ccc

Taske til studiet..?

6 indlæg i dette emne

Til januar blir lillemanden 17 mdr og  skal starte i vuggestue..derfor skal jeg tilbage på mit studie og vil forkæle mig selv med en ny lækker taske.. Den skal kunne hænge på skulderen..være rummelig så der kan være en lille computer deri.. Samt pung, mobil, nøgler, madpakke osv..umiddelbart har jeg set nogen fra danæfæ i noget brunt læder.. De var egentlig meget fine.. Men der må findes andre..

hvilken en ville du købe hvis det var dig der manglede en ny taske.? 

Smid gerne et link.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en lækket arbejdstaske i læder fra Gigi Fratelli. Man kan få en del forskellige varianter og de er virkelig rummelige og lækre. Min har forskellige lommer, både til mobil, iPad og 15" pc samt skulderstrop, der kan sættes på. De fåes også i forskellige farver. Normalprisen for min er ca. 2000, men de er af og til på tilbud. 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/12/2016 at 4:59 PM, louisevibe said:

Jeg fik en lækket arbejdstaske i læder fra Gigi Fratelli. Man kan få en del forskellige varianter og de er virkelig rummelige og lækre. Min har forskellige lommer, både til mobil, iPad og 15" pc samt skulderstrop, der kan sættes på. De fåes også i forskellige farver. Normalprisen for min er ca. 2000, men de er af og til på tilbud. 

 

 

 

 

 

IMG_2107.JPG

Kan du lokkes til enten et link eller tage et billede af den indvendig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, skruk said:

Kan du lokkes til enten et link eller tage et billede af den indvendig? 

 

Min model er denne http://m.boozt.com/dk/da/gigi-fratelli/romance-15-laptopbag_14145533/14145542?position=1100000&navId=62632&group=search

 

men der findes som skrevet en del forskellige alt efter behov, størrelse på pc osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER