MorHanne

Av

7 indlæg i dette emne

Hej tøser.

 

Jeg er i hvert fald sikker på at jeg kan mærke min krop. Av hvor gør det ondt. Vi :hump i sidste uge og dagen efter fik jeg ondt i maven. I følge appen startede min frugtbare periode. Nu har jeg haft ondt siden torsdag og av.

Mine brystvorter gør SÅ ondt. Jeg kan mærke alle dele og led af maven og underlivet. 

Det er lige før jeg glæder mig til at det er overstået.

Problemet ved at have ondt er jo bare at jeg har overhovedet ikke lyst til at :hump. Men på den anden side har jeg vildt meget lyst til det.

 

Hvordan reagerer jeres krop på ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Av hvor træls! Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men så vidt jeg er informeret, er det ikke normalt at ægløsning skal gøre av-av-av over mange dage - bare lige nive lidt. Ikke for at male fanden på væggen, men er det noget du har talt med din læge om? Meget smertefulde ægløsninger kan jo fx være tegn på endometriosecyster, som kan gøre det svært at blive gravid, så både af hensyn til dit velbefindende og projekt baby er det måske en god idé at få det tjekket? 

 

Jeg kan personligt ikke mærke min ægløsning i underlivet, men får som du også lidt ømme bryster dagene op til og under ægløsning, og rigeligt med ægløsningsslim. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, bestemtdame said:

Av hvor træls! Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men så vidt jeg er informeret, er det ikke normalt at ægløsning skal gøre av-av-av over mange dage - bare lige nive lidt. Ikke for at male fanden på væggen, men er det noget du har talt med din læge om? Meget smertefulde ægløsninger kan jo fx være tegn på endometriosecyster, som kan gøre det svært at blive gravid, så både af hensyn til dit velbefindende og projekt baby er det måske en god idé at få det tjekket? 

 

Jeg kan personligt ikke mærke min ægløsning i underlivet, men får som du også lidt ømme bryster dagene op til og under ægløsning, og rigeligt med ægløsningsslim. :)

 

Jeg har ikke snakket med min læge. Jeg skal nok lige fortælle at jeg døjer med knæproblemer og min fys mener at mit nervesystem er overbelastet og jeg regnede med at det er derfor jeg kan mærke det så meget som jeg kan. Sidste gang jeg var gravid kunne jeg mærke alting. Ikke ÆL som sådan. Men gennem hele graviditeten.

 

Jeg har hamrende ondt i brysterne, specielt brystvorterne. Det plejer jeg ikke at have. Heller ikke mens jeg var på p piller. Men jeg har altid haft meget slim...:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man er på p-piller, har man slet ikke ægløsning. :) Så ondt i brysterne er nok bare et symptom, du kun får, når din krop rent faktisk sender æg afsted. :) Uanset hvad din fys tænker om nervesystemet, så ville jeg nok stadig lade den gå forbi lægen, hvis det sker igen at du får så ondt under ægløsning. En fys er trods alt primært ekspert i bevægeapparatet, som de reproduktive organer jo ikke er en del af. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutes ago, bestemtdame said:

Når man er på p-piller, har man slet ikke ægløsning. :) Så ondt i brysterne er nok bare et symptom, du kun får, når din krop rent faktisk sender æg afsted. :) Uanset hvad din fys tænker om nervesystemet, så ville jeg nok stadig lade den gå forbi lægen, hvis det sker igen at du får så ondt under ægløsning. En fys er trods alt primært ekspert i bevægeapparatet, som de reproduktive organer jo ikke er en del af. :) 

 

Det er rigtigt nok. Begge dele.;)

Men det føles meget ala mens smerter. Dem har jeg altid haft og de har altid gjort ondt.

Nu tager jeg denne cyklus og så ser vi om det også er sådan næste gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig irriterende! Der er sgu da ingen der gider gå med kramper flere dage af gangen, og så TO gange i måneden! :dance: Krydser fingre for at det snart går over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, bestemtdame said:

Det lyder virkelig irriterende! Der er sgu da ingen der gider gå med kramper flere dage af gangen, og så TO gange i måneden! :dance: Krydser fingre for at det snart går over :)

 

Tak det gør jeg også. Det er anden måned i træk det er sådan her. Sidste gang troede jeg virkelig jeg var gravid fordi det var FULDSTÆNDIG de samme symptomer jeg havde da jeg ventede min søn, men nej.

Denne gang er der forskel. Bla :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER