Guest

Smalltalk

42 indlæg i dette emne

Det er vist obligatorisk med en smalltalk-tråd, håber jeg får lidt selskab herinde på et tidspunkt :) 

Del dette indlæg


Link to post

MorAnja alene i verden :D Jeg vil elske at komme herind og være med!

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

58 minutes ago, Stephi-moren said:

MorAnja alene i verden :D Jeg vil elske at komme herind og være med!

Jeg er en Palle! 

 

Men det er jeg også på arbejdet, så det er måske bare mit lod :lolhit 

 

Jeg håber så meget du joiner mig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Jubii, en positiv test til mig, og en septembver Baby i maven.. Uha bliver en god gruppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu vil jeg også godt være med :D:balloons

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Woop :toot

 

(og godt arbejde med de andre tråde, jeg har lidt gået og ventet på at der var nogle andre til at starte dem :lol:blush

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

3 minutes ago, MorAnja said:

Woop :toot

 

(og godt arbejde med de andre tråde, jeg har lidt gået og ventet på at der var nogle andre til at starte dem :lol:blush

 

Haha nu må vi se om jeg magter at passe dem men jeg skal gøre mit bedste :D

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Er super glad for jeg kan få lov at brede mig lidt herind også :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Stort tillykke til jer andre, der også er i "lykkelige omstændigheder" - jeg glæder mig til at følge jer og selv dele ud.

Dog vil jeg gerne være anonym lidt endnu, da det netop er så tidligt og jeg ikke rigtig har fortalt om det endnu :)

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

Tak fordi du overtog Terminslisten @MorAnja :kiss

:kiss jeg tænker på dig, søde BBM :kram2 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

9 minutes ago, MorAnja said:

:kiss jeg tænker på dig, søde BBM :kram2 

 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Øv, Barbamama - det er jeg virkelig ked af at læse <3

Har I andre været omkring læge og få startet vandrejournal? Min læge vil ikke se mig før efter uge 9 - de andre gange var jeg ved læge allerede omkring uge 6. Men jeg har skiftet læge siden - og måske praksis har skiftet? 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

10 minutes ago, Hulubulu said:

Øv, Barbamama - det er jeg virkelig ked af at læse <3

Har I andre været omkring læge og få startet vandrejournal? Min læge vil ikke se mig før efter uge 9 - de andre gange var jeg ved læge allerede omkring uge 6. Men jeg har skiftet læge siden - og måske praksis har skiftet? 

Jeg tror at de fleste læger gerne vil vente til i hvert fald efter uge 8. Min læge siger mellem uge 8 og 10, jeg skal af sted d. 31/1 :) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

2 minutes ago, MorAnja said:

Jeg tror at de fleste læger gerne vil vente til i hvert fald efter uge 8. Min læge siger mellem uge 8 og 10, jeg skal af sted d. 31/1 :) 

Det kan jo også være, at jeg bare har en ustabil hukommelse.. Har tid ved lægen 14. februar og glæder mig bare til at få den vandrejournal. Så bliver det ligesom mere virkeligt...

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

35 minutes ago, Hulubulu said:

Det kan jo også være, at jeg bare har en ustabil hukommelse.. Har tid ved lægen 14. februar og glæder mig bare til at få den vandrejournal. Så bliver det ligesom mere virkeligt...

Det kan sagtens være at din gamle læge har haft nogle andre retningslinjer, men mit indtryk er, at de fleste siger efter uge 8. 

 

Jeg kan godt forstå du glæder dig, jeg har det på samme måde. Vandrejournal og den scanning jeg har bestilt til på lørdag, så begynder jeg at turde tro på det :) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Hej herinde! 

 

Tillykke til alle!

Jeg ønsker at være anonym et par dage endnu. Jeg er blevet gravid, og har termin d. 7. September 2017. Har så ulidelig meget kvalme, at jeg ikke kan arbejde uden hele tiden at skulle ud på toilettet for at få ro og bare krympe mig sammen. Jeg arbejder som møbelsælger og afdelingsleder. Og har egentlig endnu ikke kastet op. Føler I også meget kvalme? 

 

Hilsen Mille

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

On 26/1/2017 at 9:23 AM, Mille92 said:

Hej herinde! 

 

Tillykke til alle!

Jeg ønsker at være anonym et par dage endnu. Jeg er blevet gravid, og har termin d. 7. September 2017. Har så ulidelig meget kvalme, at jeg ikke kan arbejde uden hele tiden at skulle ud på toilettet for at få ro og bare krympe mig sammen. Jeg arbejder som møbelsælger og afdelingsleder. Og har egentlig endnu ikke kastet op. Føler I også meget kvalme? 

 

Hilsen Mille

Hej - og velkommen til og tillykke <3

 

Jeg har især meget kvalme om aftenen, hvor jeg også er nød til at krympe sammen på sofaen - dog uden at have kastet op. Ved mine andre graviditeter havde jeg ikke kvalme så tidligt, det kom først senere...

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

On 22/1/2017 at 6:32 PM, MorAnja said:

Det kan sagtens være at din gamle læge har haft nogle andre retningslinjer, men mit indtryk er, at de fleste siger efter uge 8. 

 

Jeg kan godt forstå du glæder dig, jeg har det på samme måde. Vandrejournal og den scanning jeg har bestilt til på lørdag, så begynder jeg at turde tro på det :) 

Hvordan gik din scanning?

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

5 minutes ago, Hulubulu said:

Hvordan gik din scanning?

Det er først lørdag i morgen ;) 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

58 minutes ago, MorAnja said:

Det er først lørdag i morgen ;) 

 

Jamen for sulan da ;) jeg ligger syg med lungebetændelse, så i min verden havde det været lørdag. Nå, men held og lykke med i morgen! 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

7 minutes ago, Hulubulu said:

 

Jamen for sulan da ;) jeg ligger syg med lungebetændelse, så i min verden havde det været lørdag. Nå, men held og lykke med i morgen! 

Hehe, jeg kender det, vi roder også rundt i dagene herhjemme pga sygdom, og jeg måtte faktisk lige tjekke kalenderen for dagen, inden jeg skrev :P tak! 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

 

2 hours ago, Hulubulu said:

Hej - og velkommen til og tillykke <3

 

Jeg har især meget kvalme om aftenen, hvor jeg også er nød til at krympe sammen på sofaen - dog uden at have kastet op. Ved mine andre graviditeter havde jeg ikke kvalme så tidligt, det kom først senere...

 Tak for svar <3

Det må være septemberbørnene der giver kvalme så. ;-)

Mit er hele dagen, og jeg føler mig SÅ ulykkelig, kan ikke overskue noget! :-( Overvejer at ringe til min læge, da jeg har døjet med nogle blødninger også. Kunne være rart med er mirakelmiddel, er ved at give op og bare lade sofaen vinde. 

Del dette indlæg


Link to post

Annonce ♥

Øv, suk og snøft! Jeg har det sidste døgn haft meget ondt i underlivet - og tidligt i morges var det så slemt, at jeg ringede til vagtlægen. De ville gerne se mig, og jeg kom da også til med det samme.

Urinprøven viste intet, men jeg er meget øm omkring højre æggestok især, så her kl. 12 skal jeg ind og scannes for at udelukke en graviditet udenfor livmoderen. Altså, jeg bliver jo bange, når jeg får sådan en melding. Lægen mente godt nok ikke, at det var det, men vil bare gerne udelukke det...

Det føles som en brændende smerte - nogen der har prøvet det (ikke at jeg håber det for jer, for det gør herre nas)? 

Det skal lige siges, at jeg - heldigvis - ikke har blødt overhovedet. 

Del dette indlæg


Link to post

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER