Kristina1989

Dumt tidspunkt at teste?

5 indlæg i dette emne

Jeg er idag på cyklusdag 16 siden sidste menstruation.  Jeg har den sidste uge til halvanden haft jag i underlivet og har en periode overvejet om det kunne bære blærebetændelse.. nu er jeg så kommet i tanke om at det måske kan være graviditet. Jeg overvejer om det er dumt at teste nu, vi har prøvet at opnå gravifitet i snart 3 år,  så jeg har ikke det bedste forhold til graviditetstests- tanken om at teste og den siger negativ lokker ikke ligefrem. Nogen erfaringer med at teste så tidligt/sent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du er på cyklusdag 16, så er det vel mere sandsynligt, at du har ægløsning end at du er gravid? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Jeg undrer mig bare over at det allerede startede første uge efter menstruation...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige, at det er umuligt, men jeg tænker, at det er ret usandsynligt, at du vil kunne teste positiv 16 dage efter mens. Så ville du jo næsten have haft ægløsning og menstruation samtidig :chin:

 

Men det kan jo godt være, at du er gravid (a la 2+2) og at det så vil kunne ses på en test om en uges tid eller to :goodluck 

 

Men uanset hvad, ville jeg nok sørge for at blive tjekket for blærebetændelse, hvis du har mistanke om det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være at din mens ikke var en mens? Var den anderledes end normalt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER