Lolo

Ammepude

13 indlæg i dette emne

Hej alle og rigtig glædelig jul :)

 

Jeg står i den situation at jeg har fået en ammepude i julegave. Nu bliver jeg så i tvivl, om den jeg har fået er god nok. 

Det er denne her ammepude fra Baby Dan jeg har fået.

 

Baby Dan ammepude BunnyHop

 

Den er med polyesterfyld og det er det der bekymre mig lidt. Størrelse, form osv virker fint. Den virker ikke som om at den vil forme sig særlig godt efter baby når man ammer. Jeg kan huske, at min søster havde sådan en med kugler i til begge sine piger og den synes jeg jo netop virkede som om, at den nemt formede sig efter baby og også var god da de begyndte at sidde op, da den var nem at forme rundt om dem, så de havde god siddestøtte. Hun siger så dog, at hun synes den meget nemt faldt sammen under pigerne når hun ammede, så hun ikke synes de lå helt godt, hvilket hun ikke mener denne vil gøre.

 

Jeg er førstegangsfødende og helt på bar bund her, så jeg håber nogen kan hjælpe. Polyesterfyld, kuglefyld, Foss flakes? Hvad er jeres erfaring med ammepude? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke fan af dem med kugler og som justMe ovenfor var jeg også til den faste ammepude så jeg ville klart beholde den du har fået.  Der ligger baby godt på 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, JustMe said:

Jeg havde pudefyld til min søn, og jeg ELSKEDE den!!! Aner ikke om det var polyester, men den var fra Sebra og var fantastisk! Den blev desværre noget flad med tiden, så da min datter lå i maven, stod valget mellem at genopfylder den elle købe ny. 

 

Skæbnen ville at der var gået fugt i den fra min søn, så med min datter købte jeg fossflakes, og den har jeg virkelig også været glad for! Den er slet ikke brugt så meget som med min søn, men den er ihvertfald slet ikke faldet sammen endnu!

 

jeg havde lånt en med kugler og bandede den langt væk... den smuttede væk under barnet

 Den fra Sebra er også med polyesterfyld så vidt jeg kan se. Så måske det alligevel ikke er så skidt med den jeg har fået. Så håber jeg bare ikke at den falder alt for hurtigt sammen. 

 

Er der mon flere der har erfaringer med fossflake?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en med fossflakes og jeg elsker den! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Jeg har en med fossflakes og jeg elsker den! 

 

Er den jævn i fyldet, hvis du forstår hvad jeg mener. Den jeg har fået virker nemlig som fyldet er klumpet sammen nogle steder og der derfor slet ikke er noget andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Lolo said:

 

Er den jævn i fyldet, hvis du forstår hvad jeg mener. Den jeg har fået virker nemlig som fyldet er klumpet sammen nogle steder og der derfor slet ikke er noget andre steder.

Ja den er jævn og fast i fyldet men stadig blød. Ej det er svært at forklare. Men jeg elsker den i hvert fald :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en med fossflakes og syntes den var genial. Den blev brugt i et år og var som ny efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en med kugler. Den fungerede slet ikke for mig. Jeg endte med at amme bedst uden, men hvis jeg skulle vælge en denne gang, ville jeg helt klart vælge en med fast fyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde først købt en fra Done by Deer, men kunne jo mærke at den ville blive flad... Den var allerede tom i midten, fordi den havde været presset sammen under opbevaring i butik...

 

Efter vejledning herinde :) købte jeg en Fossflakes... Fyldet er helt fast og jævnt... Jeg er meget glad for den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 25. december 2016 at 8:48 PM, Girl Next Door said:

Jeg har en med fossflakes og jeg elsker den! 

 

Er den jævn i fyldet, hvis du forstår hvad jeg mener. Den jeg har fået virker nemlig som fyldet er klumpet sammen nogle steder og der derfor slet ikke er noget andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at købe en med fossflakes og jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtige beslutning. Den er virkelig lækker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Lolo said:

Jeg endte med at købe en med fossflakes og jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtige beslutning. Den er virkelig lækker.

Det er de nemlig ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du er glad for valget. Jeg har en med Foss Flages. Jeg har selv brugt den til 3 børn + lånt den ud til 2 og man kan ikke mærke at den er brugt. Hvis den skulle falde lidt sammen skulle det hjælpe at vaske dem. Men det er endnu ikke sket her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER