minutes ago, TroldeMor said: Åh altså Katrine, hvor er jeg bare glad for at se denne besked, det har jeg ventet på med længsel Endnu en gang KÆMPE tillykke søde du..... du skal være mor Kommer der mon så en graviditetstråd fra dig?? (Håbe, håbe) Hvor er du sød du kan tro jeg også har vente med længsel på det kunne blive en realitet så hyggeligt vi er kommet i terminsgruppe sammen jeg overvejer lige lidt, men mon ikke der gør lige pludselig Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 43 minutes ago, Katrinemus said: Hvor er du sød du kan tro jeg også har vente med længsel på det kunne blive en realitet så hyggeligt vi er kommet i terminsgruppe sammen jeg overvejer lige lidt, men mon ikke der gør lige pludselig Det er nemlig super hyggeligt Jooooo, det synes jeg da bestemt der skal gøre Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 4 hours ago, Katrinemus said: Hej med jer Så tør jeg godt kigge herind, vi har i dag været til den dejligste NF skøn baby med lav risiko Stort tillykke!! Jeg satser på at vi alle gør dig kunsten efter når vi kommer til nakkefold Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 8 minutes ago, TroldeMor said: Det er nemlig super hyggeligt Jooooo, det synes jeg da bestemt der skal gøre I skal til NF lige om lidt Jeg skal nok skrive i terminsgruppen hvis den kommer Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 23, 2017 1 minute ago, Mom2Be said: Stort tillykke!! Jeg satser på at vi alle gør dig kunsten efter når vi kommer til nakkefold Tak Det synes jeg ville være en super god plan Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 Pøj pøj med NF i morgen @TroldeMor Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: Pøj pøj med NF i morgen @TroldeMor Tusind tak søde du Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 25, 2017 hospitalet har åbenbart overbooket / vidste jeg ikke de kunne men det betyder jeg skal skannes på en klinik i København på søndag i stedet! Jubii kun fire dage endnu Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 26, 2017 9 hours ago, Mom2Be said: hospitalet har åbenbart overbooket / vidste jeg ikke de kunne men det betyder jeg skal skannes på en klinik i København på søndag i stedet! Jubii kun fire dage endnu Nej det vidste jeg heller ikke de kunne, men det er da bare så dejligt I skal til noget før så Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 26, 2017 13 hours ago, Katrinemus said: Nej det vidste jeg heller ikke de kunne, men det er da bare så dejligt I skal til noget før så Det er SÅ rart! Jeg glæder mig helt vildt! Og er self også en lille smule nervøs, men mest spændt Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2017 On 26/1/2017 at 10:13 PM, Mom2Be said: Det er SÅ rart! Jeg glæder mig helt vildt! Og er self også en lille smule nervøs, men mest spændt Vi var også mega nervøse, men glædede os til at se den lille baby jeg håber I får en god NF scanning i morgen Share this post Link to post Share on other sites