tv2caster

Vil du have hjælp til din familie? TV2 søger dig!

2 indlæg i dette emne

 

 

 

 

 

TV2 leder efter familier på Sjælland med hjemmeboende teenagere!

Vi leder efter deltagere til et nyt program “Få en gladere familie med store overskud”

Har du lyst til at mode eksperterne og få nye ideer, tips og ikke mindst videnskabelige beviser på fastlåste mønstre og vaner i en familie?

Det er altså hverken slåen teenagere i hovedet eller udstilling af forældre! Kodeordene er respekt, udvikling og samarbejde.


 

Vil du have en gladere familie og teenagere med et sundt selvværd - mød Nikolai Moltke-Leth & Sofie Münster !


 

Sidder du og tænker.. "hmmm, vi kunne faktisk godt bruge et kærligt spark bagi", så skriv endelig til mig med alle spørgsmål - så ringer jeg dig gerne op! 
Du må også gerne dele opslaget med andre udenfor BabyKlar.

Mange hilsener caster Dorte Romer


 

romer@dkman.dk

 

Hvem søger vi? Familier med 2 voksne og min. 1 hjemmeboende teenagebarn (helst) fra Sjælland.

Hvornår? Vi optager i januar 2017 igennem ca. 15 dage

Hvor? Vi optager igennem 2-3 uger i jeres hjem - og I skal også selv optage.

Hvem er eksperterne? Det er nicolaimoltke-leth.dk og Sofie Mûnster nordicparenting.dk

Hvem udvælger deltagerne? Det gør TV2.

Hmmm...jeg vil gerne vide mere? Du er velkommen til en uforpligtende snak! Kontakt caster Dorte Romer på romer@dkman.dk, så aftaler vi tid når det passer dig!

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hi Dorte Romer,

I came across your program, "Get a happier family with big profits," and I'm impressed! As a family in Zealand with two adults and a teenager, we're eager to join in.

The focus on respect, development, and cooperation resonates with us. We're excited to challenge experts Nikolai Moltke-Leth and Sofie Münster for new ideas and evidence-based strategies.

Count us in! Let's have ato discuss details. I'll email you at romer@dkman.dk to coordinate.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER