Pippi

Kroppen efter en og flere graviditeter

7 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg ved ikke, om jeg placerer dette emne det rette sted :/

Her efter min anden graviditet kan jeg godt se, at det tager længere tid for kroppen at falde på plads og jeg er begyndt at tænke på om mit maveskind mon nogensinde bliver som før?! Dog ønsker jeg mig brændende en tredje graviditet om et års tid. Efter første graviditet var min krop lynhurtigt tilbage og jeg endte endda med en vægt der var 10 kg. mindre end vægten fra før gravidteten. Gør I jer overvejelser omkring jeres krop ifht. graviditet? Og er der endnu større forskel på dens udseende fra 2. til 3. graviditet? Jeg er med på, at en del også skyldes naturlig ældning og plastikoperationer er ikke noget for mig. Men jeg vil nu alligevel gerne føle mig tilpas i mit skind. Tror I at det er realistisk at få en nogenlunde krop efter at den har båret 3 fantastiske børn?

Det her blev helt rodet - øv, men jeg håber, at I måske forstår hvor jeg vil hen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor er 45 år og mor til 3. Hun har en pæn krop hvis jeg skal sige det. Flad mave, maveskindet er selvfølgelig ikke helt stramt, men det hænger ikke eller noget. Brysterne er en anden historie, men de har altid været små, nu er blevet lidt flade/tømte. Jeg tror på man godt kan få en rimelig krop efter 3 graviditeter. Jeg tror de første 2 smadre mest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født 3 børn.. Og min krop er faktisk pænere nu end efter den første graviditet..man kommer langt med kost og motion.

Selvfølgelig har jeg ikke længere min 17 års krop, men jeg er ganske tilfreds..mere tilfreds efter nr 3 end efter nr 1 og 2..

Så jeg siger go for it:-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, vi kan goere rigtig meget for at faa den krip, vi oensker - udfra den krop, vi nu engang bor i. 

 

Selv har jeg en paen, men alt for slap krop.... brugt forkert i lang tid efter jeg blev mor. Her taenker jeg holdning/posture og de beroemte knibeoevelser, som hos mig blot gjorde mere skade end gavn. Saa jeg har stadig lang vej til at foele mit underliv "oppe" igen og at se min krop vaere staerk. Jeg har haft svaert ved at tage paa og skal til at spise en del mere rigtig mad, lave raeddi meget yoga og saa vil jeg igang med kettlebells efter nytaar. 

 

Saa yes, jeg kan da efter en graviditet godt maerke, at jeg lod staa til lidt for laenge og noejedes med knibeoevelser, men vi er bare den generation, der sidder meget og for meget, saa vi skal altsaa arbejde anderledes for sagerne, taenker jeg. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har født 5 børn og har en flot krop af at være 55. Hun har taget lidt ekstra på de seneste år pga sygdom, men i mange år lå hun omkring 60 kg. Ingen strækmærker, flad mave. Jeg håber, det lægger i generne :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har født 4 børn over 17 år og har altid været slank og fit. Det er først ifm overgangsalderen, at hun har taget lidt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER