MamatilJ&M

Video i forbindelse med dræn

5 indlæg i dette emne

Nogen der kender en god lille film vi kan vise Marius på 4 om hvordan det foregår, når de skal bedøves i forbindelse med dræn? Glæder mig ikke til at skulle til at forberede ham på det, men måske en lille film kunne gøre det nemmere at forstå...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ikke helt inde i din historie men er der en speciel grund til han skal forberedes?

 

carl Emil har fået lagt dræn to gange. Første gang var han så lille at han ikke kunne huske det. Anden gang var han næsten 4 mener jeg. Ville ønske jeg ikke havde forklaret ham hvad der skulle ske. Han er en lille tænker/følelsesfyr som har en tendens til at overreagere hvis han er usikker. Han gik total i panik da han så masken. Altså inden han overhovedet kom op på briksen. Havde vi ikke fortalt ham noget var han måske blevet en smule nervøs når han fik masken på men som sagt sover de meget hurtigt. 

 

Men ingen tvivl om du skal gøre præcis hvad der er bedst for din dreng og det ved kun du :kram2

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke forberedt vores på de 3 gange hun fik. Hos os kom ørelægen først ind efter hun var lagt i narkose, så hun ikke forbandt ham med noget negativt! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A sink drains by way of several components. Kitchen sinks have a strainer fitted into a strainer body that's inserted down through the sink hole.If you want to make your baby website agency Really Beautiful, you can add videos and can take help from Webdesign Dortmund every time you have to add content are two money sinks that you'll want to avoid.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram
Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER